2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 18 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 18 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید بیشتر به خودت برسی هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ سلامتی. سعی کن شیک و مرتب باشی. این طور نوع نگاه دیگران نسبت به تو تغییر خواهد کرد و اعتماد به نفس‌ات بالا می رود. درباره سلامتی هم ورزش را هرگز فراموش نکن.

 

اردیبهشت

از بعد از عید این فرصت که با اعضای فامیل دور هم جمع شوید فراهم نشده بود. به‌زودی چنین اتفاقی می‌افتد. سعی کن در آن مهمانی خوش برخورد باشی و از بعضی حرف‌های بی‌منظور نرنجی.

 

خرداد

خودت را برای یکسری تغییرات در زندگی آماده کن. این تغییرات می‌تواند اثر مثبتی بر زندگی‌ات بگذارد. پس در برابر آنها موضع نگیر و سعی کن انعطاف بیشتری از خودت نشان بدهی.

 

تیر

در برابر دیگران محکم و قاطع برخورد کن. هرگز انجام کاری را که در توان خودت نیست یا آن را قبول نداری به عهده نگیر و خیلی محکم نه بگو و خودت را از موقعیت دشوار رها کن. اگر بخواهی تعارف کنی یا در رودربایستی قرار بگیری ممکن است عواقب بدی در انتظارت باشد.

 

مرداد

همیشه سعی کن وظیفه‌ای را که به تو محول شده به بهترین شکا و با مسئولیت پذیری انجام بدهی. ممکن است آن کار را دوست نداشته باشی اما به هر حال چاره‌ای جز انجامش نداری پس آن را درست انجام بده و البته مسئولیت انجام کارهایی را که از حیطه وظایف تو خارج است به عهده نگیر.

 

شهریور

ممکن است یا جمله یا یک رفتار تو تاثیر بزرگی روی اطرافیان‌ات بگذارد و روحیه آنها را بهتر یا خراب کند. حتی ممکن است مسیر زندگی آنها را تغییر بدهد پس سعی کن در روابط خودت سنجیده عمل کنی و در موضوعاتی که آگاهی کامل نداری به کسی مشورت ندهی.

 

مهر

اگر در موقعیتی قرار گرفته‌ای که نمی‌توانی تصمیم بگیری بهتر است با دیگران مشورت کنی اما باید طرف مشورت خودت را درست انتخاب کنی. هر فردی شایسته مشورت‌دادن نیست. باید افراد صالح و آگاه را پیدا کنی.

 

آبان

این‌که در زندگی‌ات احساس شادی نمی‌کنی تقصیر خودت است. خودت باید کارهایی انجام بدهی تا روحیه‌ات بالا برود و شاد شوی. از دکوراسیون خانه تا برنامه‌هایی که تماشا می‌کنی همه در این موضوع تاثیر دارد اما از همه مهم‌تر نوع نگاه تو به زندگی است که باید تغییر کند و مثبت اندیشی را یاد بگیری.

 

آذر

با دیدی مثبت به اتفاقاتی که به‌زودی رخ می‌دهد نگاه کن و سعی کن نیمه پر لیوان را ببینی. اگر هوشیار باشی می‌توانی از این اتفاقات به سود خودت بهترین بهره را ببری.

 

دی

از دوستی با افرادی که هیچ سودی برایت ندارند پرهیز کن. منظور از سود مسائل مالی نیست بلکه بیشتر تاثیرات روانی است. اگر در اطرافت کسی هست که باعث می‌شود تو به منفی‌بافی بیفتی رابطه‌ات را با و قطع کن یا به حداقل برسان.

 

بهمن

اجازه نده دیگران اعتماد به نفس تو را تخریب کنند. حرف‌هایی که آنها درباره زندگی خودشان و توانایی‌هایشان می‌زنند خیلی غلوآمیز است و نباید آنها را باور کنی. نباید به خاطر ادعاهای بی‌اساس دیگران فکر کنی خودت چقدر خودت ناتوان هستی. واقعیت این است که توانایی، هوش و استعداد تو از خیلی از آنها بیشتر است.

 

اسفند

مراقب باش دچار غرور کاذب نشوی. درست است که تو باهوش و استعداد هستی و کارهایت را به‌خوبی می‌توانی انجام بدهی اما به هر حال تو هم نقاط ضعفی داری و باید آنها را شناسایی و رفع کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 18 اردیبهشت: امسال سال آرامی نخواهی داشت البته به این معنی نیست که سال بدی برایت خواهد بود. اتفاقا می‌توانی امسال به موفقیت‌های زیادی برسی اما باید خیلی کار کنی و به تلاش زیاد نیاز داری. خسته نشو.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.