2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سرنوشت حشمت فردوس در آخر سریال ستایش 3 چه می‌شود

سرنوشت حشمت فردوس در آخر سریال ستایش 3 چه می‌شود

یکی از نکات مهم درباره سرنوشت حشمت فردوس و ستایش آشتی این دو شخصیت است.

دوات آنلاین-سریال ستایش 3 علاوه بر موضوعات فرعی که دارد بیشتر روی سرنوشت حشمت فردوس متمرکز شده است اما در آخر این سریال چه اتفاقی می‌افتد.

 

آن طور که آتش تقی پور بازیگر نقش حاج یوسف در سریال ستایش 3 توضیح داده در آخر حشمت فردوس با کمک نوه‌اش محمد که نقش او را مهدی سلوکی بازی می‌کند زندگی‌اش را از نو می‌سازد.

 

حشمت فردوس که تمام دارایی‌اش را از دست داده و از طرفی داغ مرگ پسرش صابر را هم تحمل می‌کند با هم مشکلاتی که دارد از پا نمی‌نشیند و سعی می‌کند با کمک دوستانش بار دیگر قد راست کند و بالاخره موفق به این کار می‌شود.

 

آتش تقی پور درباره فصل سوم سریال ستایش گفت: در این فصل از سریال «ستایش ۳» محمد پسر «طاهر فردوس» با بازی مهدی سلوکی با پدربزرگش حشمت فردوس آشنا می‌شود، کم‌کم علاقه خاصی بین او و پدربزرگش شکل می‌گیرد و حشمت فردوس به همراه نوه‌اش در پی ساختن دوباره زندگی‌اش می‌افتد و بنده نیز در این سریال نقش حاج یوسف را به عهده‌دارم که جزو میوه‌فروشان عمده در میدان تره‌بار است و به‌نوعی به فردوس در مسائلی که برایش پیش می‌آید کمک می‌کند.

 

وی در ادامه از عوامل این سریال گلایه کرد و افزود: با اینکه طبق قرارداد، صحبت بر این بود که تصویربرداری نقش بنده پانزده روز الی دو ماه زمان ببرد، اما متأسفانه هفت ماه مجبور به حفظ گریم مربوط به این سریال بودم.

 

وی در ادامه پیرامون اولویت‌های خود برای پذیرش نقش تصریح کرد: برای بنده مهم‌ترین اولویت حرفه‌ای بودن عوامل، علی‌الخصوص کارگردان پروژه است و در مراحل بعدی فیلم‌نامه و نقشی که به بنده پیشنهاد داده خواهد شد.

 

یکی از نکات مهم درباره سرنوشت حشمت فردوس  و ستایش آشتی این دو شخصیت است. حال باید دید آیا این دو که از ابتدا با هم دشمن بودند دست دوستی را خواهند فشرد یا خیر؟ بنا به شواهد و اطلاعات موجود آن دو با هم رابطه خوبی برقرالر خواهند کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.