2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا ستایش در فصل سوم سریال ستایش با مهدی مظفری ازدواج می‌کند

آیا ستایش در فصل سوم سریال ستایش با مهدی مظفری ازدواج می‌کند

مادر مهدی که نقش او را مهتاج نجومی بازی می‌کند با ستایش دوست شده و او را به خانه خود راه داده و همین موضوع باعث آشنایی مهدی و ستایش شده است.

دوات آنلاین-ستایش در فصل سوم سریال ستایش بیش از 20 سال است که شوهر خود را از دست داده است. او در تمام این سال‌ها ازدواج نکرده از طرفی مهدی مظفری که نقش او را شهرام پوراسد بازی می‌کند پسری مجرد است که سن‌اش بالا رفته و مادرش هم اصرار دارد هر چه زودتر ازدواج کند اما آیا مهدی و ستایش با هم ازدواج می‌کنند؟

 

مادر مهدی که نقش او را مهتاج نجومی بازی می‌کند با ستایش دوست شده و او را به خانه خود راه داده و همین موضوع باعث آشنایی مهدی و ستایش شده است البته مادر مهدی دختر دیگری را برای پسرش در نظر گرفته است اما به نظر می‌رسد آشنایی مهدی و ستایش به‌تدریج به علاقه آنها به یکدیگر منجر شود؛ علاقه‌ای که می‌تواند به ازدواج بینجامد. بینندگان سریال ستایش 3 در این باره چه نظری دارند؟

 

مهتاب نظر داده است: مادر مهدی با ستایش خیلی خوب است و اگر بفهمد پسرش ستایش را دوست دارد مخالفتی نمی‌کند و این دو نفر در آخر سریال با هم ازدواج می‌کنند و همه چیز خوب و خوش تمام می‌شود.

 

مریم نورکریمی معتقد است: امکان ندارد مادر مهدی اجازه بدهد پسرش با زنی بیوه در این سن و سال ازدواج کند اصلا هم این ازدواج منطقی نیست.

 

جواد فرهی نظر داده است: قطعا دختر و پسر ستایش با ازدواج مادرشان مخالفت می‌کنند شاید مادر مهدی هم سنگ جلوی پای آنها بیندازد اما این دو در آخر با هم ازدواج خواهند کرد و زندگی خوبی خواهند داشت. این طوری فصل چهارم سریال ستایش هم ساخته می‌شود و ادامه زندگی آنها را نشان می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ثمین 1401/04/27
با هم ازدواج میکنن و بنطرم اینجوری خیلی بهتر میشه ستایش از تنهایی در میاد🥲🥲🥲
حا جی حیدری 1401/04/25
سلام مگر خانم های جامعه ما همگی ازدواج کردند تا ستایش ومهدی با ازدواج کنند در ضمن هدف آنها بزر گ کردن بچه های خوب ونو ه های خوبی است که بهتر از هر شوهری به در د شان می خورد
ناشناس 1401/04/25
سلام از نظر من دلیلی ندارد ستایش با مهدی ازدواج کند مگر خیلی از خانمهای ما که درجامعه بدون شوهر بچه بزرگ کردند در میان سالگی ازدواج کردند مهم این است که بچه های خوبی تربیت کردند وبه آنها ونو ه هایشان افتخار می کنند این باعث می شود آنها از تنهایی در بیایند ودر زندگی با بچه ها ونحوه ها هدف داشته باشند
زهرا 1401/03/03
راس میگید اگه ستایش ازدواج مکنه بهتره چون بچه ها شون بزرگن دیگه نیمشه که خودشم دیگه سن زیادی داره ۲۰ سال پای طاهر نشسته پای بچه هاش الانم با مهدی ازدواج کنه اصلا صلاح نیست چون دوماد داره پسرشم که ازدواج‌میکنه کم کم اون توی اون خونه بزرگ داره نباید جلوی پدر شوهرش با مرد دیگه ای ازدواج کنه اصلا صلاح نیست اگه در فصل ۴ اینطور شه اصلا فیلم بددددددتر از چیزی که فکر کنیم میشه 😑😐🤒
فاطمه عبداللهی 1399/03/16
از نظرمن بازدواج ستایش و مهدی بسیار کار خوبی هست وزندگی خوبی دار خواهد داشت.... وحشمت بامادر مهدی ازدواج کنه خیلی عالے میشه...
A...k 1398/08/05
مگ ن بچه ها اینجوری نیس؟؟؟؟هرکی بام موافقه تابیدم کنه لطفن
یک بنده حقیر ..A..k 1398/08/03
بچه ها میخام ی حرف بگم ک این کارگردان حتمن عاشق نشده تا معنی عشق و بفهمه ک آخرای ستایشو خیییلی بد ساخته اصن معنی عشقو نفهمیده😕😕😕
Aghdasmolavi 1398/07/30
دیدید گفتم ازدواج میکنه خخخ.خب آخه ستایش دوباره تنها شد واس همین ازدواج مجدد کرد واقعا دمت گرم خانم نادری.دوباره خانواده ستایش دور هم جمع میشن مثل قبل.اینجاش بد شد که آقا دوماد رفت بخوابه بیمارستان.میخواست جشن خانوادگی بگیرن بعد.البته عقد که کرد دیگه خیالش راحت شد رفت خوابید بیمارستان البته اگه نمیره تو بیمارستان خخخخ.
آرزو 1398/07/30
ستایش باید با مهدی آقا ازدواج کنه....
ملیکا 1398/07/30
طفلک مهدی تصادف کرد و به زور بله رو از ستایش خانم گرفت اینشالله به خوبی و خوشی به پای هم پیر شند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.