2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نظر مردم درباره سریال ستایش‌ 3 ؛ منتقدان و موافقان چه می‌گویند

نظر مردم درباره سریال ستایش‌ 3 ؛ منتقدان و موافقان چه می‌گویند

وارد شدن شخصیت‌های جدید به فصل سوم سریال ستایش باعث جذاب‌تر شدن این سریال می‌شود اما بازی بازیگران به خوبی قصه‌اش نیست.

دوات آنلاین-فصل سوم سریال ستایش از همان ابتدا با نقد و نظرات مثبت و منفی زیادی همراه شد و برخی این سریال را پسندیدند و برخی انتقاداتی را درباره آن مطرح کردند. در ادامه نظر چند نفر از بینندگان ستایش 3 را بخوانید:

 

مریم کاملی نوشته است: مهم‌ترین مشکل سریال ستایش همان طور که خیلی از سایت‌ها نوشتند گریم خود نرگس محمدی است. او در این سال ها جوان تر شده. این موضوع خیلی مهمی است و باید از سازندگان سریال پرسید چه طور چنین اشتباهی انجام دادند.

 

محسن- ف نیز همین نظر را دارد و می‌گوید: چرا کارگردان سریال به موضوع به این مهمی دقت نکرده که گریم‌ها درست باشد. الان خیلی چیزها را توجیه می‌کنند مثلا گفته اند ستایش چون به آرامش رسیده چهره‌اش جوان‌تر به نظر می‌رسد اما این حرف‌ها قابل قبول نیست.

 

مخاطب دیگری که خودش را معرفی نکرده نظر داده است: این فصل سریال ستایش از فصل دوم خیلی بهتر است. فصل دوم اصلا تماشایی نبود اما در فصل سوم اتفاقات جدیدی می‌افتد و به نظر می‌رسد خیلی جذاب باشد. من احتمال می‌دهم حشمت و ستایش در آخر با هم آشتی کنند و همه چیز به خیر و خوشی تمام شود.

 

فریبا نظر داده است: حشمت که به این حال و روز افتاده تاوان کارهای خودش را پس می‌دهد. غرور زیادی که داشت و بدرفتاری‌هایی که با ستایش و خیلی‌های دیگر کرد باعث شد به این روز بیفتد اما او در کل آدم بدی نیست و به نظر من می‌تواند زندگی‌اش را دوباره بسازد.

 

منصور باریکانی معتقد است: موضوع سریال ستایش خیلی مهم است. متاسفانه جوانان زیادی را داریم که به دلایل مختلف فریب زن یا مردی را می‌خورند و به خاطر او به خانواده خودشان پشت می‌کنند. کاری که صابر در این سریال انجام داده موضوعی است که نمونه‌های آن را در جامعه می‌توان دید. ما خودمان یک نمونه مشابه در فامیل داریم.

 

بیننده‌ای که خودش را دوستدار ستایش معرفی کرده نوشته است: حشمت تاوان کارهایی را پس می‌دهد که با ستایش کرد. حالا هم باید تحمل کند. او نمی‌تواند به جایی برسد مگر این‌که ستایش او را ببخشد. محمد هم بهتر است به جای این‌که مرتب پیش پدربزرگش برود بیشتر به فکر مادر خودش باشد.

 

مخاطب دیگری نظر داده است: سریال ستایش در فصل سوم هیچ اتفاق تازه‌ای ندارد و کل موضوع خلاصه می‌شود به این که حشمت می‌خواهد دوباره به زندگی برگدد و در آخر هم موفق می شود وهمه چیز خیلی مصنوعی تمام می‌شود. اینها اصلا جذاب نیستند. باید داستان جذاب‌تری برای آن انتخاب می‌شد.

 

سمیرا –ن معتقد است: وارد شدن شخصیت‌های جدید به فصل سوم سریال ستایش باعث جذاب‌تر شدن این سریال می‌شود اما بازی بازیگران به خوبی قصه‌اش نیست. مثلا حشمت فردوس خیلی مصنوعی است و آن تکه کلام افتاد که می‌گوید توی ذوق می‌زند.

 

حمید-ج نظر داده است: سریال ستایش اشکالات زیادی دارد. از گریم تا خود قصه که خیلی کند پیش می رود اما در مجموع قابل قبول است و از خیلی دیگر از سریال‌ها بهتر است و می‌توان آن را تماشا کرد البته بهتر بود بین پخش آن و بوی باران فاصله می‌افتاد چون نرگس محمدی و مهدی سلوکی در هر دو تا سریال بازی کرده‌اند و همین باعث می‌شود دیگر بازی‌های آنها به چشم نیاید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
یکی از مخاطبان سریال ستایش 1401/04/29
واقعا سریال خوبی هست ممنونم از کارگردان محترم واقعا داریوش ارجمند در این سریال خیلی خوب بازی کردند ضمنا ستایش ۴ هم درست شده خیلی هم خوبه! ولی ستایش ۲ اصلا خوب نبود فصل سومش خیلی جذابه با بازیگران معروفش
امیر عباس 1401/04/16
بنظرم ستایش بهترین فیلم است و اگر ۴ هم ساخته شه چه بهتر
مهدی 1401/04/12
باسلام در سریال ستایش ۳ چند بازیگر نباید انتخاب میشدن مانند آقای سلوکی خانم مهتاج نجومی خانم میرامینی و آقای کبریتی و خانم تیرانداز به جای این عزیزان باید از بازیگران توانمند دیگری استفاده میکردن.
ناشناس 1401/04/04
به جرئت بهترین سریال ستایش هستش هم داستان جذابه و هم بازیگرا خیلی خوب بازی میکنن . کسایی که میگن ستایش خوب نیست فلانه، خدایی مگه مجبورا نگاه کنن بزنن جای دیگه . امیدوارم ستایش ۴ هم بسازن چون واقعا سریال ستایش مخاطب های زیادی جذب میکنه و از طرفی مردم سرگرم میکنه .
رحمان مهاجر 1399/08/20
سلام.یه سوالی برا من پیش اومد.🤔بالاخره فردوس محمدو دوست داره یا نه؟ گه گُداری میبینیم که حشمت یه لبخندی به محمد میزنه(البته هر صد سال یه بار)از طرفی هم دائم میزنه تو ذوقش(هرصد سال ۹۹ بار). رفتارش با کسی که بیست سال حسرتشو داشته اصلا خوب نیس. ولی اون قسمتش که حشمتو داشتن میبردن زندان بخاطر چک برگشتیو بدهی داشتید؟ خوشم اومد.محمد خیلی ناراحت بود و بخاطر پدربزرگش تقریبا داشت از حال میرفت. حشمت هم ترسید محمد از ناراحتی بیهوش بشه که کشوندش یه گوشه باهاش حرف زد. به روح طاهر اگه باهاش حرف نمیزد از هوش میرفت. بالاخره دیدیم پدربزرگ حواسش به نوه‌ش هست...
یگانه 1399/06/01
ببخشیدخواستم به مخاطبانی که میگن سریال ستایش خوب نیست اشتباه میکنن چون هزاران نفرازاین سریال راضین پس چراااااا بهشون احترام نمیزارید مجبورنیستیدکه نگاه کنید یاموقع ساعت پخشش کانال روعوض کنیدیاخاموش کنیدپس این حرفاچیه که میزنین منکه راضیم خواهش میکنم بسازید فصل چهارو
یگانه 1399/05/15
خیلی سریال عالی بودمنکه نگاه میکردم خیلی سریال خوبی بودلطفافصل چهاروهم بسازیدهرکس میگه سریال خوبی نیست به نظرات مااحترام نگذاشتن خواهش میکنم فصل چهارهم بسازید
ناشناس 1399/04/07
ستایش بهمون یاد داد که چطور زندگی کنیم همه چیز یاد سریال ستایش
ناشناس 1399/04/07
بهترین فیلم دنیا که گر هزاربار هم ببینم خسته نمیشه عاشق سریال ستایش فصل ۴ هم بزارید لطفا 😘😘😘🤩🤩🤩🤩❤❤❤
ناشناس 1399/03/22
خیلی بد آموزی داشت به خصوص بعضی رفتارهای ستایش که به عنوان نقش مثبت بازی می کرد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.