2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چهره خود را با کانتورها تغییر دهید

چهره خود را با کانتورها تغییر دهید

کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته میشود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیوب صورت است،

دوات آنلاین-تغییر چهره این روزها دیگر به عمل جراحی نیاز ندارد. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید یکی از ویژگیهای چهره‌تان بیشتر به چشم بیاید و از تغییرات دائمی خوشتان نمی‌آید می‌توانید از کانتورها استفاده کنید.

 

کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته میشود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیوب صورت است، برای کانتور کردن صورت از کرم فشرده معمولا استفاده میشود که باید دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست باشد اما برای هایلایت باید دو یا سه درجه روشن تر باشد. در یک تعریف ساده میتوان گفت کانتور یعنی پوشاندن عیوب صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن .

 

کانتورینگ صورت چگونه است؟

کانتور کردن فرم های مختلف صورت با هم متفاوت است مثلا کانتور کردن صورت بیضی با صورت گرد روش های مختلفی دارد و باید با مهارت های خاص کانتورینگ فرم صورت را ایده آل تر جلوه دهید.

 

در تکنیک کانتورینگ قسمت هایی از صورت که میخواهیم کوچکتر به نظر برسند را تیره میکنیم و نقاط قوت صورت را روشن تر یا هایلایت میکنیم، 

 

1. کرم مرطوب کننده بزنید.

 

2. با کرم پودری که به رنگ پوست تان نزدیک است پوست تان را پوشش دهید.

 

3. زیر چشم، روی بینی، چانه و پیشانی را با کرم پودری که دو درجه از پوست تان روشن تر است هایلایت کنید.

 

4. بالای پیشانی و زیر گونه ها را کمی تیره کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.