2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ادعای عجیب زن صیغه‌ای علیه شوهر

ادعای عجیب زن صیغه‌ای علیه شوهر

کمی بعد از شکایت این زن دو کودک با مشخصات فرزندان او در پارکی که در نزدیکی خانه شاکی بود پیدا شدند.

دوات آنلاین-تحقیقات درباره زنی که مدعی بود توسط دو مرد ناشناس ربوده شده نشان داد او در واقع شوهر صیغه‌ای خودش را هدف این شکایت قرار داده است.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن جوان چهارشنبه هفته پیش با مراجعه به پلیس تهران مدعی شد بعد از آنکه از ایستگاه مترو میدان هفتم تیر خارج شد، سرنشینان یک دستگاه پژو او را ربودند و در مکانی نامعلوم مورد ضرب و شتم قرار دادند و در نهایت با گرفتن نزدیک 10 میلیون تومان او را آزاد کردند.

 

این زن همچنین در توضیحات بیشتر به بازپرس زمانی،رییس شعبه ششم بازپرسی جنایی تهران گفت: من از مترو بیرون آمدم و می‌خواستم سوار تاکسی بشوم که ناگهان یک پژو جلو پای من ایستاد و یک نفر من را به داخل ماشین هول داد و خودش هم سوار شد. بعد آن مرد و راننده من را به جایی که نمی‌دانم کجا بود بردند و کتک زدند. ‌آنها تهدید کردند باید به آنها پول بدهم وگرنه بچه‌هایم را می‌کشند.

 

او ادامه داد: من دو دختر 7 و 5 ساله دارم که وقتی این اتفاق افتاد در خانه تنها بودند. آنهایی که من را دزدیدند از زندگی من خبر داشتند و گفتند اگر با آنها همکاری نکنم بچه‌هایم را می‌کشند. برای همین من مجبور شدم یک میلیون 800 هزارتومانی را که در کارت عابربانک داشتم به آنها بدهم ‌اما آنها راضی نشدند و باز هم تهدید کردند، پس از آن بود که به بانک رفتم و 8 میلیون تومان دیگری که در یک حساب دیگر داشتم در قالب چک رمز دار برای آدم‌رباها بردم تا راضی شوند مرا رها کنند، اما وقتی به خانه رفتم از بچه‌هایم خبری نبود و گمان می‌کنم مفقود شدن بچه‌هایم به آدم ربایان مرتبط باشد.

 

در پی این اظهارات بازپرس زمانی گروهی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران را مامور شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان کرد و در نهایت یکی از افرادی که زن جوان مدعی شده بود در آدم‌ربایی نقش داشته است شناسایی و بازداشت شد. اما او اظهارات شاکی را رد کرد و گفت: این زن همسر صیغه‌ای من است که سال 97 با او آشنا شدم، من 24 ساله هستم و دیپلم برق داردم و پیک موتوری بودم گاهی هم در چهارراه مولوی سفره  می‌فروختم که در همانجا با این زن در هنگام دستفروشی آشنا شدم و او گفت شوهرش معتاد بوده و او را رها کرده در نهایت بعد از آشنایی با هم صیغه کردیم. ‌من یک زمین داشتم و به پیشنهاد او قرار شد آنجا را بسازم و با او و فرزندانش برای زندگی به آنجا برویم، برای همین 20 میلیون را به عنوان پس‌انداز به او دادم تا نگه دارد. اما اخیرا دچار اختلاف شدیم و من پولم را از او خواستم اما او به بهانه‌های مختلف پولم را نداد تا اینکه آن روز من او را سوار موتور کردم و کمی هم کتک زدم تا توانستم بخشی از پولم را بگیرم و قرار بود باقی پول را هم بعد بدهد از ماجرای گم شدن بچه‌‌هایش هم بی خبرم.

 

در حالی که این شاخه از تحقیقات چیزی خلاف ادعای شاکی را نشان می‌داد در شاخه دیگری از تحقیقات در مورد ارتباط مفقود شدن فرزندانش با آدم‌ربایی نیز خلاف ادعای او بدست آمد. کمی بعد از شکایت این زن دو کودک با مشخصات فرزندان او در پارکی که در نزدیکی خانه شاکی بود پیدا شدند و دختر بزرگ که 7 ساله بود گفت: من و خواهرم در خانه تنها بودیم و برای بازی از خانه بیرون آمدیم و به پارک رفتیم.

 

در حال حاضر باتوجه به ادعای دو طرف ماجرا تحقیقات به دستور بازپرس زمانی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.