2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 22 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 22 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

وقتش است بلند شوی و کارهایی را که مدت‌ها است در نظر داری شروع کنی. البته شاید نقشه‌ای که کشیده‌ای اشکالاتی داشته باشد اما تا کار را شروع نکنی متوجه آنها نمی‌شوی. رفع این اشکالات به مرور ممکن است.

 

اردیبهشت

بعضی وقت‌ها کاری از دست تو برنمی‌آید جز این‌که اجازه بدهی زمان بگذرد. شاید رابطه‌ات با کسی خراب شده یا گرهی در کارت افتاده باشد و از تلاش‌هایی که کرده‌ای نتیجه نگرفته‌ای. اجازه بده گذر زمان مشکل را برطرف کند.

 

خرداد

گاهی یک مشکل ساده و کوچک اگر جدی گرفته نشود به‌تدریج به معضلی بزرگ تبدیل خواهد شد. پس این مسائل کوچک را جدی بگیر و سعی کن آن را رفع کنی تا کار خراب‌تر نشود.

 

تیر

عجله کردن باعث می‌شود کارهایت خراب شود. یکی از اشکالات تو این است که دوست داری خیلی زود نتیجه کارهایی را که انجام داده ای ببینی. در حالی‌که بعضی وقت‌ها به زمان نیاز است. مانند عکسی که در تاریکخانه به‌تدریج ظاهر می شود.

 

مرداد

اگر از دیگران خواسته‌ای داری باید به آنها اجازه بدهی خوب درباره خواهش تو فکر کنند و بعد جواب بدهند. آنها را در منگنه نگذار تا همان لحظه پاسخ تو را بدهند. چون ممکن است بعدا از حرفی که به تو زده‌اند پشیمان شوند و نتوانند به تعهدات‌شان عمل کنند.

 

شهریور

هرگز زیر بار تعهدی که از توان تو خارج است نرو. تو هم توانایی‌ها و هم امکانات خودت را خوب می‌شناسی پس فقط اموری را بپذیر که می‌دانی از عهده انجام آنها برمی‌آیی وگرنه آبرویت به خطر می‌افتد.

 

مهر

یادت باشد اگر به کسی قولی داده‌ای حتما باید آن را انجام بدهی. به هر حال دیگران روی حرف تو حساب کرده‌اند و منتظر هستند. بدقولی فقط اعتبار و آبرویت را به خطر می‌اندازد.

 

آبان

اگر می‌دانی پذیرفتن قول و پیمانی در آینده ممکن است به ضرر تو تمام شود یا این‌که اصلا حال و حوصله عمل به آن قول را نخواهی داشت بهتر است از همان اول محکم و قاطعانه نه بگویی و نه خودت را در دردسر بیندازی و نه به دیگران امید واهی بدهی.

 

آذر

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی انسان‌های موفق امیدواری آنها است. تو هم باید سعی کنی با امید به آینده نگاه کنی و با هر مشکل کوچک ناامید نشوی و انگیزه‌ات برای تلاش و کوشش از بین نرود.

 

دی

برای این‌که همیشه با انگیزه و پرانرژی به سمت هدفی که داری حرکت کنی باید به خودت پاداش بدهی. از این به بعد هر وقت کار مهمی انجام دادی یا به موفقیتی نسبی دست پیدا کردی به خودت جایزه بده و یک روز را برای خودت بگذار و به کارهای مورد علاقه‌ات برس.

 

بهمن

شاید کاری که مجبور به انجام آن هستی مورد علاقه‌ات نباشد اما به هر حال باید آن را انجام بدهی و فعلا در شرایطی نیستی که گزینه بهتری داشته باشی. پس سعی کن به جای غر زدن و بی‌حوصلگی با نشاط‌تر به کارهایت برسی و روحیه خودت را حفظ کنی.

 

اسفند

گاهی یک جمله از زبان تو می‌توان روحیه طرف مقابل‌ات را خراب یا تقویت کند. پس مراقب حرف‌هایی که می زنی باش و سعی کن کسی را ناامید نکنی البته به کسی هم امید واهی نده بلکه کاملا سنجیده و حساب‌شده رفتار کن.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 22 اردیبهشت: زندگی بالا و پایین زیاد دارد. باید یاد بگیری در هر شرایطی آرتمش خودت را حفظ کنی و نه جو گیر بشوی نه غصه‌دار. امسال شاهد اتفاقات زیادی خواهی بود که زندگی‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در هر صورت امید خود را از دست نده.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.