2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
حسام منظور ، بازیگر نقش چاوش : سریال برادر جان قصه‌ای اخلاق‌مدار دارد

حسام منظور ، بازیگر نقش چاوش : سریال برادر جان قصه‌ای اخلاق‌مدار دارد

چاوش به لحاظ دراماتیك چالش‌هایی دارد، اما بازی كردن در چنین نقش‌هایی همیشه برایم جذاب بوده است و دوست دارم ابعاد مختلف نقش‌ها را كشف كنم.

دوات آنلاین-حسام منظور بعد از بازی در سریال شازده ارسلان ایفای نقش چاوش در سریال برادر جان را بر عهده گرفته و این نقش را به خوبی بازی کرده است.

 

فرصت می‌شود تا با حسام منظور گپی بزنم. او با اشاره به تفاوت‌های بازیگری‌اش از شازده ارسلان بانوی عمارت تا چاوش برادرجان و دلیل قبول ایفای این نقش می‌گوید: واقعیت این است كه من بعد از بازی‌ام در مجموعه بانوی عمارت، هم در سینما و هم تلویزیون پیشنهادهایی داشتم، ولی با توجه به سنگین بودن آن پروژه دلم می‌خواست مدتی به سراغ هیچ كاری نرفته و استراحت كنم. با این حال وقتی برادرجان به من پیشنهاد شد، متن آن را بسیار خوب دیدم و قبولش كردم.

 

این بازیگر همچنین معتقد به پرمخاطب شدن برادرجان از نگاه مردم است و تاكید می‌كند: این مجموعه متن بسیار جذابی دارد و قصه پركششی را روایت می‌كند. تیم بازیگری‌اش هم خوب است و من فكر می‌كنم كه در مجموع همه عوامل جذابیت را دارد. امیدوارم كه مردم از تماشای آن لذت ببرند.

 

او می‌افزاید: در خصوص ویژگی‌های شخصیت چاوش نمی‌توانم چیزی بگویم، چون قصه لو می‌رود. فقط باید در همین حد توضیح دهم كه او شخصیت اصلی قصه است و اتفاقات مختلف مجموعه حول محور او رخ می‌دهد. چاوش به لحاظ دراماتیك هم چالش‌هایی دارد، اما بازی كردن در چنین نقش‌هایی همیشه برایم جذاب بوده است و دوست دارم ابعاد مختلف نقش‌ها را كشف كنم.

 

منظور البته چندان موافق مناسبتی عنوان شدن مجموعه برادرجان نیست و این‌طور توضیح می‌دهد: من این‌كه ماه رمضان باعث بیشتر دیده شدن مجموعه می‌شود را نمی‌پسندم و كلماتی چون مناسبتی و سفارشی و ... را دوست ندارم. برادرجان یك اثر مستقل است كه توفیق یافته در ماه مبارك رمضان پخش شود. البته برادرجان قصه‌ای اخلاق‌مدار دارد و رعایت حق و حقوق انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

او ادامه می‌دهد: این قصه، قصه امروز جامعه ماست. جامعه ما به خاطر مشکلاتی كه در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی داشته، نیاز دارد كارهایی ارائه شود كه مردم را به هم نزدیك كند و به آنها بگوید یكدیگر را بیشتر دوست داشته باشند. ضمن این‌كه جنبه اخلاقی‌اش هم مهم است.

 

منبع:‌جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.