2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد شنبه 21 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد شنبه 21 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فال فروردین

روز و هفته خوبی در انتظارت است. پرانرژی و شاد کارهایت را شروع کن و اگر قصد داری تصمیم تازه‌ای بگیری حتما درباره آن مشورت کن.

 

اردیبهشت

همه چیز برای سپری کردن هفته خوب و آرام مهیا است. فقط سعی کن به کارهایت نظم بدهی تا امور مختلف در هم گره نخورد و شرایط را پیچیده نکند.

 

خرداد

کافی است اراده کنی البته واقعا اراده کنی نه این‌که تصمیمی بگیری و خیلی زود فراموش کنی. با اراده قوی به خیلی جاها می‌رسی و از خیلی‌ها جلو می‌زنی.

 

تیر

خودت را وارد رقابت بی‌حاصل با دیگران نکن. هر کسی زندگی خودش را دارد و شرایط و موقعیتش منحصر به فرد است. دلیلی ندارد برای رقابت با دیگران به خودت دشواری بدهی و استرس تحمل کنی.

 

مرداد

باید یاد بگیری اضطراب خودت را کنترل کنی. خیلی از استرس‌هایی که تحمل می‌کنی به‌دلیل مسائل پیش پا افتاده و بیهوده است. بابت اتفاقاتی که هنوز رخ نداده و وقوع آنها فقط در حد احتمال است غصه نخور.

 

شهریور

یک روش زندگی این است که بنشینی و بابت هر چیزی زانوی غم بغل کنی. روش دیگر این است که یاد بگیری شاد باشی. برای شاد بودن به تمرین نیاز داری. باید مرتب به خودت یادآوری کنی اسیر افکار غم‌انگیز و ملالت‌بار نشوی.

 

مهر

در گفت‌وگوهای درونی که با خودت داری روی نکات منفی و یاس‌انگیز تمرکز نکن. هر وقت دیدی در حال انجام این کار هستی سریع حواس‌ات را به چیز دیگری پرت کن. باید مرتب با خودت تکرار کنی همه چیز رو به راه می‌شود و تو شاد هستی.

 

آبان

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. پس بی‌دلیل خودت را در باتلاق اضطراب و اندوه نینداز. همه آدم‌ها در زندگی مشکلاتی دارند که هیچ کدام همیشگی نیست و بالاخره حل می‌شود.

 

آذر

توانایی حل مسئله یک توانایی بسیار مهم و ضرروی است که باید آن را در خودت تقویت کنی تا وقتی با مشکلی مواجه می شوی به جای عصبانی شدن یا غصه خوردن به فکر راه چاره بیفتی و بتوانی مشکل را حل کنی.

 

دی

دیروز گذشت. فردا هم که معلوم نیست چه می‌شود. پس بی‌دلیل امروز خودت را فدایگذشته و آینده نامعلوم نکن. سعی کن از امروز لذت ببری. کارهایی را انجام بده که به آرامش تو کمک می‌کنند.

 

بهمن

گاهی وقت‌ها یک کار کوچک باعث می‌شود به آرامش برسی. مثلا ده دقیقه قدم زدن در یک پارک می‌تواند انرژی از دست رفته را به تو بازگرداند. باید ببینی با چه کار کوچکی خوشحال می شوی و آن کار را مرتب برای خودت انجام بدهی.

 

اسفند

ممکن است سرت کمی شلوغ باشد اما این اصلا جای نگرانی نیست. با کمی برنامه‌ریزی و حفظ آرامش می‌توانی کارها را به خوبی انجام بدهی. استرس نداشته باش.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 21 اردیبهشت: سال پر کاری در پیش داری. از همین حالا خودت را برای یک سال تلاش بی‌وقفه آماده کن. باید طور ی برنامه‌ریزی کنی که اداره امور از دستت خارج نشود. اگر در این نوع برنامه‌ریزی موفق باشی امسال محصول زیادی درو خواهی کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.