2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل عامل تجاوز به همسر
متهم با حکم دادگاه به‌صورت مشروط آزاد شد

قتل عامل تجاوز به همسر

این مرد سال 93 بعد از قتل موضوع را به پلیس گزارش داد و مدعی شد مقتول به همسرش تعرض و از او فیلم تهیه کرده‌ است.

دوات آنلاین-مردی که عامل تعرض به همسرش را به قتل رسانده‌بود با رای دادگاه به صورت مشروط آزاد شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد سال 93 بعد از قتل موضوع را به پلیس گزارش داد و مدعی شد مقتول به همسرش تعرض کرده و از او فیلم تهیه کرده‌ است.

 

با بازداشت متهم وی مورد بازجویی قرارگرفت و گفت: همسرم برای کار به دفتر مقتول رفته‌ بود اما مقتول به او حمله کرده و او را مورد تجاوز قرار داده‌ و از این صحنه فیلمبرداری کرده‌ بود. بعد از این حادثه همسرم تا مدتها حال بدی داشت و درباره آن هم به من چیزی نمی‌گفت. وقتی موضوع را متوجه شدم که مقتول چندین بار به همسرم پیشنهاد داده‌ بود با او رابطه داشته‌ باشد و از زنم اخاذی می‌کرد. یکبار به دیدن آن مرد رفتم و گفتم دست از سر زنم بردار اما گفت اگر ناراحتی همسرت را طلاق بده.

 

متهم ادامه داد: روز حادثه با همدستی همسرم او را به خانه کشاندم تا فیلم را از او بگیرم اما وقتی در اتاق بودیم او به من حمله کرد و می‌خواست من را بکشد و من هم وی را کشتم. من مقتول را مهدورالدم می‌دانستم چون آدم بدی بود وکارهای کثیفی می‌کرد و از قتل او پشیمان نیستم.

 

با پایان تحقیقات مقدماتی و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

 

در جلسه رسیدگی ابتدا نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و کیفرخواست را خواند. در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: مقتول به زنم تجاوز کرده‌ و از او فیلم گرفته‌ بود و با آن فیلم تهدید می‌کرد تا زنم دوباره به خواسته‌هایش عمل کند. او حتی من را تهدید کرد و گفت که زنم را طلاق بدهم. من هم او را مهدوالدم تشخیص دادم.

 

همسر متهم نیز گفت: من اصلا از نیت شوهرم برای قتل خبر نداشتم وگرنه همکاری نمی‌کردم. او خودش همه کارها را کرد.

 

با پایان گفته‌های مقتول هیات قضات برای صدور حکم وارد شور شدند و متهم را به 10 سال حبس و پرداخت دیه  و 2 سال کار اجباری در خانه سالمندان محکوم کردند. رای صادره مورد اعتراض قرار گرفت اما دیوان عالی کشور ان را تایید کرد.

 

با گذشته 5 سال از دوران زندان متهم او درخواست آزادی مشروط کرد. با تشکیل جسله برای بررسی این درخواست متهم دوباره پای میز محاکمه رفت. او گفت: من 5 سال است در زندان هستم برای پرداخت دیه همه دارایی‌ام را فروخته‌ام و حالا درخواست دارم با توجه به حسن خلقی که داشته‌ام کمک کنید من بتوانم دوباره به زندگی برگردم. حسن خلق را مسئولان زندان تایید کرده‌ و نامه داده‌اند.

 

قضات با پایان گفته‌های متهم وارد شور شدند و با آزادی مشروط او موافقت کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.