2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا حامد و لیلا در فصل دوم سریال پدر حضور دارند؟

آیا حامد و لیلا در فصل دوم سریال پدر حضور دارند؟

عنقا: ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

دوات آنلاین-ساخت فصل دوم سریال پدر به‌زودی آغاز می‌شود البته این فصل از سریال رویکرد جدیدی خواهد داشت.

 

حامد عنقا (تهیه‌کننده سریال پدر) اعلام کرد: خوشبختانه سریال پدر به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل شد و استقبال بسیاری از آن شکل گرفت که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

 

وی افزود: پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده‌اند ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

 

تهیه‌کننده و نویسنده «پدر» یادآور شد: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه‌ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می‌افتد. «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ابتدا قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و روایتگر زندگی حامد تهرانی پسر جوانی بود که اتفاقاتی سرنوشت ساز برایش رخ می‌دهد.

 

به این ترتیب احتمال دارد شخصیت‌های لیلا و حامد در فصل دوم سریال پدر حضور نداشته باشند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/07/09
واقعا بی مزه ها اگه لیلا حامد نباشن اصلا من گریم گرفت یعنی چی
ناشناس 1399/06/07
حتی تصورشم خیلی سخته که در فصل دوم سریال پدر حامدولیلا حضور نداشته باشن چون ماجرای فیلم در مورد این دو نفر بود پس چطور ممکنه که موضوع فصل بعدی بدون این دو بازیگر،فیلم جذابی بشه؟؟؟؟
بی نام 1399/06/07
بنظر منم همینطوره چون اگه حامد و لیلا در فصل دوم نباشن واقعا سریال بی رنگی میشه😢😢چون کاراکتر های اصلی فیلم این دو نفر هستن که بینندگان در فصل قبلی باهاشون زندگی کردن!!یعنی میخام بگم که حامدولیلا در ذهن بیننده با بازیگری ریحانه پارسا وسینا مهراد نقش بسته
سهیلا‌اسکندری 1399/06/01
اگر‌حامد‌از‌سریال‌پدر‌حذف‌شود‌واقعا‌فیلم‌بی‌مزه‌میشود‌سریال‌پدر‌با‌وجود‌‌سینا‌مهراد‌وریحانه‌پارسا‌خیلی‌جذاب‌بود‌نه‌بدونه‌انها‌واقعا‌بی‌معنا‌خواهد‌بوداگر‌انها‌نباشه‌هیچکس‌‌سریال‌پدر‌را‌نخواهد‌دید😥

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.