2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ابتلای بانوی کمدین به بیماری بسیار سخت

ابتلای بانوی کمدین به بیماری بسیار سخت

در هفته اول بازی در سریال قهوه تلخ بود که متوجه بیماری ام اس (MS) شد و حالا سالهاست درگیر این بیماری بوده تا جایی که توان حرکت عاملی برای کم کاری وی شده است.

دوات آنلاین-ماندانا سوری هنرپیشه‌ای است که نامش این روزها نه به خاطر بازی در سریال‌ها و فیلم‌ها که به خاطر بیماری سختی که مبتلا شده بر سر زبانها افتاده‌ است. این بازیگر طنز که در سریال قهوه تلخ نیز همراه مهران مدیری حضور داشت به ام اس مبتلا شده است.

 

ماندانا سوری متولد 6 شهریور 1364 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان انگلیسی از دانشگاه علمی و کاربردی تهران درس خوانده‌است.

 

در سال 1383 وقتی 19 ساله بود که وارد کلاس های بازیگری حمید سمندریان شد و تحلیل شخصیت بازیگری را زیر نظر او گذارند و فن و بیان را از میکائیل شهرستانی آموخت.

 

از سال 83 تا 87 بصورت جدی در تئاتر کار می کرد که ثمره آن دو جایزه اول بازیگری شد تا اینکه توسط همین تئاتر ها برای بازی در سریال مرد دو هزار چهره در سال 88 انتخاب شد.

 

در سال 1389 با سریال شبکه خانگی قهوه تلخ مهران مدیری در نقش قیصر السلطنه همسر بابا اتی بسیار خوش درخشید و به شهرت زیادی دست یافت

او در این سالها تقریبا در اغلب سریال های مدیری حضور داشت.

 

ابتلای ماندانا سوری به ام اس

در هفته اول بازی در سریال قهوه تلخ بود که متوجه بیماری ام اس (MS) شد و حالا سالهاست درگیر این بیماری بوده تا جایی که توان حرکت عاملی برای کم کاری وی شده است

 

تدریس بازیگری

 ماندانا سوری بازیگر سریالهای مهران مدیری به ام اس مبتلا است.

 خانم سوری در چند سال اخیر کنار بازیگری تئاتر و تلویزیون چندین ورکشاپ به شرط بازی را نیز برگزار کرده و تجربه قبلی تدریس این رشته را هم دارد.

 

این بازیگر یکی از حامیان اصلی حیوانات به خصوص گربه ها است که در جمع آوری گربه های بی سرپناه و درمان آنها در سکوت خبری تلاش های زیادی کرده است.

 

در حوزه موسیقی نیز تجربه فعالیت دارد و برای جمع بانوان می خواند، از الگوهای بازیگر به مهران مدیری، میکائل شهرستانی و خانم فاطمه معتمدآریا اشاره می کند.

 

حنا نام گربه این بازیگر بودکه آبان 96 بخاطر سقوط از ساختمان روی یک ماشین تلف شد.

 

اما سوای وابستگی به این گربه، شکایت صاحب ماشین از خانم سوری و گرفتن جریمه 7 میلیونی از وی بخاطر آسیب سقوط گربه به ماشین از فشار روحی برای این بازیگر بود.

 

مدتی شایعه شده بود خانم ماندانا سوری با رامبد جوان ازدواج کرده است که بعدا مشخص شد آن شخص ماندانا روحی بوده و یک تشابه اسمی است

 

مدتی نیز شابعه ازدواج ایشان با رضا یزدانی خواننده منتشر شد که صحت نداشت، اما ایشان در سال 97 اعلام کرده عاشق شده و بزودی ازدواج می کند.

 

وضعیت وخیم ماندانا سوری

 این بازیگر در سال 97 از هزینه دو میلیون تومان در هفته برای تهیه آمپول آونکس بیماری ام اس خبر داد که حالا به نظر می رسد این وضعیت بدتر شده است

بیماری سخت ماندانا سوری بازیگر سریال قهوه تلخ

پوریا ذوالفقاری روزنامه نگار سینمایی در این رابطه خبر داد :همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لب های مان آورد، حالا دارد توان حرکت را از دست می دهد و تهیه داروهای ام اس برایش روز به روز دشوارتر می شود.ماندانا با سریالهای طنز به شهرت رسید ولی درست زمانی که پیشنهادها به سمتش سرازیر شد و دقیقا در بزنگاهی که هر بازیگر سالها برای رسیدن به آن تلاش می کند، فهمید که به ام اس مبتلا شده. در فضای پچپچه ای سینمای ایران این خبر خیلی زود دهان به دهان و دفتر به دفتر پیچید و نام ماندانا سوری از گزینه‌های ایفای نقش ها کنار گذاشته شد. ماندانا ماند و ام اس و فشار فزاینده مالی. همکلاس سابق من و بازیگری که زمانی خنده به لبهای مان آورد حالا دارد توان حرکت را از دست می‌دهد و تهیه داروهای ام اس برایش روز به روز دشوارتر می‌شود.

این را می نویسم که در روزهای بعد اگر خدای نکرده خبرهای بدتری رسید، کسی با ادعای بی خبری از وخامت حال او وجدان معذبش را آرام نکند.

برای کمک به ماندانا سوری همین حالا هم دیر است .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.