2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
توضیحات پدر آتنا درباره نحوه گم‌شدن و قتل دختر 7 ساله

توضیحات پدر آتنا درباره نحوه گم‌شدن و قتل دختر 7 ساله

از آتنا خبری نبود تا این‌که اسماعیل اعتراف کرد دخترم را کشته. او پول نزول می‌داد و تریاک هم می‌کشید به همین دلیل اصلا رابطه خوبی با او نداشتم

دوات آنلاین- نه فقط اعضای خانواده و نه فقط اهالی شهر که همه مردم ایران را شوکه وو داغدار کرد. قتل آتنا اصلانی دختر ۷ ساله پارس‌آبادی بی‌شک به یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های تاریخ جنایی ایران تبدیل خواهد شد.

اعضای خانواده این دختر اصلا اوضاع و احوال خوبی ندارند. پدر آتنا از هم‌دردی مردم و مسئولان تشکر می‌کند و می‌گوید این پیام‌ها کمی او را آرام می‌کند.

ماجرای قتل آتنا را از زمان مفقود شدن این دختر تا کشف جنازه او به نقل از پدرش بخوانید:

همین‌که بااخبر شدم دخترم  گم شده‌ اول با پلیس تماس گرفتم و بعد خودم همراه همه دوستان و اقوام شروع به گشتن کردیم. آتنا دختر باهوشی بود طوری که حتی در کارهای بانکی هم به من کمک می‌کرد. وقتی او گم شد کارت بانکی من پیش‌اش بود . او با پسر همسایه بیرون رفته بود. یک دستگاه عابربانک خراب بود و آن پسر گفت بهتر است پای دستگاه دیگری برود.

این آخرین خبری بود که از دخترم داشتیم. بعد از گم‌شدن او یک سرباز به من گفت دختری را با مشخصات آتنا در حالی‌که به سمت رود ارس می‌رفته، دیده ‌است. ما همه حاشیه ارس را گشتیم اما از آتنا خبری نبود تا این‌که اسماعیل اعتراف کرد دخترم را کشته. او پول نزول می‌داد و تریاک هم می‌کشید به همین دلیل اصلا رابطه خوبی با او نداشتم. متهم روز حادثه برایمان زیتون آورده بود تا بخریم اما من قبول نکردم بعد از آن به بهانه فروختن ترشی دخترم را با خودش برد و به قتل رساند . متهم گفته چون بدهکار بوده و نمی‌توانسته چک‌اش را پاس کند دخترم را دزدیده تا طلاهایش را بردارد و بعد بچه را کشته ‌است اما این حرف دروغ است چون آتنا 2 یا ۳ میلیون تومان طلا داشت.

من فقط یک خواسته دارم و آن  اعدام قاتل فرزندم است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.