2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 15 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 15 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

به حرف‌هایی که دیگران به تو می‌گویند مخصوصا غیبت‌هایی که می‌کنند زیاد اعتنا نکن و یادت باشد کسی که از دیگری نزد تو غیبت می‌کند درباره تو هم به دیگران بد می‌گوید. پس نگذار این افراد نگاه تو را نسبت به اطرافیان‌ات تغییر بدهند.

 

اردیبهشت

زندگی بالاخره روزهای سختی و مریضی هم دارد و این طور نیست که همه چیز همه خوب و خوش باشد. پس از همین حالا به فکر آن روزها باش. مخصوصا از نظر اقتصادی باید پولی را برای چنین روزهایی پس‌انداز کنی.

 

خرداد

کمی نگاه‌ات را نسبت به زندگی تغییر بده. تا این حد سخت‌گیر نباش و درباره هر چیز وسواس به خرج نده. سعی کن کمی آسان‌تر با اتفاقات برخورد کنی. با سخت‌گیری زیاد فقط روح و روان خودت را آزار می‌دهی و هیچ سودی نصیب تو نمی‌شود.

 

تیر

باید با انگیزه‌تر باشی. با شور و اشتیاق بیشتری دنبال هدف‌هایت بروی و امیدت را از دست ندهی. تو هدف خودت را خیلی دوست داری و می‌خواهی به آن برسی اما به‌دلیل کسالت و کاهلی کار موثری برای رسیدن به آن انجام نمی‌دهی و همین برایت مضر است.

 

مرداد

رابطه با بعضی آدم‌ها برای انسان مضر است. مخصوصا آدم‌هایی که مرتب از ناامیدی و شکست صحبت می‌کنند یا توانایی‌ها و استعدادهای تو را نادیده می‌گیرند و باعث می‌شوند تو هم اعتماد به نفس‌ات را از دست بدهی. سعی کن روابط خودت را با این افراد قطع یا کم کنی.

 

شهریور

اگر دوستی با تو قطع رابطه کرد زیاد نرنج. بالاخره هر آدمی حق دارد دوستان و اطرافیان خودش را انتخاب کند. اما بد نیست به این موضوع فکر کنی که چه نقص‌هایی در تو وجود داشته که باعث شده کار به اینجا برسد. آن وقت می‌توانی عیب‌هایت را برطرف کنی.

 

مهر

باید یاد بگیری بی‌طرفانه خودت را قضاوت کنی و ببنی نقص‌ها و ضعف‌هایت در کجا است. اگر بخواهی خودت را عاری از هر نقصان و کاستی بدانی هیچ وقت به جایی نمی‌رسی. با یافتن ایرادهایت می‌توانی آنها را برطرف کنی و موفق شوی.

 

آبان

تو موفق خواهی شد. اصلا شک نکن. با اراده و قوی در مسیری که برای خودت در نظر گرفته‌ای حرکت کن. البته در راه با موانعی مواجه می‌شوی که می‌توانی آنها را پشت سر بگذاری.

 

آذر

وقت آن رسیده است که کمی از نظر معنوی به خودت برسی. در حق خودت از این نظر ظلم‌هایی کرده‌ای و آنقدر گرفتار روزمرگی و مادیات بوده ای که خیلی مسائل مهم‌تر را از یاد برده‌ای. این فرصت را از دست نده.

 

دی

آنقدر خودت را غرق در کار نکن که همه اطرافیان‌ات را فراموش کنی و مشکلات آنها را نبینی و نتوانی با آنها ارتباط سازنده و مفید داشته باشی. یادت باشد خانواده تو مهم‌ترین سرمایه تو در زندگی است. پس از آنها به خاطر کار و مسائل روزمره دوری نکن و بی‌حوصله نباش.

 

بهمن

تمرین کن دروغ نگویی. تحت هر شرایطی نباید دروغ بگویی. اگر نمی‌خواهی به سوالی جواب بدهی همین را رک و راست بگو نه این‌که پاسخی دروغ بسازی تا خودت را خلاص کنی. توجه داشته باش خیلی از دروغ‌هایت بی‌دلیل است.

 

اسفند

خیلی از ترس‌های تو ریشه‌ای در واقعیت ندارد. مخصوصا نگرانی‌هایت درباره آینده گاهی بسیار افراطی می‌شود. نباید خودت را اسیر این طرز تفکر کنی. باید مثبت‌اندیشی را یادت بگیری. اگر لازم است از یک مشاور کمک بگیر.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 15 اردیبهشت: مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنی این است که آرامش و خونسردی خودت را تحت هر شرایطی حفظ کنی و از کوره درنروی  چون در آن شرایط ممکن است تصمیمات غلطی بگیری یا کارهای اشتباهی مرتکب شوی. اگر بتوانی آرامش را در زندگی‌ات استوار کنی سال خوب و خوشی در پیش خواهی داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.