2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راز خوش‌تیپی مریلا زارعی چیست

راز خوش‌تیپی مریلا زارعی چیست

یکی از بزرگ‌ترین رازهای خوش‌تیپی مریلا زارعی زندگی سالم او است. این بازیگر زن همیشه ورزش می‌کند و همین هم باعث شده از تناسب اندام خارج نشود.

دوات آنلاین-مریلا زارعی قطعا یکی از بهترین بازیگران زن سینمای ایران است. در کنار این ویژگی صفت یکی از خو‌تیپ‌ترین‌ها را هم باید به او داد اما راز خوش تیپی مریلا زارعی چیست.

 

مریلا زارعی متولد سال 1353 است، یعنی او وارد میانسالی شده با این وجود هنوز تیپ و استایل خودش را حفظ کرده است. مهم‌ترین نکته درباره او این است که به‌هیچ‌وجه سراغ آرایش غلیظ نمی‌رود. از طرفی مریلا زارعی هرگز عمل زیبایی انجام نداده و ترجیح داده چهره‌اش طبیعی باقی بماند.

 

مریلا زارعی درباره زندگی هم نظر جالی دارد و می‌گوید: سینما به من آموخت ما هم مثل یخ فروشی هستیم که حاصل و دسترنج زندگی‌اش هر لحظه آب می‌شود؛ پس باید لحظات را قدر بدانیم و از آن به بهترین شکل بهره ببریم.

 

یکی از بزرگ‌ترین رازهای خوش‌تیپی مریلا زارعی زندگی سالم او است. این بازیگر زن همیشه ورزش می‌کند و همین هم باعث شده از تناسب اندام خارج نشود.

 

پیاده روی و دویدن جزو برنامه‌های هر روزه مریلا زارعی است. او علاوه بر این کار هر وقت فرصت کند سراغ بازی تنیس می‌رود.

مریلا زارعی متولد سال 1353 است،

نکته مهم دیگر طبیعی بودن چهره این بازیگر است طوری که حتی چین‌های صورتش را نیز دست نزده و همین طبیعی بودن به او وقار زیادی داده است. او درباره بحث زیبایی می‌گوید: همه ما بازیگران مراقبت‌هایی را از این باب در مورد خودمان داریم و من این مراقبت را نهی نمی کنم اما به نظرم اندازه این مراقبت باید به شکلی باشد که خدای ناکرده به نقش هایی که بازی می کنیم آسیبی نزند و این مرز باریک و نقطه حساسی دارد که باید لحاظ شود. . نگاه من این است که بازیگر برای این که خودش حس خوبی داشته باشد و بتواند با این حس خوب مسیر پیش رو را ادامه دهد بهتر است از خود مراقبت کند حالا چه به لحاظ جسمی و ظاهری و چه به لحاظ روحی و معنوی. در نتیجه، تصمیم گیری درباره این مسائل و سبک و سیاقی که هر کسی دارد به احساس شخصی خود بازیگر برمی گردد. به هر حال او هم یک زندگی طبیعی دارد و دوست دارد حس خوبی را در این زندگی تجربه کند.

 

لباس پوشیدن مریلا زارعی نیز بسیار موقرانه است و او را تا به حال با پوشش‌های عجیب و غریب و غیرمتعارف ندیده‌ایم. بزرگ‌ترین ویژگی مریلا زارعی در این رابطه این است که خوب می‌داند چه طور لباس‌هایش را ست کند. او می‌گوید: لباس پوشیدنم ارتباط مستقیم با حال و احوالم دارد. واقعیت این است من اصلا به این که الان چه شکلی دیده می شوم توجه نمی کنم. لباس پوشیدن من به حالم بستگی دارد.

 

مریلا زارعی ازدواج نکرده و در این باره گفته: شاید دلیل اصلی این باشد که کسی که دنبالش بودم پیدا نشد. با اینکه موقعیت‌های مختلف و زیادی داشتم اما من فکر میکنم ازدواج کردن یا نکردن افراد خیلی مهم نیست سالم و با کیفیت زندگی کردن آنها مهم است. من به بچه‌ها علاقه زیادی دارم و سه فرزند خواهرم مانند فرزندان خودم هستند و حساسیت من روی آنها به اندازه ملیکا است. من زندگی راحت و آرامی دارم و این زندگی را خیلی دوست دارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.