2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی سولی ،بازیگر کره‌ای که خودکشی کرد

بیوگرافی سولی ،بازیگر کره‌ای که خودکشی کرد

جسد سولی که خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و مدل بود، در خانه‌اش پیدا شد.

دوات آنلاین-خبر خودکشی سولی بازیگر و خواننده کره‌ای دوستداران این ستاره را شوکه کرد. سولی 25 سال بیشتر نداشت و هنوز علت خودکشی او اعلام نشده است.

 

نام اصلی سولی ،چویی جین‌ری است. او روز ۲۹ مارس ۱۹۹۴ به دنیا آمد و از همان کودکی وارد دنیای بازیگری شد و با بازی  در نقش شاهدخت سئون‌هوا از سیلا در سریال درام افسانه سودانگ نگاه‌ها را به سمت خودش برگرداند.

 

سولی که خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و مدل بود در سال ۲۰۰۹، به عنوان عضو گروه دخترانهٔ اف (اکس) وارد دنیای موسیقی شد امادر سال ۲۰۱۵ این گروه را ترک کرد تا روی بازیگری تمرکز کند البته او سه سال بعد دوباره به دنیای موسیقی بازگشت

 

جسد سولی روز دوشنبه در خانه‌اش پیدا شد. مدیر برنامه های او یک روز قبل با این بازیگر تلفنی صحبت کرده بود و روز دوشنبه به خانه‌اش رفت که پیکر بی‌جان وی را یافت.

 

 

به گزارش «سی ان ان»، پلیس می‌‌گوید که یادداشتی در خانه سولی پیدا شده است، ولی محتوای آن هنوز مشخص نیست.

 

برخی از ستاره های موسیقی پاپ کره در سال‌‌های اخیر دچار مشکلات روحی شده اند. در سال ۲۰۱۷، کیم جونگ هیون، یکی از مشهورترین ستاره های این عرصه، نیز به زندگی خود پایان داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کیمیا درودی 1399/03/27
من از گوش هارا و سولی خیلی خوشم اومده بود تازه میخواست طرفدارشون بشم اسمشون رو جست و جو کردم فهمیدم خودکشی کردن خیلی ناراحت شدم
1398/08/16
من نمیشناختم سولی رو ولی اسم گروه شون رو شنیده بودم من نمیفهمم که چرا این خواننده ها یا بازیگزا خودکشی میکنن اینا این همه طرفداردارن من تقریبا میتونم طرفداراشونو درک کنم
کره لاور 1398/07/28
معلوم نیست چطور فوت شده پلیس یه چیزی میگه روحت شاد عشق کره ای🇰🇷
ناشناس 1398/07/24
من نمیشناختمش ولی خیلی ناراحت شدم اخه چطوری جوون دلش بیادخودش به زندگیش خاتمه بده کاش این سوالاجواب داشتتت؟
BTS 1398/07/24
وایی خدا من که خیلی گریه میکنم من عاشق شکلی بودم اما نمیدونم چرا این کارو کرد دختر به این خوشگلی به این خوش صدایی چرا باید این کارو کنه من تو جریان خودکشی کیم جیونک هیونگ هم خیلی گریه کردم دلم واسشون میسوزه😥😥😥😥😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭
سارا 1398/07/24
خدا بیامرزدش
2019 1398/07/23
یه چیزی... مگه نمیگین جنازه ی بیجانش رو توی خونه اش پیدا کردن؟ خب از کجا میدونین که خودکشی کرده؟ o_o شاید سکته کرده یا ایست قلبی یا.. به هرحال با اینکه طرفدارش بودم ولی اونقدر ناراحت نیستم.
Dina 1398/07/23
چرا اینکارو با خودکش کرده آخههههه؟ من خیلی دوستش داشتم
melina 1398/07/23
باورم نمیشه چرا این کارو کرده من خییلی شوکه شدم:(

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.