2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
موزه دورهمی بالاخره  چه شد؟

موزه دورهمی بالاخره چه شد؟

یکبار اعلام شد قرار است این حراج روز 25 آبان سال 97 برگزار شود اما تاریخ آن به تعویق افتاد و دیگر خبری از موزه دورهمی نشد.

دوات آنلاین-موزه دورهمی بالاخره چه شد؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا بعد از گذشت این همه مدت هنوز حراج بزرگی که قرار بود عواید آن به زلزله زدگان کرمانشاه برسد، برگزار نشده است.

 

 اگر یادتان باشد اولین قسمت برنامه دورهمی 27 اسفند سال 94 روی آنتن رفت و پخش این برنامه در 3 فصل تا نوروز سال 97 ادامه داشت و البته یک برنامه تک قسمتی هم با موضوع سیل در اسفند سال 98 پخش شد. در آن قسمت مهران مدیری خبر داد دورهمی باز هم ساخته می‌شود اما برخی حواشی پیش آمده سبب شد این اتفاق نیفتد.

 

مهران مدیری در برنامه‌های دورهمی از مهمانان خود می‌خواست هدیه‌ای را به موزه دورهمی بدهند تا همه هدایا در نهایت در یک حراج به نفه زلزله‌زدگان کرمانشاه فروخته شود.

 

حتی اعلام شد قرار است این حراج روز 25 آبان سال 97 برگزار شود اما تاریخ آن به تعویق افتاد و دیگر خبری از موزه دورهمی نشد.

 

دلیل آن دو اتفاق بود. یکی این‌که برخی مهمانان برخلاف قولی که در برنامه داده بودند هدایای خود را به موزه نفرستادند و دوم این‌که مسئولان برنامه دورهمی نتوانستند افراد فعال در حوزه‌های اقتصادی و صاحبان سرمایه را برای حضور در حراج و خرید هدایا دور هم جمع کنند و اگرچه فراخوان‌هایی هم دادند اما ظاهرا چندان موفقیت‌امیز نبود.

 

این در حالی است که هنوز هدایای جمع‌آوری شده در موزه دورهمی نگهداری می‌شود.  سیدمصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه قبلا گفته بود هدایا را در انبار این برنامه نگهداری می‌کنیم و آن‌ها به این سبک بسته‌بندی می‌شوند که عکس و تاریخ حضور هر مهمان در برنامه همراه کد و کیو آرکد هر کالا نیز درج است که با اسکن آنها ویدئوی همان قسمت از برنامه قابل دسترس می‌شود.

 

با توجه به اوضاع موجود باز هم معلوم نیست سرنوشت موزه دورهمی چه می‌شود و حارج چه زمانی و چگونه برگزار خواد شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.