2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 16 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 16 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

تحت هیچ شرایطی امیدت را از دست نده. حتی اگر در کارت گره افتاد و مشکلی به وجود آمد این را بدان که نباید روحیه‌ات را از دست بدهی و باید خیلی محکم و استورا سعی کنی مشکل را برطرف کنی. تو می‌توانی. مطمئن و امیدوار باش.

 

اردیبهشت

اعتماد به نفس داشته باش. آدمی در شرایط تو با این هوش و استعداد خیلی کارها می‌تواند انجام بدهد. به شرط این‌که خودت را باور داشته باشی و بدانی برای موفق شدن به اراده خودت بیش از هر چیز دیگر نیاز داری.

 

خرداد

باید اراده‌ات را قوی کنی. این کار با تمرین ممکن است. تو خیلی ایده‌های خوبی به ذهن‌ات می‌رسد اما چون مصمم به انجام‌شان نیستی همه هدر می‌رود. اراده، اراده و اراده رمز پیروزی تو است.

 

تیر

موفق شدن در هر کاری به عوامل متعددی بستگی دارد و خیلی از این عوامل شاید دست تو نباشد اما مهم این است که تو تمام تلاش خودت را بکنی. آن وقت می‌توانی شرایط را به نفع خودت تغییر بدهی.

 

مرداد

خودت را با دیگران مقایسه نکن. هر کسی شرایط خاص خودش را دارد. در ضمن تو فقط از بیرون به زندگی آنها نگاه می‌کنی و ممکن است باطن زندگی آنها به همان خوبی و خوشی نباشد.

 

شهریور

واقعیت این است که تو از خیلی از اطرافیان‌ات خوشبخت‌تر هستی و زندگی بهتری داری اما خودت این را باور نداری. باید شاد بودن را تمرین کنی. باید یاد بگیری احساس رضایت و خوشبختی کنی. همه اینها به طرز نگاه تو به زندگی بستگی دارد.

 

مهر

بابت هر چیزی گله و شکایت نکن. اینقدر ساز نارضایتی نزن. این رفتار تو در روحیه اعضای خانواده‌ات هم تاثیر منفی می‌گذارد و باعث می‌شود آنها هن نتوانند از زندگی لذت ببرند. واقعیت این است که تو خیلی از دارایی‌های معنوی خودت را نمی‌بینی و به همین دلیل همیشه شاکی هستی.

 

آبان

یکی از اطرافیان تو به کمک احتیاج دارد. شاید خودش این موضوع را به تو بگوید. اگر حرف‌هایش را شنیدی حواس‌ات باشد جو گیر نشوی و قولی ندهی که نتوانی به آن عمل کنی. در مجموع خیلی خوب است که در حد توان خودت به او کمک کنی.

 

آذر

هنوز برای شروع خیلی از کارها دیر نشده است. نباید تعلل کنی. باید تصمیم خودت را بگیری و کارهایی را دوست داری آغاز کنی. اگر زمان را از دست بدهی شاید دیگر چنین فرصتی برایت فراهم نشود.

 

دی

باید یاد بگیری به حرف‌های دیگران مخصوصا اعضای خانواده‌ات خوب گوش کنی. گوش کردن با شنیدن فرق دارد. باید یاد بگیری به گفته‌های آنها توجه کنی. حرف‌هایشان را تجزیه و تحلیل کنی و منظورشان را خوب درک کنی و عجولانه قضاوت نکنی.

 

بهمن

تو در جایگاهی نیستی که درباره آدم‌ها قضاوت کنی. تو فقط بعضی رفتار آنها را می‌بینی و بعضی حرف‌ها را جسته و گریخته می‌شنوی. پس حق نداری درباره آنها بدون داشتن اطلاعات کافی قضاوت و آنان را شماتت کنی.

 

اسفند

خیال‌ات راحت. امروز همه چیز خوب پیش خواهد رفت و روز آرام و دلنشینی را سپری خواهی کرد. سعی کن کمی هم برای خودت وقت بگذاری و بتوانی به ذهن‌ات استراحت بدهی.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 16 اردیبهشت: خوب بودن یا بد بودن امسال به خودت بستگی دارد. اگر واقعا با نگاه مثبت به زندگی نگاه کنی و برای رسیدن به خواسته‌هایت دست از تلاش نکشی به آنچه می‌خواهی دست پیدا خواهی کرد. در غیر این صورت اوضاع چندان بر وفق مراد تو نخواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.