2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
سیاوش طهمورث، بازیگر نقش پدر مینو در سریال مینو: از دست پدر خانواده در این سریال کاری برنمی‌آید

سیاوش طهمورث، بازیگر نقش پدر مینو در سریال مینو: از دست پدر خانواده در این سریال کاری برنمی‌آید

در این سریال نقش يك پدر را بازی می کنم که میاندار ماجرایی است که در قصه پیش می آید. سریال مینو حال و هوای دفاع مقدسی دارد و با بودجه ای بسیار پایین تر از سریال هایی که در این رده ساخته شده است، تولید می شود. .

دوات آنلاین-نقش پدر مینو در سریال مینو را سیاوش طهمورث از باریگران قدیمی و خوب سینما و تلویزیون برعهده دارد.

 

سیاوش طهمورث درباره سریال مینو و حال و هوای آن به جام جم گفت: در این سریال نقش يك پدر را بازی می کنم که میاندار ماجرایی است که در قصه پیش می آید. سریال مینو حال و هوای دفاع مقدسی دارد و با بودجه ای بسیار پایین تر از سریال هایی که در این رده ساخته شده است، تولید می شود. .

 

این بازیگر در ادامه افزود: در داستان این سریال می بینیم که خانواده ای مشغول زندگی و کار خود هستند و گذران روزگار می کنند اما به خاطر وقوع جنگی ناخواسته و تجاوز به کشور درگیر مسائلی می شوند.

 

وی عنوان کرد: در داستان می بینیم پدر خانواده شاهد سختی و رنج اعضای خانواده اش است و کاری هم از دستش برنمی آید و تماشای رنجی که مردم در حاشیه یا بطن جنگ میکشند به خودی خود منضمونی ضد جنگ است که در سریال می بینیم. درواقع این مضمون حتما نباید در قالب شعار و حرف باشد و روایت داستان این مهم را بر عهده داشته است.

 

طهمورث درباره همکاری با کارگردان جوان این سریال ادامه داد: آقای پوروزیری کارگردانی جوان و متبحر است و برعکس جوانان که در این سن و سال خیلی پر شر و شور هستند، بسیار آرام و صبور است (می خندد). عوامل سریال هم اغلب جوان اما بسیار علاقه مند به کار و کوشا بودند و برعکس برخی از کارها هیچ حرف و حدیثی حین فیلمبرداری وجود نداشت و کار خیلی خوب و آرام ومنظم پیش رفت. انصافا همه عاشقانه سراین کار حاضر شدند.

 

طهمورث افزود: بازی در این سریال برای من یکی از راحت ترین و بی حاشیه ترین کارهایی بود که انجام داده ام. همان طور که گفتم کار منظم و خوب پیش رفت و همه چیز سربرنامه بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.