2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
با ازدواج ستایش و مهدی موافقید یا مخالف

با ازدواج ستایش و مهدی موافقید یا مخالف

ازدواج ستایش و مهدی مظفری به یکی از داستان‌های اصلی در سریال ستایش 3 تبدیل شده است.

دوات آنلاین-ستایش و مهدی مظفری در سریال ستایش 3 تا آستانه ازدواج رفته‌اند. تصمیم ستایش برای ازدواج آن هم 20 سال بعد از فوت شوهرش با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

 

ستایش نباید ازدواج کند

عده‌ای از بینندگان این سریال می‌گویند ستایش نباید ازدواج کند. آنها دلایل مختلفی را عنوان می‌کنند. عده‌ای بر این عقیده هستند که چون ستایش اکنون داماد دارد و پسرش هم در آستانه ازدواج است دیگر مناسب نیست زندگی تازه‌ای را شروع کند و به قولی این کارها از ادو گذشته است.

 

گروهی دیگر با حشمت فردوس موافق هستند و می‌گویند ازدواج ستایش عشق او را به طاهر زیر سوال می برد و به نوعی بی‌معرفتی است. آنها استدلال می‌کنند تا همین یکی دو قسمت قبل ستایش با عکس طاهر صحبت می‌کرد حالا چرا یکدفعه هیه چیز تغییر کرد.

 

برخی از بینندگان سریال هم عقیده دارند ستایش قبل از این‌که برای ازدواج با مهدی مظفری جواب مثبت بدهد باید نظر مثبت خانواده اش را جلب می‌کرد.

نرگس محمدی در سریال ستایش 3

ازدواج حق ستایش است

دسته‌ای دیگر از مخاطبان نیز ازدواج را حق ستایش می‌دانند.

 

عده‌ای از این بینندگان می‌گویند ستایش 20 سال صبر کرد و بچه‌هایش را به سر و سامان رساند و حالا می‌تواند کمی هم به خودش فکر کند.

 

گروهی دیگر می‌گویند زن یا مردی که همسرش فوت شده در هر شرایطی می‌تواند ازدواج کند. این حق شرعی و قانونی او است و کسی نباید این حق را بگیرد.

 

بینندگانی که با ازدواج ستایش موافق هستند نظر حشمت فردوس را متعصبانه و غیرمنطقی می‌دانند.

 

خانم بزرگ و ازدواج دوم فلاحتی

در این میان حرف‌های خانم بزرگ و فاش کردن ماجرای ازدواج دوم فلاحتی نیز واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. عده زیادی با این کار فلاحتی مخالف هستند اما عده‌ای دیگر نیز معتقد هستند در هر موردی باید همه جوانب را سنجید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
شکفته 1398/08/09
سلام خسته نباشید خدمت شما هستیم دست کارگردان درد نکنه به جز تهیه‌کننده آرمان زرین‌کوب عالی بود به ستایش نادری مهدی مظفری عالی بود ممنون میشم اگه زودتر سریال ستایش فصل 4 جدید پخش کنید
حسن 1398/08/02
ستایش بااین کارش محبوبیت خودش را از دست داد خودش را یک دختر فرض کرد که تازه میخواد ازدواج کنه غرور پسرش رازیر سوال برد
ناشناس 1398/08/02
زمان فیلم سال90-92هست اما موافقم حشمت خیلی وقیحه تورفتارش با خانم بزرگ ستایش هم باید وقت بیشتری میذاشت برای آماده کردن خانواده هم وقت بیشتری برای شناخت مظفری هم اینکه باید میخواست که مهدی مادرشو راضی کنه اما نکات ظریفی توی فیلم هست ک ب چشم هر بیننده ای که بیاد اونهارا دلیل خوبی برای ازدواج میدونه
سعیده 1398/08/01
ستایش باید وقتی بچه ها کوچک بودن ازدواج میکرد نه حالا که داماد داره و یا با کسی ازدواج میکرد که شرایطش مثل خودش بود و یک بار ازدواج کرده بود و بچه داشت .بدتر از همه این بود که به نارضایتی مادر پسر هیچ اهمیتی نداد .میشه با نارضایتی مادر کسی باهاش ازدواج کرد ولی نمیشه خوشبخت شد .این موضوع باعث میشه تو جامعه به خانمهای بیوه اعتماد نکنن و هر کس با خودش فکر کنه اگه با بیوه ها رفت و آمد کنه هر چیزی ممکنه .خانم مظفری حتی فکرش را هم نمیکرد اگه می‌دانست با ستایش قطع رابطه میکرد.وقتی ستایش با پسر مجرد ازدواج می‌کنه خوب باید بچه دار هم بشه به نظر شما خوبه ؟ میدونید تو واقعیت اگه این اتفاق بیفته چقدر کینه و دشمنی میاره ،حتی قتل .حاج آقا حتی به پسره نگفت برو یجوری مادرت را راضی کن .چرا ازدواج با دوام و عاقلانه را به جوانها یاد ندیم. حرف خانم بزرگ به عنوان شخصیت مثبت خیلی بد بود .بیچاره هزاران زن مریض و نازا که پای تلویزیون نشسته بودن .ترویج بد آموزی داره .حتی برخورد بی حیا بین فردوس و خانم بزرگ
ناشناس 1398/08/01
خیلی مزخرف این موضوع ازدواج
ناشناس 1398/08/01
من به یه نکته خیلی مهم رسیدم.اگه ستایش سال۵۶ازدواج کرده واون موقع ۱۸ساله بوده الان بعداز۴۱سال بایدحدود۶۰سال داشته باشه میخوام بگم خداییش خوب مونده.که یه جوون ۴۰ واندی میخوادباهاش ازدواج کنه.
ناشناس 1398/08/01
به نظر میرسد مطرح کردن ازدواج ستایش نقد همین فرهنگ غلط موجود در جامعه است که زن بیوه نباید به خودش هم فکر کند ولی ازدواج مرد بیوه حتی خیلی سریع بدون اشکال است.موضوع ارتباطهای غیر شرعی و غیر قانونی که به کنار. البته به نظرم جای سکانسهای کوتاهی که این دو نفر سعی در شناخت صحیحی از هم داشته باشند خالی بود و با همه تصمیمها خیلی احساسی برخورد شد.
ناشناس 1398/08/01
حمید بالاخره اون پریسما را میکشه.حالا ازدواج کرده فیلمه دیگه ولی به نظر اگر نشون بدن بچه دار میشه زشته.
مهدی از گراش 1398/08/01
صدرصد مخالم
اکبرزاده 1398/08/01
ستایش اینهمه به طاهر علاقه داشت نباید ازدواج میکرد من خیلی سریال ستایش رو دوست داشتم اما الان دوست ندارم نگاش کنم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.