2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پست جالب امیر آقایی با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور

پست جالب امیر آقایی با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد کشور

امیر آقایی بازیگر مطرح کشور نه تنها با بازی‌های قوی و زیبای خود بر فرهنگ این کشور تاثیر گذاشته بلکه با حضور بی حاشیه خود در شبکه‌های اجتماعی سعی دارد در فرهنگ عمومی جامعه نیز تاثیر بگذارد.

دوات آنلاین-امیر آقایی بازیگر مطرح کشور نه تنها با بازی‌های قوی و زیبای خود بر فرهنگ این کشور تاثیر گذاشته بلکه با حضور بی حاشیه خود در شبکه‌های اجتماعی سعی دارد در فرهنگ عمومی جامعه نیز تاثیر بگذارد.

 

او به تازگی پستی را در صفحه اینستاگرامیش منتشر کرده که در آن به دغدغه فعلی مردم، یعنی مسائل معیشتی توجه کرده. او با درک شرایط سخت و ویژه جامعه و اینکه مردم از نظر اقتصادی در تنگنا و عسرت قرار دارند با انتشار دست خطی از خود از کسب و کارهایی اینترنتی و مجازی خواست که به صورت رایگان در زیر پستش به تبلیغ کالاها و خدمات خود بپردازند.

 

او با هشتگ‌های «بحران»، «وضعیت_حساس_کنونی»، «بی‌تدبیری»، «هوای همدیگه رو بیشتر داشته باشیم» نوشت: «عزیزان چیزی به سال نو نمانده است. هرچند سال وقتی نو می‌شود که احساس تازگی کنم. روزهای سخت اقتصادی و شرایط ناگوار امان همه‌مان را بریده است. لطفا زیر این پست کسب کارهای حلالتان را تبلیغ کنید. این کمترین کمک می‌تواند باشد برای بازار کساد و بی رونق شب عید.»

 

امیر آقایی در حالی این پست را منتشر می‌کند که برخی از هنرمندان برای هر تبلیغی که در صفحه خود انجام می‌دهند ده‌ها میلیون تومان پول دریافت کرده و تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند حتی تخفیف بدهند.آنها معتقدند که برای رسیدن به این موقعیت تلاش کرده اند و لایق این هستند که از آن به خوبی کسب درآمد کنند.

 

امیر آقایی اما به گونه ای دیگر رفتار کرده و به کمک مردم شتافته، او در اینتستاگرامش نزدیک به 800هزار فالوئر دارد که همین مزیت می‌تواند فضا و بازار را برای کسب و کارهای کوچکی که به تازه کار خود را شروع کرده‌اند ایجاد کند. آنها با تبلیغ در زیر این پست می‌توانند هزاران بار دیده شده و از این طریق به کار خود رونق ببخشند.

 

یکی از کاربران در زیر همین پست آقایی نوشت: « من پیش از این فکر می‌کردم تو فقط یک بازیگر جذاب و خوبی، اما الان خیلی بیشتر از اونی که فکر می‌کردم هستی، کارت درسته جناب امیر خان، بازیگر محبوب و دوست داشتنی»

 

امیر آقایی زاده آذری زبان و زاده شهر ارومیه است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است. او از جمله هنرمندانی است که از تئاتر به سینما کوچ کرده و علاوه بر هنر بازیگری، نویسندگی و نقاشی گهگاهی دنبال عکاسی هم است.

 

او اولین کار جدی خود را در سال 79 در سریال «خاک سرخ» با ابراهیم حاتمی کیا شروع کرد و سال بعد از آن هم با فیلم «ارتفاع پست» وارد سینما شد، اما شهرت او در سال 1384 با سریال پرطرفدار اولین «شب آرامش» رقم خورد. در سال 1386 با بازی متفاوتی در فیلم «زن دوم» در کنار نیکی کریمی به اوج بلوغ بازیگری خود رسید.

 

آقایی علاوه بر عکاسی و نقاشی به شعر هم علاقه دارد و از او مجموعه شعری با نام «بیدها در باد» منتشر شده است.

 

او از معدود بازیگرانی است که به دنبال حواشی و زردنگاری نبوده و این موضوع به خوبی از پست‌‌های مجازی او هویدا است. به نظر می‌رسد او با انتشار این پست حمایتی از کسب و کار‌های حلال به هم قطاران هم صنفی‌های خودش تلنگری زده است که به جای حاشیه سازی باید در کنار مردم بود و کشور را ساخت.

 

منبع: آفتاب یزد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.