2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
دلنوشته و عکس جدید بازیگران

دلنوشته و عکس جدید بازیگران

دوات آنلاین-دلنوشته‌ها و عکس‌های جدید بازیگرانی ایرانی در این مطلب گردآوری شده است. هانیه غلامی با انتشار عکس بالا نوشت: اشتباه رو فراموش کن، درستش رو یاد بگیر.

مینا وحید با انتشار عکس بالا نوشت

مینا وحید با انتشار عکس بالا نوشت: هر لحظه ای كه فكر می كنی از راهی كه اومدی تا حالا ،خسته ای،می تونی دوباره شروع كنی...به همین سادگی. برای ٧٠_٨٠ سالی كه به زندگی محكوممون كردن كه نباید شرمنده كسی باشیم. این حق ماست كه اونجور كه خوشحالیم زندگی كنیم...این زندگیه خودمه و فقط من.

بهاره کیان افشار با انتشار عکس بالا نوشت

بهاره کیان افشار با انتشار عکس بالا نوشت: زندگی رودخانه ایست که مدام به سمت آینده در جریان است. هیچ قطره ای از آن دو بار از زیر یک پل رد نمیشود. برخیز و به سمت پیروزی حرکت کن.

عباس غزالی برای عکس بالا نوشت

عباس غزالی برای عکس بالا نوشت: هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم که دیگران چیزی از آن درک نکنند ...هر کسی سفر خودش را می رود ...

سانیا سالاری با انتشار عکس بالا این شعر فریدون مشیری را نوشت

سانیا سالاری با انتشار عکس بالا این شعر فریدون مشیری را نوشت: من به دنبال فضایی می‌گردم/ لب بامی/ سر کوهی/ دل صحرایی/ که در آن‌جا نفسی تازه کنم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.