2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بازداشت شوهرفراری در ماشین لاکچری

بازداشت شوهرفراری در ماشین لاکچری

سمانه گفت: سعید پس از آزار و اذیت من 50 میلیون تومان طلا و پولی را که همراهم بود ، از من گرفت.

دوات آنلاین-شوهر صیغه ای یک زن مشهدی که به تهران فرار کرده و زندگی لاکچری پنهانی داشت پس از دو سال سوار بر خودروی لوکس دستگیر شد.

 

دو سال قبل زن جوانی با حضور در دادسرای مشهد از سناریوی عجیبی پرده برداشت که در آن توسط شوهر صیغه ای ربوده شده بود.

 

زن آرایشگر گفت: وقتی از شوهرم جدا شدم مرد پولداری وارد زندگی ام شد و خیلی زود از من خواستگاری کرد و زن صیغه ای او شدم.

 

وی افزود: سعید مرد پولداری بود اما پس از مدتی وقتی قرار شد تاریخ عقدمان را تمدید کنیم به خاطر این‌که از رفتارهای او خسته شده بودم تصمیم گرفتم جواب منفی به خواسته زندگی مشترک با او بدهم و با فرزندم زندگی کنم.

 

اما سعید اصرار داشت تا به دوستی و رابطه‌مان ادامه دهیم، او فکر می‌کرد چون مرد پولداری است می‌تواند به خواسته‌اش برسد اما من جواب منفی دادم و دیگر به عقد او در نیامدم تا این‌که یک روز وقتی به سمت آرایشگاه می‌رفتم سعید و دو تن از دوستانش به بهانه صحبت کردن مرا سوار خودرو کردند.

 

زن آرایشگر ادامه داد: سعید و دوستانش مرا به یک خانه بردند و در آن‌جا مورد آزار و اذیت قرار داد و با تهدیدهایش خواست تا بعد از رها شدن به عقد او در بیایم که من با رهایی از چنگال آن‌ها به دادسرا آمدم و از این مرد پولدار شکایت کردم.

 

سمانه گفت: سعید پس از آزار و اذیت من 50 میلیون تومان طلا و پولی را که همراهم بود ، از من گرفت. با این ادعاهای عجیب ، تحقیقات برای دستگیری سعید و همدستانش کلید زده شد و ماموران متوجه شدند که این مرد و همدستانش از مشهد خارج شده و به تهران فرار کرده‌اند.

 

 ردیابی‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران پلیس مشهد با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه سعید را در غرب تهران ردزنی کنند. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که صبح روز گذشته ماموران پلیس مشهد با نیابت قضایی به تهران آمدندو سعید را در غرب تهران در حالی که سوار بر خودروی BMW گران‌قیمت اش بود دستگیر کردند. تیم پلیسی پس از دستگیری سعید موفق به شناسایی مخفیگاه یکی دیگر از همدستان این مرد پولدار در کرج شدند که در ادامه این متهم نیز دستگیر شد.

 

سعید پس از دستگیری در اعترافات ابتدایی در دادسرای جنایی تهران به بازپرس سهرابی گفت: سمانه به خاطر این‌که من مرد پولداری هستم، می‌خواست که به دوستی و تمدید عقدمان ادامه دهم اما من مخالفت کردم و او به خاطر این‌که بتواند در کنار من زندگی خوب و آرامی داشته باشد این نقشه را طراحی کرده است. وی افزود: من وقتی شنیدم سمانه برای دستیابی به اموال من این شکایت را مطرح کرده است به تهران آمدم و فکر می‌کردم با گذشت زمان دیگر بی خیال شده و دست از شکایت برمی‌دارد که دستگیر شدم.

 

بنا بر این گزارش، متهمان پس از دستگیری و اعترافات ابتدایی برای رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد منتقل شدند و تحقیقات در این پرونده معمایی ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.