2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
محمود پاک نیت، بازیگر نقش پدر رضا در سریال مینو: این سریال پر از حادثه است

محمود پاک نیت، بازیگر نقش پدر رضا در سریال مینو: این سریال پر از حادثه است

شخصیتی که من نقش آن را ایفا می کنم عباس نام دارد و پدر پسری است که شخصیت اصلی و قهرمان قصه است. عباس مردی بسیار آرام و صبور است. او با همسرش زندگی عاشقانه ای دارد و اهل خانه و خانواده است و همسر و پسرش را بسیار دوست دارد.

دوات آنلاین-محمود پاک نیت در سریال مینو یکی از نقش های اصلی یعنی نقش پدر رضا را بازی می کند. وی درباره این سریال به جام جم گفت: سریال مینو قصه ای دارد که از قبل از شروع جنگ آغاز می شود و در روزهای جنگ و در شهر خرمشهر می گذرد. قصه پیرامون خانواده ای می چرخد که پسری جوان دارند که می خواهد با دخترخاله اش وصلت کند. این دختر پیشتر ازدواج کرده و حالا جدا شده است. ضمن اینکه اینها درگیری خانوادگی هم دارند و در سریال، باجناق-شخصیتی که من نقش آن را بازی میکنم - خصومتی با این شخصیت دارد، چرا که در يك تصادف همسرش فوت کرده و او فکر می کند باجناقش عامل کشته شدن او بوده است. در این گیرودار هم يك جاسوس عراقی وارد ایران می شود و...

 

این بازیگر عنوان کرد: شخصیتی که من نقش آن را ایفا می کنم عباس نام دارد و پدر پسری است که شخصیت اصلی و قهرمان قصه است. عباس مردی بسیار آرام و صبور است. او با همسرش زندگی عاشقانه ای دارد و اهل خانه و خانواده است و همسر و پسرش را بسیار دوست دارد.

 

پاك نیت درباره همکاری با کارگردان این سریال به جام جم توضیح داد: آقای پوروزیری، کارگردان حساس و کوشایی هستند و بسیار دوست داشتنی و نتیجه این سریال کاری خوب و آبرومند است، چرا که همه تلاششان را در این مسیر کرده اند. .

 

پاک نیت با اشاره به اینکه سريال مينو داستانی پر افت و خیز دارد اظهار کرد: این سریال پر از جلوه های ویژه است و داستان گیرایی دارد. سریال پر از تعلیقی و حادثه است و می تواند تماشاگر را به خود جذب کند.

 

پاك نیت در پایان تاکید کرد: من فکر می کنم با توجه اینکه قصه سریال بسبار گیرا و برای مخاطب دیدنی خواهد بود طبعا به مجموعه ای پرمخاطب نیز تبدیل خواهد شد. همان طور که گفتم آقای پوروزیری با حساسیت خامی سریال را کارگردانی کردند و من با این که نمی دانم در مونتاژ برای سریال چه اتفاق هایی افتاده، ولی با توجه به دقت و حساسیتی که این کارگردان جوان دارند مطمئنم نتیجه کار برای مخاطب رضا یتبخش خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.