2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
توضیحات روزبه حصاری و فرهاد قائمیان درباره نقش بهنام طریقت در سریال تاریکی شب روشنایی روز

توضیحات روزبه حصاری و فرهاد قائمیان درباره نقش بهنام طریقت در سریال تاریکی شب روشنایی روز

در این سریال نقش جوانی بهنام طریقت را بازی می کنم که در دهه ۵۰ زندگی می کند. او يك دانشجوی معترض به فضای سیاسی زمان خودش است. ضمن این که عاشق هم هست، اما در این مسیر با فراز و نشیب هایی رو به رو می شود.

دوات آنلاین-سریال تاریکی شب روشنایی روز از جمله سریال‌های خوش ساخت است که نقش اصلی آن به نام بهنام طریقت را دو بازیگر بازی کرده‌اند.

 

روزبه حصاری چه گفت؟

روزبه حصاری، بازیگر نقش جوانی بهنام طریقت در سریال تاریکی شب روشنایی روز درباره کاراکترش به جام جم توضیح می دهد: در این سریال نقش جوانی بهنام طریقت را بازی می کنم که در دهه ۵۰ زندگی می کند. او يك دانشجوی معترض به فضای سیاسی زمان خودش است. ضمن این که عاشق هم هست، اما در این مسیر با فراز و نشیب هایی رو به رو می شود.

 

وی ادامه می دهد: اولین عاملی که من را برای بازی در این سریال جذب کرد، فیلمنامه قدرتمند و منسجم کار بود که به لحاظ دراماتيك و شخصیت پردازی بسیار جامع بود و به قول معروف مولای درزش نمی رفت. خوشحالم بعد از سریال یادآوری، آقای قاسم زاده به من اعتماد کرد و این نقش را داد. من هم تلاشم را کردم تا به بهترین شکل این نقش را بازی کنم.

 

این بازیگر درباره ویژگی های نقشش تاکید می کند، ایفای هر کاراکتری جاذبه های خود را دارد، زیرا روحیات هر فرد مختص خودش است. بهنام هم روحیات خاصی دارد و يك جوان دغدغه مند است که برای هدفش تلاش می کند. من این ویژگی های او را دوست داشتم و از همه مهم تر کار کردن با آقای قاسم زاده در کسوت نویسنده و کارگردان برایم جذاب بود. او توانمندی بسیاری در شخصیت پردازی دقیق کاراکترها دارد و بازیگر وقتی قرار است نقشی را در کارهای او بازی کند، تمام جزئیات شخصیت را در اختیار دارد و طبق فرمول پیش می رود تا به نقش برسد. در مجموع کار کردن با این کارگردان لذتبخش و مملو از یادگیری است.

 

وی در پایان عنوان می کند: یکی دیگر از حسن های کار کردن با آقای قاسم زاده این است که فضای امنی برای بازیگر فراهم می کند تا با تمرکز کار کند، فضای پشت صحنه خیلی خوب و حرفه ای بود و همه اهل تعامل وگفت وگو. تعامل، نقش مهمی در ساخت يك اثر دارد.

 

فرهاد قائمیان چه گفت؟

فرهاد قائمیان، درباره پذیرش نقش میانسالی بهنام طریقت در مجموعه تاریکی شب روشنایی روز به جام جم می گوید: همیشه فیلمنامه برایم اهمیت زیادی داشته و به آن توجه داشته ام و یکی از ویژگی های این مجموعه این بود که فیلمنامه درجه يك دارد. فیلمنامه سریال تاریکی شب روشنایی بسیار خوب نوشته شده است.

 

وی ادامه می دهد: ضمن اینکه قرار بود با کارگردانی کار کنم که فقط برایم رفيق نیست، بلکه خیلی هم توانمند است. نقش بهنام طريقت خیلی حساس است و خوشحالم که آقای قاسم زاده به من اعتماد کردند و این افتخار را داشتم که برای ایفای این نقش انتخاب شدم.

 

این بازیگر درباره این که کارگردان تا چه میزان دست شما را برای خلق نقش باز گذاشته است، عنوان می کند وقتی فیلمنامه چارچوب درست داشته باشد و شخصیت پردازی سنجیده و با دقت زیاد طراحی شود، مسلما بازیگرهم در اجرا با خودش چیزهایی می آورد، اما هدایت کارگردان اهمیت زیادی دارد، آقای قاسم زاده به خاطر اشراف زیادی که به کارش دارد، بهترین راهنما برای بازیگراست واگراو نبود، حتما کار لنگ می زد.

 

قائمیان با اشاره به ویژگی های شخصیت بهنام می گوید: بهنام طريقت به دلیل مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می کند، مراحل مختلفی را در زندگی پشت سر گذاشته است. گذشته همچنان با او در حرکت است. مسلما یکی از جذابیت های نقش بهنام طریقت همین خصوصیات اوست. در مجموع چالش این شخصیت برایم جالب است و با جان و دل کار کردم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.