2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
3 قتل به دستور همسر دوم

3 قتل به دستور همسر دوم

آنچه می‌خوانید خاطره یكی از كارآگاهان پلیس استان كرمان است.

دوات آنلاین-زمستان سال 82 بود كه گزارش ناپدید شدن زن جوانی به ما اعلام شد. گزارش را راننده سرویس یك كارخانه به ما اعلام كرد. طبق اظهارات راننده سرویس، او سراغ زن جوان رفته تا وی را سوار سرویس كند که به كارخانه برساند، اما زن جوان در محل حاضر نشده است. ماجرا به نظر مشكوك می‌آمد و ما راهی خانه زن جوان شدیم. در ورودی خانه از داخل قفل شده بود و با هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی وارد خانه شدیم. به محض ورود به خانه متوجه بوی شدید گاز شدم. همین كه وارد پذیرایی شدیم بو شدت گرفت و درنهایت مشخص شد گاز از شیلنگ آبگرمكن داخل آشپزخانه نشت كرده است. داخل پذیرایی خانه ویلایی با صحنه ناراحت‌كننده‌ای مواجه شدیم، زن جوان و دختر ده ساله و هفت ساله‌اش در كنار هم فوت كرده بودند.

 

مرگ بر اثر گازگرفتگی

ظواهر امر این‌طور به نظر می‌رسید كه زن جوان و دو دخترش قربانی گازگرفتگی شده‌اند. با آن‌كه علت مرگ گاز گرفتگی بود، اما چیزی كه نظر ما را به خود جلب كرد قفل بودن در از داخل بود. قفل بودن در، نبود كلید روی در، كمی مشكوك به نظر می‌رسید، چرا كه اگر ملیحه برای حفظ ایمنی در را قفل كرده بود، پس بی‌شك باید كلید را یا روی در می‌گذاشت یا در كنار خودش بود، ولی كلید در دسترس نبود.

 

جدایی به خاطر ازدواج مجدد

همزمان با تحقیقات ما، كارشناس اداره گاز اعلام كرد كه نشتی گاز عمدی بوده است؛ به این ترتیب فرضیه قتل قوت گرفت. در ادامه تحقیقات سراغ دانیال؛ شوهر ملیحه رفتیم. مردی كه به خاطر اختلاف با همسرش او را ترك كرده و ملیحه و بچه هایش باهم زندگی می‌كردند. مرد جوان شروع به صحبت كرد و گفت: آنقدر با ملیحه اختلاف داشتم كه درنهایت او را رها كردم و با زن دیگری ازدواج كردم. مجبور بودم، ملیحه زن بی عاطفه‌ای بود و به من محبت نمی‌كرد. وقتی فهمید كه ازدواج مجدد كرده ام، اوضاع بدتر شد. من هم او را به طور كل رها كردم و هر چند روز یكبار برای دیدن بچه هایم به خانه می‌رفتم. من حتی برای این‌كه آنها در آرامش و رفاه باشند خانه‌ام را كه تنها دارایی‌ام بود، در اختیار آنها قرار دادم. شب حادثه در خانه ام كه در شهرستان مجاور است بودم و نمی‌دانم چطور  و چرا این اتفاق رخ داد.

 

نخستین سرنخ

در حالی كه مرد جوان مدعی بود در مرگ همسر و فرزندانش هیچ نقشی ندارد، تحقیقات ما ادامه یافت. در ادامه بررسی‌ها سراغ پمپ بنزینی رفتیم كه در مسیر خانه ملیحه و شهرستانی بود كه دانیال در آن زندگی می‌كرد.

 

كارگر پمپ بنزین با دیدن عكس دانیال و مشخصات خودروی او، گفت: دانیال را ساعت 12 و 30  دقیقه شب حادثه به همراه یك زن دیده كه به آنجا رفته است. از نظر كارگر پمپ بنزین رفتار دانیال و همسرش مشكوك به نظر می‌رسید. تصویر دانیال و همسرش را از طریق دوربین‌های مداربسته پمپ بنزینی در نزدیكی محل زندگی قربانیان این حادثه تلخ به دست آوردیم.

 

وسوسه‌های همسر دوم

با مدركی كه به‌دست آورده بودیم، تحقیقات مجدد از دانیال صورت گرفت و مرد جوان به سه جنایت خاموش اعتراف كرد و گفت: حدود سه سال پیش با همسر دومم آشنا شدم؛ همسر دومم تنها یك مزیت از ملیحه بیشتر داشت و آن هم زبان چربش بود. رابطه ما به ازدواج ختم شد و زمانی كه ملیحه از این ماجرا با خبر شد، تصمیم به جدایی گرفت.

 

او ادامه داد: اما به خاطر بچه‌ها ملیحه ماند و طلاق نگرفت و من هم برای رفاه حال دخترهایم خانه ام را در اختیار او قرار دادم. بعد از آن هر چند روز یكبار به آنها سر می‌زدم و دوباره به خانه برمی گشتم. تا این‌كه چند شب قبل همسر دومم وسوسه‌های شیطانی‌اش را آغاز و كاری كرد كه من دست به قتل بچه‌ها و همسرم بزنم.

 

نقشه 3 قتل

«همسر دومم آن‌قدر زیر گوشم خواند كه ملیحه و بچه ها، خانه ام را كه تنها دارایی ام است تصاحب می‌كنند و چیزی نصیبم نمی‌شود كه تصمیم گرفتم خانه را از آنها بگیرم. اما چطور می‌توانستم این كار را انجام دهم؟ به هر حال من مسؤول خرج و مخارج دو دخترم بودم و این بار نیز همسر دومم راه‌حل را پیش رویم گذاشت. قتل هر سه نفرشان، پیشنهادی بود كه او به من داد. این‌كه با مرگ آنها زندگی راحت‌تری می‌توانیم داشته باشیم و از طرفی دیگر نیاز نیست خانه ام را در اختیار آنها قرار دهم. همسر دومم می‌گفت اگر این‌طور پیش برود ملیحه همه دار و ندارم را از من می‌گیرد.»

 

دانیال ادامه داد: آن‌قدر همسر دومم گفت و گفت كه من راضی شدم. شب حادثه به همراه همسر دومم راهی خانه ملیحه شدیم. من كلید خانه او را داشتم، نیمه شب بود كه به خانه ملیحه رسیدیم. همسرم بیرون از خانه و داخل ماشین منتظر ماند و من وارد شدم. همه خواب بودند و بدون هیچ سر و صدایی شیلنگ گاز آب گرمكن را درآوردم. برای این‌كه یك وقت آنها بیدار نشوند و از طریق در خودشان را به حیاط برسانند و از مرگ نجات پیدا كنند در را قفل كردم و به همراه همسر دومم به خانه مان برگشتیم.

 

با اعترافات دانیال به جنایت، همسر دوم او نیز به اتهام همدستی در سه قتل بازداشت شد. دانیال و همسرش راهی زندان شدند و راز قتل زن جوان و دو دخترش كه ابتدا به نظر می‌رسید گازگرفتگی باشد برملا شد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.