2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل تیموچین ایسون بازیگر ترکیه ای نقش غدیر در سریال گلپری

بیوگرافی کامل تیموچین ایسون بازیگر ترکیه ای نقش غدیر در سریال گلپری

او بعد از پایان درسش در آمریکا به کشورش برگشت و فعالیت خود را در تلویزیون و سینمای ترکیه آغاز کرد.

دوات آنلاین-تیموچین ایسان که با بازی در نقش غدیر در سریال گلپری شهرت بیشتری پیدا کرد متولد 14 اگوست 1974و آدانا است. پدر و مادر او وکیل هستند و تیموچین فرزند بزرگ آنهاست. مادرش نهال و پدرش اوستون از وکلای معروف هستند. خانواده ایسان ترکی الاصل هستند و این امر بسیار مورد شعف تیموچین است.

او بعد از پایان دبیرستان در رشته کنسرواتور تئاتر در دانشگاه دولتی تحصیل کرد. سپس در دانشگاه معماری استانبول نیز تحصیل کرد. او دوره های بازگیری تئاتر در ایتالیا و کالیفرنیا هم گذارنده و در دانشگاهی در کالیفرنیا سینما خوانده است.

 

او بعد از پایان درسش در آمریکا به کشورش برگشت و فعالیت خود را در تلویزیون و سینمای ترکیه آغاز کرد. او در فستیوال فیلم آنتالیا در چند دوره بهترین بازگیر مرد شد و جایزه گرفت.تیموچین صاحب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای است که لوازم بهداشتی است که از این راه درآمد زیادی دارد. او همچنین در موسیقی نیز فعالیت دارد و اولین آلبوم خود را در سال 2011 منتشر کرده‌است. او از سال 2004 فعالیت خود را در حوزه تئاتر و تلویزیون و سینما آغاز کرده‌است.

او همسر بلیگی تورو است و آنها یک دختر دارند. موهای تموچین سیاه رنگ و چشمانش قهوه‌ای وزنش 79 کیلو و قدش 187 سانتی متر است. قدبلند و استایل مانکنی او باعث شده تا یکی از گرانترین هنرپیشه‌های ترکیه باشد.

 

سریالی از او در کنار نورگل یشیلچای بازی کند او نقش مقابل نورگل در سریال گلپری را دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.