2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
عجیب‌ترین ازدواج‌های جهان؛ از عروسی با جسد تا ازدواج با ترن هوایی

عجیب‌ترین ازدواج‌های جهان؛ از عروسی با جسد تا ازدواج با ترن هوایی

ازدواج‌های عجیب در دنیا کم نیستند. این ازدواج‌ها شاید به نوعی از اختلالات روانی حکایت کنند اما به هر حال اخبار جالبی هستند که مرور آنها شاید بامزه باشد.

دوات آنلاین-ازدواج همه جای دنیا رسم و رسوم و قواعد خود را دارد اما همه از این قواعد پیروی نمی‌کنند و چنان خلاف جهت آب شنا می‌کنند که در بین عجیب‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. در یک نمونه چندی پیش یک جوان چینی بعد از فوت نامزدش با جسد او ازدواج کرد. با هم برخی ازدواج‌های عجیب دنیا را مرور می‌کنیم.

 

عروسی با 95 سال اختلاف سنی

برنافیت نوشت: احمد محمد و صفیه عبدالله هستند که در سال 2009 با هم ازدواج کردند. شاید چیز عجیبی در عکس آنها نبینید، اما آنها با هم 95 سال تفاوت سنی دارند. احمد در زمان ازدواج 112 ساله بود، اما صفیه تنها 17 سال داشت. این ششمین ازدواج احمد است.

 

قدکوتاه‌ترین زوج جهان

پائولو و کاتوشیا زوج عجیب بعدی هستند. این زوج کوتوله در شبکه های اجتماعی با هم آشنا و عاشق هم شدند. آنها بیش از 8 سال است که با هم آشنا هستند و در حال حاضر قصد ازدواج دارند. این زوج برزیلی، رکورد کوتاه قدترین زوج های جهان را دارند.

 

ازدواج مرد چینی با خودش

لیو یه یک مرد چینی است که با لیو یه ازدواج کرد. اشتباه نکنید. لیو یه دوم یک زن با نام مشترک نیست. بلکه او در واقع با خودش ازدواج کرد. این مرد چینی در مراسم عروسی با کپی مقوایی خود پیمان ازدواج بست. احتمالا او بیش از حد خود شیفته است.

 

عروسی قدبلندترین مرد جهان

عشق، قد و سایز نمی شناسد. باور ندارید؟ ازدواج بلند قدترین مرد جهان با شخص مورد علاقه اش، این گفته را به خوبی تایید می کند. سلطان که لقب خود را به دلیل قد بلندترین فرد جهان (2 متر و پنجاه و یک سانتی متر) از کتاب گینس گرفت، با عشقش دیبو که 179 سانتی متر قد دارد، ازدواج کرد.

 

سلطان، یک مرد خجالتی بود که نمی توانست برای خود همسر مناسبی پیدا کند؛ تا اینکه با دیبو آشنا شد. هرچند در ابتدا خانواده دیبو به این ازدواج رضایت نمی داد، اما بالاخره عشق کار خودش را کرد.

 

ازدواج دختر 9 ساله با پسر 7 ساله

شاید در اولین نگاه، تصور کنید که ازدواج این دو کودک یک ازدواج احمقانه است. اما ماجرا فراتر از اینهاست. وقتی پزشکان تشخیص دادند که جایلای 9 ساله به دلیل سرطان خون آخرین روزهای زندگی را سپری می کند، پدر و مادر او تصمیم گرفتند که آخرین آرزویش یعنی ازدواج را برآورده کنند.

 

او در یک مراسم عروسی سمبلیک با دوست 7 ساله خود، جوز ازدواج کرد. هر چند مراسم او کاملا ساختگی بود، اما لبخند را بر روی لب های جایلا آورد. او پس از اینکه به آروزیش در لباس سفید عروسی رسید، درگذشت.

 

ازدواج با ربات

دیوکت که عاشق ربات است، با یک ربات عروسکی به نام سیدروئه کرونکو ازدواج کرد. او حتی معتقد است به مرور زمان، افراد بیشتری به ازدواج های رباتی رو می آورند.

 

ازدواج عجیب با شخصیت بازی اینترنتی

یکی از عجیب ترین زوج های جهان sal9000 و نن آنه گاساکی نام دارند. جالب است بدانید که sal9000 یک شخصیت مجازی بازی ویدئویی است.نن آنه گاساکی در حالی دست به این کار زد که به شدت تحت تاثیر یک بازی ویدئویی به نام لاو پلاس قرار گرفته بود. عروسی آنها به صورت زنده پخش شد. داماد هر روز با شخصیت مجازی خود بازی می کند.

 

عروسی با ترن هوایی

از دیگر عجایبی که به سختی باور خواهید کرد، ازدواج خانم ولف با هزار و یک شب است. شاید بخواهید بدانید هزار و یک شب کیست؟ هزار و یک شب یک ترن هوای ایست که خانم ولف سوار آن می شود. او پس از 3000 بار سوار شدن، عاشق آن شد و با ترن ازدواج کرد.

 

 

ازدواج باسگ

یکی از عجیب ترین ازدواج ها، ازدواج آماندا با سگش شبا است. پس از اینکه آماندای 48 ساله از سر و کله زدن با مردها خسته شد، تصمیم گرفت با سگ خود ازدواج کند. در سال 2014 آماندا با حضور 200 میهمان انسان و حیوان مراسم خود را برگزار کرد. او از این ازدواج بسیار راضی است.

 

ازدواج عجیب با جسد

آنهایی که می گویند فقط عشق است که می تواند ما را از هم جدا کند، از عشق چادیل بی خبرند. چادیل و خانم آن کامسوک را می توان از عجیب ترین زوج های جهان دانست.

 

زمانی که آن در یک تصادف فوت کرد، نامزد چندین ساله  او که تهیه کننده و کارگردان تلویزیون بود، آرزوی ازدواج با او را برآورده کرد. آنها چندین بار به دلایل مختلفی عروسی خود را عقب انداخته بودند. چادیل فکر کرد ازدواج با  آن کامسوک در مراسم ختمش، بهترین راه برای جشن گرفتن عشق شان است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.