2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مردی در مراسم چهلم خودش به خانه برگشت

مردی در مراسم چهلم خودش به خانه برگشت

مشخص شد خانواده این مرد به اشتباه جسدی را به عنوان گمشده خود شناسایی کرده بودند.

دوات آنلاین-مردی که چند ماه پیش ناپدید شده بود و همه تصور می‌کردند او مرده است در مراسم چهلم خودش به خانه بازگشت و همه را شوکه کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین خانواده‌ این مرد 18 تیر ماه امسال ناپدید شدن او را به پلیس گزارش کرده بودند. پس از آن تحقیقات برای به دست آوردن سرنخی در مورد مرد جوان آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد مرد جوان که ازدواج کرده و دو فرزند دارد هنگام ناپدید شدن گوشی تلفن همراه خود را نیز نبرده بود.

 

با ادامه تحقیقات سرنخی که منجر به پیشرفت تحقیقات شود به دست نیامد. با این وجود تحقیقات ادامه یافت و خانواده مرد ناپدید شده پس از مراجعات متعدد در نهایت تصویر جسدی مجهول‌الهویه‌ای را که دفن شده بود به عنوان گمشده خود شناسایی کردند.

 

پس از آن نیز مراسم ختم و سوگواری برگزار شد. سوگواری خانواده ادامه داشت تا اینکه روز برگزاری چهلم رسید. در آن روز بود که مرد جوان به خانه خود بازگشت  و برادرش در را باز کرد و در حالی که شوکه شده بود دیگر اعضای خانواده را از حضور او آگاه کرد.

 

در پی این اتفاق مرد جوان در توضیح ناپدید شدن خود گفت: چند ما پیش تصمیم گرفتم برای کار از خانه بیرون بیایم و به پاکدشت رفتم ولی فراموش کرده بودم گوشی تلفنم را با خودم ببرم و در این مدت هم وقت نکردم به خانه برگردم و شماره‌ای را هم به یاد نداشتم که دلیل غیبتم را توضیح دهم.

 

در ادامه مشخص شد خانواده او به اشتباه جسدی را به عنوان گمشده خود شناسایی کرده بودند، چون او دچار جمود نعشی شده بود و شباهت ظاهری آنها را به خطا وا انداخته بود. این در حالی بود که خانواده این مرد حتی روی قبری که جسد دفن شده در آن را به عنوان گمشده خود تشخیص داده بودند سنگ قبر نیز گذاشته بودند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
محمدرضا 1398/07/18
فیلم هندی:راج کاپور در جستجوی کار قسمتی از فيلم :صاحب جی، خواهش میکنم صاحب جی، برای من کار پیدا کن و 40 روز نذار من برم خونه و تماس بگیرم، میخام زن داداش و خوشحال کنم صاحب جی، میخام نصف هند رو بخرم با دستمزد این 40 روز بابا باور کن ملت گوشاشون دراز نیست با این داستانهای هندی طور!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.