2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کدام بازیگران زن در سریال‌های تاریخی عمل زیبایی کرده‌اند؟

کدام بازیگران زن در سریال‌های تاریخی عمل زیبایی کرده‌اند؟

مینا وحید، بازیگر نقش جواهر در برنامه حالا خورشید اظهار داشت: باید به لحاظ زیبایی شناسی هم به این قضیه نگاه کنیم، فکر کنم اگر با آن چهره‌هایی که زمان قاجار دیده‌ایم، ظاهر می‌شدیم یک قسمتش را هم مردم نمی‌دیدند. باید یک مقدار چشم نواز هم برای مردم باشد.

دوات آنلاین-سریال‌سازی در ایران، فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. برخی از سریال‌ها طرفداران بسیاری پیدا کردند و جریان‌ساز شدند. در این بین، سریال‌های تاریخی جایگاه ویژه‌ای به دست آوردند. اما برخی از این سریال‌های پُرطرفدار حواشی هم داشته‌اند. یکی از حواشی مربوط به انتقاد از حضور بازیگران زنی است که عمل‌های زیبایی انجام داده بودند. در چند هفته گذشته با پخش سریال بانوی عمارت نقدهایی از این منظر به بازیگران این سریال شده است.

 

بازیگران زن سریال‌های تاریخی که عمل زیبایی کرده‌اند

بعضی از بازیگران در مدت فعالیت هنری‌شان عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اند و بعد از این اتفاق در فیلمهای تاریخی نیز بازی کرده‌اند. آرام جعفری در سریال معمای شاه، لیلا اوتا‌دی در سریال آشوب، کتایون ریاحی در سریال یوسف پیامبر(ع) و پس از باران، سحر جعفری جوزانی در سریال در چشم باد و... از این دست هستند.

 

چهره‌های بازیگرانی که با سریال‌های تاریخی جور درمی‌آید

برخی از بازیگران به لحاظ ظاهری با چهره زنان در دوران تاریخی تطابق بیشتری دارند و موفق هم در ایفای نقش خود ظاهر شده‌اند که می‌توان به پانته‌آ پناهی‌ها در سریال شهرزاد و بانوی عمارت، فریبا کوثری در سریال‌های مختارنامه و معصومیت از دست رفته، ستاره اسکندری در سریال دندون طلا، ویشکا آسایش در سریال امام علی(ع) و مسافر ری، گوهر خیراندیش در سریال کلاه پهلوی و معمای شاه و شبنم فرشادجو در سریال بانوی عمارت اشاره کرد.

حواشی جنجالی سریال بانوی عمارت

سریال «بانوی عمارت» از همان پخش قسمت‌های ابتدایی خوش درخشید و نفس تازه‌ای در پیکر بی‌جان سریال‌سازی در تلویزیون ایجاد کرد. اما انتقادهای جدی در فضای مجازی مربوط به حضور بازیگرانی که عمل‌های زیبایی داشتند، مطرح شد. این موضوع با واکنش بازیگران سریال بانوی عمارت همراه بود.

 

واکنش «شازده» به ماجرای عمل‌های زیبایی

حسام منظور بازیگر نقش شازده درباره این موضوع در گفت و گویی با تی وی پلاس بیان کرد: ما قرار نیست مستندنگاری کنیم ما داریم یک اثر درام تاریخی و داستانی می‌سازیم نه یک فیلم مستند تاریخی. این بازیگر ادامه داد: در هیچ کجای دنیا آثار تاریخی ضرورتا نعل به نعل مثل تاریخ نیستند. ما نمی توانیم تاریخ را عیناً آن جوری که هست نشان بدهیم. بیهوده است ضرورتی ندارد. این قطعا یک نقد به جا نیست.

 

«جواهر» درباره امروزی بودن زنان بانوی عمارت چه گفت؟

مینا وحید، بازیگر نقش جواهر در برنامه حالا خورشید اظهار داشت: باید به لحاظ زیبایی شناسی هم به این قضیه نگاه کنیم، فکر کنم اگر با آن چهره‌هایی که زمان قاجار دیده‌ایم، ظاهر می‌شدیم یک قسمتش را هم مردم نمی‌دیدند. باید یک مقدار چشم نواز هم برای مردم باشد.

 

ری‌اکشن کاربران فضای مجازی به ماجرای عمل‌های زیبایی بازیگران سریال‌ بانوی عمارت

کاربران فضای مجازی در واکنش به این موضوع نوشتند:

*اون عکسهایی که ما از دوران قاجار دیدیم و چیزی که تو این فیلم داره نشون میده یه کوچولو با هم فرق دارن.

*واسه همینه که آثار علی حاتمی ماندگار میشه مثل هزار دستان که حتی دکمه لباسی که دیده نمیشد را استاد میگفت حتما باید چوبی باشه و سریالهایی مثل بانوی عمارت ۱ سال نشده فراموش میشه.

*به نظر من که گریم ها عالیه اگه میخواستن گریم قجری روی خانم ها پیاده کنند، هیچ کس سریال رو نگاه نمیکرد.

*تولید کنندگان با انتخاب بازیگران عملی مخاطب رو از فضای تاریخی دور می کنند. درست مثل اینکه از تلفن همراه در فیلم تاریخی استفاده کنید و بعد بگویید که مستندنگاری نمی کنیم داریم درام می سازیم.

*والا بدون عمل بازیگر گیر نمیاد که دیگه.....

 

منبع: آخرین خبر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
KIKOU 1398/09/27
بازیگران-زن-در-سریال‌های-تاریخی-عمل-زیبایی-کرده‌اند؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.