2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 26 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 26 اردیبهشت

دوات آنلاین-مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فروردین

آخر هفته خوبی خواهی داشت و می‌توانی استراحت کنی. احتمالا با جمعی از اقوام و آشنایان ملاقات خواهی کرد و در کنار آنها ساعت‌های خوشی را خواهی گذراند.

 

اردیبهشت

دوره و زمانه عوض شده و خیلی امور پیشرفت کرده است. پس اگر نخواهی خودت را با اوضاع روز منطبق کنی خیلی عقب می‌افتی. باید خیلی مهارت‌ها را یاد بگیری. این برایت کاملا ضروری است.

 

خرداد

باید کمی در فضا و محیط زندگی‌ات تغییر بدهی. باید کاری کنی که مخصوصا محیط خانه بانشاط‌ تر شود. برای این کار لاز نیست پول زیادی خرج کنی. فقط باید کمی خلاقیت داشته باشی.

 

تیر

تا کی می‌خواهی روزهایت را تکراری سپری کنی و هیچ وقت کار تازه‌ای انجام ندهی. این درجا زدن اصلا به نفع تو نیست چون زمان پیش می رود و تو عقب می‌مانی. از همین امروز برنامه‌ای بریز تا کمی خودت را به روز کنی و در زندگی‌ات تغییراتی بدهی.

 

مرداد

برای این‌که بتوانی به خواسته‌هایت برسی باید از روش‌های نو استفاده کنی. در واقع بدون خلاقیت به نتیجه خاصی نخواهی رسید. باید سعی کنی تمام حواس‌ات را به کاری که می‌خواهی انجام بدهی متمرکز کنی.

 

شهریور

منتظر افتاق خاصی هستی؟ منتظر نمان چون قرار نیست اتفاقی رخ بدهد. خودت باید دست به کار شوی و روی پای خودت بایستی. با شانس و بخت و اقبال به جایی نمی‌رسی. اگر می‌خواهی موفق شوی باید بدانی همه چیز به کوشش خودت بستگی دارد.

 

مهر

زندگی به آن سختی و تلخی که تو می‌بینی نیست. حتی بدترین اتفاقات هم می‌تواند جنبه‌های مثبتی داشته باشد و به تو برای رفتن به گام بعدی کمک کند. باید طرز نگاه خودت را اصلاح کنی.

 

آبان

یکی از بدترین خوره‌ها که به جان آدم می‌افتد شک و سوء‌ظن است. مراقب باش دچار شک نشوی. در هیچ زمینه‌ای. اگر تصمیمی گرفته‌ای آن را پیگیری کن تا به نتیجه برسی.

 

آذر

نباید اسیر هیجان و احساسات زودگذر شوی. این احساسات زودگذر می‌تواند از مسائل عاطفی تا خشم و ترس و ... را شامل شود. باید یاد بگیری روی احساسات خودت کنترل داشته باشی.

 

دی

منطقی باش. شاید بعضی اتفاقات به نفع تو نباشد. کاری از دست تو برنمی‌آید. باید خطر را احساس کنی و به موقع تصمیم درست بگیری. اگر بخواهی کورکورانه رفتار کنی ممکن است به دره پرت شوی.

 

بهمن

قرار نیست همیشه اتفاقات بد برایت بیفتد. اتفاقات خوب هم در راه است. اتفاقات خوشی که باعث می‌شود تلخی‌ها وسختی‌های گذشته را فراموش کنی. پس امید خودت را از دست نده.

 

اسفند

همان طور که بدبینی بیش از حد اثرات منفی در زندگی‌ات دارد خوش‌بینی غیرمنطقی هم می‌تواند به تو ضربه بزند. باید مسائل را واقع‌بینانه و آن طور که واقعا هستند تجزیه و تحلیل کنی و از افراط و تفریط دور باشی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 26 اردیبهشت: می‌توانی سال خوبی را برای خودت رقم بزنی. به شرط این‌که از همین حالا اراده کنی. هدف‌هایت را مشخص کنی. برای رسیدن به آنها برنامه بریزی و گام به گام جلو بروی. اگر بخواهی به روال گذشته زندگی کنی به نتیجه خاصی نخواهی رسید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.