2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راهنمای کامل خرید بهترین و شیک‌ترین لباس عید برای خانم‌ها

راهنمای کامل خرید بهترین و شیک‌ترین لباس عید برای خانم‌ها

سارافون و دامن می‌تواند یک ست بسیار شیک و خاص باشد و حتی شما را بسیار جوان‌تر از آنچه هستید نشان دهد ضمن اینکه با این پوشش موازین شرعی و عرفی را هم رعایت می کنید.

دوات آنلاین-لباس مرسوم خانم های ایرانی برای حاضر شدن در جمع‌های عمومی و خیابان معمولا مانتو یا چادر است. به همین دلیل تنوع  مدل معمولا در همین دو لباس است. اما برای داشتن تیپ و استایلی متفاوت برای عید شما می‌توانید از سارافون به عنوان رخت جدید استفاده کنید.

 

نازی امینی طراح مد و لباس درباره داشتن استایل خاص با سارافون به دوات آنلاین می‌گوید: سارافون و دامن می‌تواند یک ست بسیار شیک و خاص باشد و حتی شما را بسیار جوانتر از آنچه هستید نشان دهد ضمن اینکه با  این پوشش موازین شرعی و عرفی را هم رعایت می کنید.

سارافون همیشه با دامن‌های بلند ست می‌شود. سارافون‌هایی که با دامن‌های بلند ست می‌شود، معمولا بلندی آن تا روی زانو است. اگر قصد دارید سارافونی بپوشید که بلندی آن تا ساق پا یا اصطلاحا میدی است برای اینکه سهولت در راه رفتن داشته باشد بهتر است از دو طرف تا بالا چاکدار باشد از آنجایی که دامن‌های این سارافون‌ها بلند است بنابراین  هیچ بخشی از بدن شما پیدا نخواهد بود. شما می‌توانید از سارافون های جلوباز هم استفاده کنید. این سارافون‌ها از بالا باز است و دکمه‌ای ندارد.

لباسی که با این سارافون‌ها می‌توانید ست‌ کنید شومیز‌های مختلف زنانه است.

 

استفاده از این سارافون‌ها اگر با روسری باشد شکل رسمی‌تری به خود می‌گیرد و می‌تواند بسیار خاص باشد.

 

شما می‌توانید در زمستان از بوت‌های ساق‌کوتاه و بدون پاشنه برای این سارافون‌ها استفاده کنید که جلوه بسیار خاصی دارد و بسیار شما را جوان‌تر خواهد کرد.

 

اگر در تابستان و بهار از این ست استفاده می‌کنید می‌توانید  کفش‌های پاشنه‌دار یا حتی کژوال به پا کنید.

 

کفش پاشنه‌دار و روسری می‌تواند تیپ شما را رسمی‌تر کند اما اگر از شال و کفش بی‌پاشنه و کژوال استفاده کنید تیپی نیمه رسمی خواهدی داشت

ست سارافون و دامن در انواع سنتی، مجلسی و اسپرت وجود دارد که با دامن بلند زیباتر می‌شود.

 

دامن‌هایی که استفاده می‌شود هم می‌تواند فون، پلیسه، چیندار و سنتی باشد.

 

برای زیورآلات هم می‌توانید با توجه به ستی که انتخاب کردید(سنتی یا کلاسیک) از گردنبندهای روی لباس و انگشتر‌های درشت استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.