2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
عجیب ترین بارداری های جهان؛ از مادر 5 ساله تا پدر باردار

عجیب ترین بارداری های جهان؛ از مادر 5 ساله تا پدر باردار

یک رکورد عجیب در رحم اجاره ای در دنیا وجود دارد. در این رکورد زنی به نام کاترین 42 ساله 13 سال رحم خود را اجاره داد و 12 کودک به دنیا آورد.

دوات آنلاین- اگر خانم هستید و فکر میکنید دیگر از وقت بارداری و بچه دار شدن تان گذشته است اشتباه می کنید. اگر آقا هستید و فکر می کنید دیگر همسرتان امکان بارداری ندارد باز هم اشتباه می کنید. در گزارش زیر عجیب ترین بارداری های جهان را بخوانید تا بدانید چطور از دختر 5 ساله تا زنی 80 ساله امکان بارداری و به دنیا آوردن کودکی سالم را دارند.

 

مادر هشت تایی

نادی سلیمان که در تلویزیون آمریکا معروف به اکتامام (مادر هشت تایی) شده زنی آمریکایی است که در ژانویه 2009 هشت بچه خود را سالم به دنیا آورد.

 

بارداری دختر 5 ساله

از دیگر بارداری‌های عجیب در کشور پرو اتفاق افتاده‌ است. زمانی که زنی سرخپوست دختر 5 ساله‌اش را به بیمارستان برد و شکم برآمده دخترش به نام لینا را نشان داد به پزشک گفت شیطان در شکم دخترش ظهور کرده‌ است اما زمانی که دکتر او را معاینه کرد متوجه بارداری کودک شد.

 

این کودک 5 ساله چند ماه بعد از طریق سزارین پسری با وزن 2 کیلو و 700 گرم را به دنیا آورد. جالب است بدانید که نام پزشکی که این بچه را به دنیا آورد جرالدو بود که همین اسم روی کودک گذاشته شد. جرالدو فکر می کرد لینا که او را به دنیا آورده خواهرش است و زمانی که 10 ساله بود به او گفته شد که لینا مادرش است.

 

اولین بارداری در 70 سالگی

بارداری جالب دیگر بارداری زنی 70 ساله در سال 2008 است این زن اولین کودک خود را زمانی که 70 ساله بود به دنیا آورد او گفته بود که برای این بارداری 40 سال صبر کرده‌ است و قصد دارد تا زمانی که لازم است خودش به فرزندش شیر بدهد.

 

زنی با 27 زایمان و 69 کودک 

رکورد دیگر بارداری عجیب را یک زن روس  دارد. او در 27 زایمان صاحب 69 فرزند شد. وی صاحب 16 دوقلو و 7 سه قلو و چهار چهارقلو است. این زن 44 ساله بود که 69 فرزند داشت . یک زن رومانیایی ساکن کانادا هم رکورد جالب دیگری دارد او در سن 44 سالگی 18 بار زایمان کرده و صاحب 18 فرزند است.

 

بارداری یک مرد

بارداری مردی به نام توماس بیتی نیز از دیگر موارد عجیب است. او یک دوجنسی بود هرچند با ظاهری زنانه به دنیا آمد اما ارگان‌های یک مرد را داشت و بعد از عمل جراحی و هورمون درمانی به مرد تبدیل شد اما اندام‌های زنانه‌اش را حفظ کرد و توانست اولین مردی باشد که باردار شده‌ است.

مردی که باردار شد

او بعد از زایمان حاضر نشد هرمونهای مردانه‌اش را بالا ببرد چون می‌خواست صاحب یک فرزند دیگر هم شود. همسر توماس به دلیل اینکه دچار بیماری شده و رحم خود را در آورده بود قدرت بارداری نداشت و شوهرش به جای او باردار شد.

 

بارداری عجیب با رحم اجاره ای

یک رکورد عجیب هم در رحم اجاره ای در دنیا وجود دارد. در این رکورد زنی به نام کاترین 42 ساله 13 سال رحم خود را اجاره داد و 12 کودک به دنیا آورد. او یکبار بارداری سه قلو داشته‌ است. او می‌گوید این کار او را آزار نمی دهد و همچنان دوست دارد رحمش را اجاره بدهد.

تولد نوزاد با رحم اجاره ای

کوتاه ترین زمان بارداری

کوتاه ترین مدت بارداری را  یک زن عرب داشته‌است او در سال 2004 نوزادی با وزن 567 گرم به دنیا آورد. این نوزاد فقط 10 اینچ طول داشت و در بیست و پنجمین هفته بارداری به دنیا آمد و در سلامت کامل به سر می‌برد.

 

کوتاه ترین بارداری جهان

عجیب ترین فاصله سنی هم بین یک خواهر و برادر است که 41 سال بوده‌ است. مادر این خواهر و برادر اولین فرزند خود را در 19 سالگی و دومی را در 60 سالگی به دنیا آورد.

 

بارداری زنی که نتیجه هم داشت

اگر زنی 80 ساله هستید و دوست دارید بچه دار شوید اصلا ناامید نشوید چرا که زن تونسی ثابت کرد امکان دارد حتی در 80 سالگی باردار شوید.

 

این زن به خاطر حالت تهوع به بیمارستان مراجعه کرد و زمانی که مورد معاینه قرار گرفت پزشکان گفتند که او چهارماهه باردار است. این زن تونسی اصرار داشت بچه را سقط کند چرا که خودش 80 و شوهرش 81 ساله است اما پزشکان گفتند جنین کاملا شکل گرفته و سالم است و نمی‌توانند چنین کاری بکنند اما قول دادند زایمان خوبی برای این زن انجام دهند.

بارداری در 80 سالگی

این زن چند فرزند و نوه دارد و می‌گوید از اینکه حالا باردار شده خجالت می‌کشد. او گفته من نتیجه هم دارم و حالا نمی دانم بچه دار شدنم را چطور به فرزندانم خبردهم.

 

اگر خانم هستید و در هر سنی قرار دارید می‌توانید همچنان به بچه‌دار شدن فکر کنید حتی دوقلو ! این را زن هندی ثابت کرد او در سن 74 سالگی و در اولین تلاش برای بارداری توانست دوقلو باردار شود این زن پزشکان را هم شگفت زده کرده‌است.

 

جالب است مادر این زن گفته که در دوران بارداری دخترش برای او آشپزی کرده و از او نگهداری می‌کند. این زن گفته مادربزرگ شدن آرزویش بوده که دخترش برآورده کرده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.