2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
مردم نظر دادند : آیا سریال ستایش سریال خوبی است

مردم نظر دادند : آیا سریال ستایش سریال خوبی است

فردوس هر چه می‌بیند نتیجه کارهای خودش است. آدم مغرور بالاخره یک جایی چوب غرورش را می‌خورد. دلیلی ندارد برای او دلسوزی کنیم. حتی رفتن صابر به سمت پری سیما هم نتیجه کارهای خود حشمت فردوس است.

دوات آنلاین-فصل سوم سریال ستایش از همان روز اول پخش بسیار مورد توجه قرار گرفت البته برخی به دلایل منفی مانند گریم نرگس محمدی در نقش ستایش و امثال آن به این سریال توجه نشان دادند و عده ای نیز جذب داستان جذاب آن شدند. در این بین بینندگان سریال ستایش 3 نظرات متفاوتی دارند.

 

حمید-ف از بینندگان سریال ستایش 3 می‌گوید: همه چیز این سریال خوب است. داستانش جذاب است. پیام‌های اخلاقی خیلی خوبی دارد. بازی‌ها هم خوب است حالا اگر مثلا برای گریم اتفاقی افتاد نباید آن را بزرگ کرد. مدت‌ها بود سریال به این جذابی ندیده بودم. مهم این است که حشمت فردوس چه طوری می‌تواند اموالش را پس بگیرد و به زندگی برگردد. سرنوشت ستایش هم در این فصل از سریال تعیین می‌شود و احتملا ازدواج می‌کند.

 

در حالی که این مخاطب از بازی‌های خوب بازیگران صحبت کرده مینا حمیدی نظر دیگری داده است: بازی‌ها اصلا خوب نیست. مثلا بازی داریوش ارجمند تکراری شده است. همان ژست‌ها و حرف‌های قدیمی که خیلی مصنوعی است. نرگس محمدی هم خیلی شل و وارفته بازی می کند. انگار همیشه خسته است.

 

سمانه نجوانی 16 ساله است که سریال ستایش را دنبال می‌کند. او می‌گوید: من دو فصل قبلی سریال ستایش را ندیده بودم اما فصل سوم خیلی خوب است. سریال چند داستان مختلف دارد که همه با هم اتفاق می‌افتد و باید دنبال کنیم تا ببینیم برای تک‌تک آن آدم‌ها مثل پری سیما، حشمت فردوس و ستایش چه اتفاقی می‌افتد. تازه بقیه هم هستند مثل نوه های فردوس.

 

مخاطبی که خود را رضا معرفی کرده است، می‌گوید: قصه بسیار جذابی است که هر شب آدم را ترغیب می‌کند پای تلویزیون بنشیند. از این جور داستان‌ها در سریال‌هایمان کم داشتیم. شاید بشود گفت سریال پدر یک نمونه آن است. به هر حال سریال ستایش موضوعات خانوادگی را مطرح می‌کند که می‌تواند بسیار آموزنده هم باشد.

 

روشنک نوشته است: من هر شب سریال را نگاه می‌کنم و روز بعد تکرارش را هم می‌بینم. واقعا سریال خوبی است. مخصوصا داستان زندگی ستایش خیلی جالب است. این زن از همان اول درد کشیداما با سختی از خودش و بچه‌هایش محافظت کرد. این نشان می‌دهد زنان ما چه باغیرت و فهیم هستند و چقدر خوب می‌توانند  در هر شرایطی زندگی‌شان را اداره کنند. به نظر من ستایش یک قهرمان است. امثال او در جامعه کم نیستند. زنانی که به هر دلیل با مشکلاتی مواجه هستند اما با تلاش و کوشش خانواده‌شان را حفظ می‌کنند.

 

جواد منصوری نظر داده است: برای من سرنوشت حشمت فردوس از بقیه مهم‌تر است. فردوس هر چه می‌بیند نتیجه کارهای خودش است. آدم مغرور بالاخره یک جایی چوب غرورش را می‌خورد. دلیلی ندارد برای او دلسوزی کنیم. حتی رفتن صابر به سمت پری سیما هم نتیجه کارهای خود حشمت فردوس است. حالا پری سیما هم سزای اعمالش ر ا می‌بیند.

 

فریبا دانش پور نیز معتقد است: حشمت فردوس نه آدم خیلی بدی است و نه خیلی خوب. او هم مثل همه آدم‌ها اخلاق‌های خوب و بدی دارد. بقیه شخصیت‌های سریال ستایش هم همین طور هستند البته به نظر من شخصیت محمد خیلی مصنوعی است. او خودش را دربست در اختیار پدربزرگش قرار داده انگار از خودش هیچ عقل و اراده‌ای ندارد. این برای جوانی در آن سن و سال اصلا خوب نیست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.