2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
نغمه ارجمند ، بازیگر نقش فروغ هرمزی در سریال نجوا کیست؟

نغمه ارجمند ، بازیگر نقش فروغ هرمزی در سریال نجوا کیست؟

نقش فروغ هرمزی در سریال نجوا از آن نقش‌ها است که حسابی مورد توجه قرار گرفته است. فروغ که نقش او را نغمه ارجمند بازی می‌کند زنی قوی و محکم است که در برابر مشکلات می‌ایستد و از خانواده خود دفاع می‌کند.

دوات آنلاین-نقش فروغ هرمزی در سریال نجوا از آن نقش‌ها است که حسابی مورد توجه قرار گرفته است. فروغ که نقش او را نغمه ارجمند بازی می‌کند زنی قوی و محکم است که در برابر مشکلات می‌ایستد و از خانواده خود دفاع می‌کند.

نغمه ارجمند که نقش فروغ را به این خوبی بازی کرده تجربه زیادی در بازیگری ندارد. سریال نجوا در واقع اولین تجربه جدی و هم او است. البته نغمه ارجمند از دنیای هنر دور نبوده و نیست. او یک عکاس حرفه‌ای است.  او اولین بار در سال 87 در فیلم سینمایی برخورد خیلی نزدیک که اسماعیل میهن دوست آن را کارگردانی کرده است به‌عنوان عکاس حضور داشت و پس از آن دومین فیلمی را هم که از آن عکاسی کرد اثری به نام ترومای سرخ بود با همین کارگردان کار کرد. او حالا با بازی در نقش فروغ خیلی درخشیده است.

نغمه ارجمند متولد دهه شصت است. او بسیار بی‌حاشیه است طوری که اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی‌اش هرگز منتشر نشده و حتی درباره ازدواج او هم خبری موثق در دست نیست البته برخی شنیده‌ها از آن حکایت دارد که این خانم بازیگر متاهل است.

نغمه ارجمند در رشته هنر و عکاسی تحصیل کرده و در سریال نجوا علاوه بر بازیگری وظیفه عکاسی را هم برعهده داشته است.

 

ارجمند زیاد اهل فضای مجازی نیست و اگرچه در اینستاگرام صفحه دارد اما صفحه‌اش عمومی نیست و شخصی است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.