2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فال روزانه و فال تولد امروز  پنجشنبه 28 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-فال روزانه و فال تولد امروز پنج‌شنبه 28 شهریور را در ادامه بخوانید. فروردین ماهی‌ها امروز گوش به زنگ فرصت‌های جدید باشند.

 

فروردین

امروز شاید فرصت های جدیدی به شما پیشنهاد شوند، اما این موضوع چندان باعث خوشحالی شما نخواهد شد. دلیل این موضوع هم این است که شما هنوز نتوانسته اید در مورد فرصت ها و موقعیت هایی که پیش از این در اختیارتان قرار گرفته بودند تصمیم گیری کنید و حالا گزینه های جدیدی که اضافه شده اند انتخاب را برای شما حتی از قبل هم سخت تر کرده اند. شما قصد دارید که کار جدید و متفاوتی انجام دهید، اما باید سعی کنید گزینه هایتان را محدود کنید تا بتوانید از میان انتخاب هایی که پیش رویتان باقی مانده اند بهترین گزینه را انتخاب کنید. اولویت هایتان را مشخص کنید و در انجام این کار با خودتان صادق باشید.

 

اردیبهشت

امروز ممکن است در مورد کاری که به تازگی انجام داده اید دچار احساس پشیمانی شده باشید، به ویژه اگر به توصیه هایی که دیگران کرده بودند و یا آنچه عقل و منطقتان به شما گفته بود توجه نکرده باشید. شاید ایده تان در ابتدا فکر بدی نبوده باشد، اما شما در اجرای آن زیاده روی کرده باشید. خوشبختانه هنوز فرصت جبران این اشتباهتان را دارید، اما باید خیلی سریع عمل کنید. نباید از عقب نشینی کردن برای حفظ موقعیتتان هیچ خجالتی بکشید. فرصت های جدیدی برای استفاده از استعدادهای هنریتان فراهم خواهند شد. تنها نکته منفی این مسئله این است که کار زیاد شما را خیلی خسته خواهد کرد، پس زیاده روی نکنید.

 

خرداد

امروز شما سعی دارید نظرات خود در مورد یک موضوع خیلی مهم را به زبان آورده و اطلاعاتی که در دست دارید را با هر کسی که حاضر به گوش کردن به حرف هایتان باشد در میان بگذارید. اما مشکل کار اینجاست که آنچه دارید می گویید آنقدرها هم که خودتان فکر می کنید درست و دقیق نیست. متاسفانه پذیرفتن این که آنچه شما می دانید تمام واقعیت نیست برای شما دشوار است، اما اگر خودتان این حقیقت را نپذیرید دیر یا زود دنیای واقعی شما را وادار به پذیرش آن خواهد کرد. امروز علاقه چندانی به مسائل عاطفی دیگران ندارید، ولی متأسفانه نمی توانید خودتان را از آنها دور نگه دارید. پس به جای فرار کردن سعی کنید اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام بدهید.

 

تیر

موفقیت در زمینه کاری به سراغ شما آمده است و بسیار هیجان زده و با انگیزه هستید و دوست دارید در این مسیر به راهتان ادامه بدهید. احساس می کنید دارید فرصتی که برای بیان احساساتتان پیش آمده بود را از دست می دهید و نگران این هستید که مبادا هرگز نتوانید در مورد آنچه دارد آزارتان می دهد صحبت کنید. آنقدرها هم که فکر می کنید دیر نشده است، اما دیگر حتی یک دقیقه را هم نباید از دست بدهید. شاید صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی حساس وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و برای هر دو طرف عصبانیت و آشفتگی به دنبال داشته باشد، اما فرار کردن از واقعیت هم فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد.

 

مرداد

امروز شاید برای در دست گرفتن کنترل وضعیت دشواری که در محل کارتان پیش آمده است برنامه هایی داشته باشید، اما دلتان نمی خواهد که بقیه بدانند شما قصد دخالت در رابطه با این وضعیت را دارید. شما در واقع می خواهید با حفظ بیخیالی ظاهریتان کاری کنید که دیگران بدون آنکه متوجه باشند، وارد نقشه شما شده و کارهایی که از آنها انتظار دارید را انجام دهند. البته که این ایده شما خیلی زیرکانه است، اما برای همراه کردن همکارانتان با خودتان نیازی به دروغ گفتن و حقه بازی ندارید. اگر در انجام کارها روش تازه ای را پیش گرفته اید که سرعت پیشرفتتان را کاهش داده است سریع دلسرد نشوید و به خودتان فرصت بدهید تا با ریتم جدید انجام کارها هماهنگ شوید.

 

شهریور

برنامه ریزی شما برای آینده خیلی دقیق تر از هر شخص دیگری است، فقط در حال حاضر آمادگی لازم برای در میان گذاشتن افکار و ایده های خود با اطرافیانتان را ندارید. اما متاسفانه اگر در مورد برنامه هایتان به صورت دقیق و مشخص صحبت نکنید ممکن است این طور به نظر برسد که نمی دانید دارید چه کار می کنید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید و از درست بودن کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن باشید این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند برایتان اهمیتی نخواهد داشت. بعد از تمام شدن کارتان مستقیم به خانه بروید و امشب را استراحت کرده و خودتان را برای یک روز تعطیل لذت بخش آماده کنید.

 

مهر

امروز شما احساس می کنید که زندگیتان پر از آدم های کسل کننده ای شده است که هیچ نقطه مشترکی با شما ندارند. به نظر شما آنها همگی شبیه به هم هستند و می توانند با هم محافظه کارترین جامعه ی دنیا را تشکیل بدهند. شما دوست دارید از این افراد فاصله گرفته و با افرادی در ارتباط قرار بگیرید که با آنها فرق دارند و چیزهای تازه ای برای نشان دادن به شما دارند. امروز روش کاربردی و مفیدی که برای مدیریت پروژه ای در محل کارتان مورد استفاده قرار می دهید همه را شگفت زده خواهد کرد. یادتان باشد تشویق و تاییدی که دریافت می کنید باعث نشود زیاده روی کرده و اهداف دور از دسترس انتخاب کنید.

 

آبان

امروز شما فکر می کنید که خودتان باهوش ترین آدم این دنیا هستید. شما به هنرمندی فوق العاده تبدیل شده اید که ایده های بی نظیری دارد و فیلسوفی شده اید که به پیچیده ترین مسائل فلسفی فکر می کند. از قدرتی که امروز در وجود خود می بینید و توانایی خاصی که ذهنتان پیدا کرده است بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و از آن برای کمک کردن به دیگران استفاده کنید. امروز حتی اگر کمی احساس ترس بکنید هم نسبت به دست یافتن به خواسته های خود خیلی سرسخت تر از همیشه هستید. به احتمال زیاد این ترسی که وجود شما را فرا گرفته است تنها از احساسات بیان نشده شما ریشه می گیرد، پس به جای فرار از آنچه شما را می ترساند با آن روبرو می شوید.

 

آذر

همه این را می دانند که شما چه اراده ی محکمی دارید. شما همیشه خیلی فعال و پرانرژی هستید و این توانایی را دارید که با هر مانعی که سر راهتان قرار بگیرد بجنگید و هر مشکلی را از سر راه خود بردارید. شما خیلی خوب می دانید که چطور باید از نیروهایی که می توانند به یاریتان بیایند کمک بگیرید. امروز این قدرت و نیروی درونی با قرار گرفتن در میان جمعی که شما و توانایی هایتان را باور دارند چند برابر خواهد شد. شاید با خودتان فکر کنید که شما خیلی فراتر از قانون هستید و می توانید برای پیش بردن کارهایی که می خواهید انجام دهید قانون را دور بزنید. اما این نکته را فراموش نکنید که حتی اگر کسی متوجه قانون گریزی شما نشود هم دیر یا زود عاقبت این کار را خواهید دید.

 

دی

امروز مسائل و روابط خانوادگی کارهای زیادی را روی دست شما خواهند گذاشت. ممکن است بین اعضای خانوادتان مشکلاتی به وجود بیاید و حتی کار به دعوا و درگیری بکشد. اگر نمی توانید خونسردی خودتان را حفظ کنید اصلا وارد این دعوا نشوید و آنها را به حال خودشان بگذارید. شما امروز خیلی منطقی شده اید و این واقع بینی و عمل گرایی فعلیتان می تواند به شما کمک کند تا برای رویایی که تازگی به سرتان زده است برنامه ریزی دقیقی انجام داده و آن را به واقعیت تبدیل کنید. دلایل و توجیه های منطقی شما آنقدر عاقلانه به نظر می رسند که اطرافیانتان حاضرند برای این که بخشی از برنامه شما باشند بیخیال برنامه های اولیه خودشان شوند.

 

بهمن

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که دلشان می خواهد یک زندگی معمولی و بدون درد سر و آرام داشته باشند. شما از این که با ناشناخته ها روبرو شوید و چیزهای جدید را تجربه کنید هیچ هراسی ندارید و در این راه آماده اید تا با هر مشکل و دردسری روبرو شوید. شما عاشق کشف فرهنگ ها و دنیاهای جدید هستید و گاهی دلتان می خواهد که کل زندگیتان را تغییر دهید. خوشحال باشید! امروز از آن روزهایی است که با اتفاقات عجیب و غریب و غیر منتظره ای همراه است. شاید حتی این فرصت در اختیار شما قرار بگیرد تا مسیر کاملا جدیدی را در پیش گرفته و زندگیتان را به کل تغییر دهید. برای ماجراجویی آماده باشید!

 

اسفند

امروز دوستان و همکارانتان می توانند بهترین منبع انرژی شما باشند. شما آنقدر تحت تاثیر حرف ها و کارهای یکی از اطرافیانتان قرار خواهید گرفت که همراه با شور و هیجانی بسیار دلتان می خواهد شما هم مسیر او را در پیش بگیرید. اما این شور و شوق بیش از اندازه ای که شما دارید از خودتان نشان می دهید ممکن است باعث شود که تمرکزتان روی اصل ماجرا را از دست بدهید. سعی کنید تماس خود را با اشخاصی که این ایده را در سرتان انداخته اند حفظ کرده و از راهنمایی های آنها استفاده کنید، آنها از دور شدن شما از مسیر اصلیتان جلوگیری خواهند کرد. همه ما برای پیشرفت به افرادی نیاز داریم که ما را راهنمایی کنند.

 

فال تولد برای متولدین 28 شهریور

شما شخصی مهربان و خوش قلب هستید و به همین دلیل هم دوستان زیادی دارید. در سالی که پیش رو دارید احتمال اینکه از طرف خاندان پدری ارثی به شما برسد و یا ارثیه ای که مدت ها پیش به شما تعلق گرفته بالاخره به شما داده شود بسیار زیاد خواهد بود.

 

شما به سفرهای کاری زیادی خواهید رفت و این سفرها تأثیر بسیار مهمی روی وضعیت مالی و زندگی حرفه ای شما خواهند گذاشت. شما دوست دارید با کمک به طبقات پایین و افراد ضعیف حال خودتان را از لحاظ معنوی خوب کنید و کمک به افراد نیازمند به شما احساس رضایت و آرامش خاطر می دهد. در این سال جدید از زندگیتان اعتماد به نفس شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای، به موفقیت و محبوبیت قابل توجهی دست پیدا خواهید کرد. دوستان، همکاران و اعضای خانواده تان روی شما حساب باز می کنند و برای گرفتن کمک و مشورت به سراغتان خواهند آمد.

 

شما سخت برای افزایش درآمد خود تلاش می کنید، اما متاسفانه حداقل امسال برنامه مناسبی برای پس انداز کردن ندارید و حتی اگر درآمدتان افزایش پیدا کند هم تا زمانی که عادت های خرج کردنتان را تحت کنترل در نیاورید احتمال بهتر شدن وضعیت مالیتان زیاد بالا نخواهد بود. اگر قصد شروع یک رابطه ی عاطفی جدی و بلند مدت ا دارید به شما توصیه می شود که فعلا زیاد عجله نکنید و حداقل تا نیمه ی دوم سال دست نگه دارید. ماه های آذر، فروردین و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.