2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
زندگی خانوادگی نرگس محمدی، بازیگر نقش ماه ثنا در سریال ستایش

زندگی خانوادگی نرگس محمدی، بازیگر نقش ماه ثنا در سریال ستایش

گاهی به بچه‌دار شدن فکر می‌کنم ولی واقعا با این حجم کار نمی‌شود.

دوات آنلاین-نرگس محمدی یا همان ماه ثنای سریال ستایش زندگی خانوادگی آرام و خوشی دارد. او این آرامش را از کودکی داشته و بعد از ازدواج با علی اوجی نیز ادامه پیدا کرده است.

 

نرگس محمدی متولد 9 فروردین سال 64 است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد که از او کوچکتر هستند.

 

وقتی نرگس محمدی تصمیم گرفت بازیگر شود کسی از خانواده با او مخالفت نکرد. شاید یکی ازدلایلش این بود که مادر نرگس در صدا و سیما کار می‌کرد و با فضای هنر آشنا بود البته نرگس در دانشگاه در رشته پرستاری درس خوانده است.

 

نرگس رابطه‌ای خیلی خاص و صیمیانه با مادرش داشته و هنوز بعد از ازدواج هم همین ارتباط ادامه دارد.

 

یکی از ویژگی‌های اخلاقی نرگس محمدی این است که همیشه او را خندان می‌بینید. خودش در این باره می‌گوید: همه آدم‌ها در زندگی مشکلاتی دارند اما من سعی می‌کنم زیاد به مشکلات فکر نکنم و در لحظه شاد باشم.

 

او از ازدواج با علی اوجی به‌شدت راضی است. این دو پشت صحنه برنامه دورهمی با هم آشنا شدند و علی اوجی با این قول که نرگس محمدی را تا آخر عمر بخنداند از او خواستگاری کرد. البته این زن و شوهر زمان زیادی برای کنار هم بودن ندارند. نرگس محمدی می‌گوید: خیلی سخت است. از وقتی ازدواج کردیم  من 2 تمام سر کار بودم و علی هم همیشه سر کار است و دیروقت به خانه می‌آید.

 

همین مشغله‌های کاری باعث شده آنها هنوز بچه نداشته باشند. بازیگر نقش ماه ثنا در سریال ستایش می‌گوید: گاهی به بچه‌دار شدن فکر می‌کنم ولی واقعا با این حجم کار نمی‌شود. بچه وقت می‌خواهد و من و علی مرتب سر کار هستیم.

 

نرگس و علی اوجی زیاد با هم دچار تنش نمی‌شوند و زندگی آرامی دارند. با این حال محمدی می‌گوید: اگر هم تنشی باشد همیشه علی فکر می‌کند این خودش است که کوتاه می‌آید اما به نظر خودم این من هستم که کوتاه می‌آیم. به هر حال مشکل خاصی در زندگی نداریم و تنش‌ها خیلی کم است.

 

این زوج عاشق سفر هم هستند و در این مدت که ازدواج کرده‌اند سفرهای خارجی زیادی رفته‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.