2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد اردیبهشت ماه

طالع‌بینی ازدواج دختران و پسران متولد اردیبهشت ماه

تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند

دوات آنلاین-بعضی‌ها به طالع بینی ماه تولد خیلی باور دارند و چنین باوری ریشه در این موضوع دارد که متولدین هر ماه ویژگی‌های شخصیتی خاص خودشان را دارند اما تاکنون به اثبات نرسیده که ماه تولد می‌تواند معیاری برای ازدواج باشد و این طالع‌بینی‌ها بیش از آن‌که جنبه علمی داشته باشند سرگرمی محسوب می‌شوند. به هر حال طالع بینی ازدواج دختران و پسران متولد اردیبهشت ماه را بخوانید:

 

اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین فروردین ممکن است مشکلات قابل حل شدن داشته باشد.

 

اردیبهشت با اردیبهشت :( متوسط ) متولدین این ماه ها نسبتا خود رای و لجباز هستند و ممکن در ازدواج دچار مشکل شوند.

 

اردیبهشت با خرداد :( متوسط ) ازدواج متولدین این ماه ها با یکدیگر متوسط است و زوجین متولد این ماه ها بسیار تیزهوش ، کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند.

 

اردیبهشت با تیر :( بسیار خوب ) این ازدواج از نیکوترین ازدواج هاست و زوجین در آن کم ترین اختلاف را دارند و بسیارخانواده دوست و خونگرم هستند و پیوندی محکم و استوار با یکدیگر دارند.

 

اردیبهشت با مرداد :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت ماه و متولدین مرداد پیوند موفقی خواهد بود زیرا هر دو زوجین عاشق پیشه ، با صداقت ،وفاداربه یکدیگر هستند و پیوندی مملو از آرامش دارند.

 

اردیبهشت با شهریور :( خوب ) ازدواج متولدین این ماه ها بدون مشکل است و یکی از زوجین جوانمرد ، باسخاوت ،مددکار است.

 

اردیبهشت با مهر :( متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین متوسط است و زوجین دارای ویژگی هایی مانند اهل اعتدال معاشرتی ،خونسرد و کمی حسود هستند.

 

اردیبهشت با آبان :( خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آبان نیکوست و ویژگی های این ازدواج آرمانگرایی، بلندپروازی همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاریست.

 

اردیبهشت با آذر :( متوسط ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین آذر تاحدودی خوب است اما ممکن است این زوجین با یکدیگر نا سازگار باشند . از دیگر ویژگی های آن ها جسوربودن ، بی پروایی، نیازمند به آزادی است.

 

اردیبهشت با دی :( بسیار خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین دی پیوند موفقی است زیرا این افراد با ثبات ، راز نگه دار هستند و پیوندی مستحکم و پابرجایی با یکدیگر دارند.

 

اردیبهشت با بهمن :( بد ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین بهمن بد است زیرا ویژگی این زوجین با یکدیگر تفاوت دارد و هر دو آن ها کنجکاو، آزادیخواه و آرمانگرا هستند.

 

اردیبهشت با اسفند :( خوب ) ازدواج متولدین اردیبهشت و متولدین اسفند خوب است و این افراد ، تودار و بسیار محتاط و با یکدیگر سازگاری را دارند.

 

منبع: namnak.com

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.