2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ماجرای عجیب سرقت از طلافروشی با کندن تونل

ماجرای عجیب سرقت از طلافروشی با کندن تونل

مرد آرایشگر با همدستی دو برادر جوان و دوستشان با حفر تونلی، به مغازه طلافروشی همسایه‌اش دستبرد زد و سه كیلو طلا سرقت كرد. متهمان بعداز دستگیری اعتراف كردند 12روز با بیل و كلنگ تونل حفر می‌کردند.

دوات آنلاین-مرد آرایشگر با همدستی دو برادر جوان و دوستشان  با حفر تونلی، به  مغازه طلافروشی همسایه‌اش  دستبرد زد و سه كیلو طلا سرقت كرد. متهمان بعداز دستگیری  اعتراف كردند  12روز با بیل و كلنگ تونل حفر می‌کردند.

 

به گزارش جام‌جم، بعدازظهر پنجم اردیبهشت امسال مرد طلافروشی با پلیس 110 در شهر گیوی استان اردبیل  تماس گرفت و از دستبرد سارقان به مغازه‌اش خبر داد. با حضور ماموران و تحقیقات اولیه مشخص شد زمانی كه صاحب طلافروشی پس از صرف ناهار به مغازه برگشته متوجه سرقت سه كیلو طلا به ارزش 800 میلیون تومان از ویترین مغازه‌اش شده است. دزدان با حفر تونلی از كانال آب نزدیك مغازه وارد طلافروشی شده و بعد از سرقت از همان مسیر گریخته بودند.

 

جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌كه  ماموران به مرد آرایشگری كه در مقابل مغازه شاكی  كار می‌كرد، مظنون شدند و دریافتند او بعد از ماجرای سرقت چند بار درباره روند تحقیقات پلیسی سوال كرده و از روز بعد در مغازه‌اش حاضر نشده بود.

 

در ادامه مشخص شد مرد آرایشگر و دو برادر جوانش و یكی از دوستانش پیش از ماجرای سرقت باهم ملاقات‌های مشكوكی داشته‌اند. دو روز بعد از سرقت، سه برادر و همدستشان دستگیر شدند.متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان كوثر منتقل شدند. مرد آرایشگر كه طراح سرقت از طلافروشی بود به افسر تحقیق گفت: در این مدتی كه اینجا كار می‌كنم، متوجه شدم مرد طلافروش هنگام ناهار ویترین را جمع نمی‌كند. وسوسه شدم از آنجا سرقت كنم و موضوع را با سه همدستم در میان گذاشتم كه آنها قبول كردند در اجرای نقشه‌ام كمكم كنند. از ساعت 12 شب تا 6 صبح تونل حفر می‌كردیم و این كار 12 روز طول كشید. ظهر روز حادثه به كف مغازه رسیده و با رفتن مرد طلافروش وارد آنجا شده و در مدت ده دقیقه طلاها را از ویترین سرقت كردیم. طلاها را در اجاق‌گاز خانه  دوستم پنهان كردیم و قرار شد زمانی كه آب‌ها از آسیاب افتاد، طلاها را برداشته و بفروشیم.

 

با اعتراف وی، سه همدستش نیز  بازجویی شده و  به جرمشان اعتراف كردند.

 

سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان  اردبیل به جام‌جم گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس اردبیل سارقان بلافاصله شناسایی شده و با دستگیری آنها طلاهای سرقتی هم كشف و تحویل مرد طلافروش شد.

 

وی افزود: در این پرونده شاهد بودیم كه طلافروش  نكات ایمنی  را در مغازه‌اش  رعایت نكرده و قرار دادن طلاها در ویترین هنگام تعطیلی مغازه باعث ترغیب دزدان به این سرقت شد. از طلافروشان و صرافان می‌خواهیم نكات ایمنی را رعایت كنند و علاوه‌بر نصب دوربین مداربسته استحكام كف و دیوارهای مغازه را مدنظر داشته باشند. همچنین هنگام ترك مغازه طلاها را داخل گاوصندوق قرار دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.