2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید “پگاه‌سیستم”؛ رقابتی، اقتصادی و مدرن

نرم‌افزار برنامه‌ریزی تولید “پگاه‌سیستم”؛ رقابتی، اقتصادی و مدرن

نرم‌افزار برنامه‌ریزی و کنترل تولید «پگاه‌سیستم» با مدیریت درست موجودی انبار، ماشین‌آلات تولید و نیروی انسانی به صورت هماهنگ از سیستم‌های فروش، انبار و خرید می‌پردازد.

دوات آنلاین-نرم‌افزار برنامه‌ریزی و کنترل تولید «پگاه‌سیستم» با مدیریت درست موجودی انبار، ماشین‌آلات تولید و نیروی انسانی به صورت هماهنگ از سیستم‌های فروش، انبار و خرید می‌پردازد.

بنابر اعلام پگاه‌سیستم، در شرایط کنونی اقتصاد ایران، افزایش رقابت بر سر تولید با کیفیت، صرفه اقتصاد، پیشرفت روزافزون تکنولوژی و به روز بودن تکنولوژی (اعم از خط تولید و زیرساخت اطلاعاتی- نرم‌افزاری) برای تولیدکنندگان اهمیت به‌سزایی دارد و به نوعی برگ برنده آنها محسوب می‌شود.

پاسخگویی در خور به مشتریان جز با مدیریت بهینه منابع تولید از جمله مواد اولیه ، تجهیزات، ماشین‌آلات و سفارشات مبتنی بر نیازهای محوری و اتفاقات روز دنیا میسر نیست.

نرم‌افزار برنامه‌ریزی و کنترل تولید «پگاه‌سیستم» مبتنی بر استانداردها، امکانات و نیازهای روز دنیا تولید شده و با توجه به یکپارچگی گسترده‌ای که با سایر نرم‌افزارهای پگاه سیستم دارد (یکپارچگی با نرم‌افزارهای خرید، فروش و انبار) حاصل آن برنامه‌ریزی با اطلاعات دقیق، لحظه‌ای و به‌هنگام برای مدیریت بهینه امکانات، به حداقل رساندن ضایعات و توقفات و همزمان با آن کسب رضایت بالای مشتریان با مدیریت درست موجودی انبار، ماشین‌آلات تولید و نیروی انسانی به صورت هماهنگ از سیستم‌های فروش، انبار و خرید است.

تعریف فرایندهای تولید هر محصول، مجموعه، قطعه و ساختار تشکیل‌دهنده محصول (BOM)، به‌همراه ضریب ضایعات استاندارد و انعطاف (بالانس) آنی برنامه، بر اساس تغییر منابع را می‌توان از ویژگی‌ها و امکانات نرم‌افزار برنامه‌ریزی و کنترل تولید پگاه‌سیستم دانست.

همچنین تعریف افق برنامه در دوره‌های مختلف، تعریف تجهیزات و قالب‌های لازم و تخصیص آن‌ها به ماشین‌آلات، برای تولید و ثبت کارکرد و بازده و تعیین و ترتیب اجرای فرایندهای تولید محصول در مراحل و ایستگاه‌های مراکز عملیاتی خطوط تولید از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است.

تخصیص نیروی انسانی به ایستگاه‌ها و عملیات‌های مربوط به هر محصول، تعریف ویژگی‌های تولید، اعم از شماره ردیابی و تاریخ تولید و محاسبه نیاز مواد به‌تفکیک محصولات، مجموعه، قطعه و خطوط تولید، با توجه به برنامه‌ریزی تولید نیز از امکانات نرم‌افزار برنامه‌ریزی و کنترل تولید پگاه‌سیستم هستند.

همچنین تعریف مراحل و برنامه کاری برای ایستگاه‌های کاری، صدور دستور کار تولید، به‌تفکیک خط تولید، محصول، ایستگاه، ماشین و نیروی انسانی، ثبت مقدار محصولات تولیدشده به‌ازای هر نوبت کاری، ثبت کارکرد هر خط، ایستگاه و مراحل تولید آن خط برای محصولات مختلف نیز از امکانات نرم‌افزار مورد اشاره است.

از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار پگاه‌سیستم، تعریف برنامه موردی تولید، به‌صورت برنامه جبرانی برنامه اصلی تولید، اتصال سیستم به سیستم‌های سخت افزاری شناسایی و ردیابی و ثبت سوابق مکانیزه و محاسبه توقفات و مدت آن‌ها در ایستگاه‌های کاری است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.