2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
مجلس یک هفته برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری مهلت داد

مجلس یک هفته برای حل مشکلات موسسات مالی و اعتباری مهلت داد

مشکلات موسسات مالی و اعتباری در چند ماه گذشته جدی‌تر شده است؛ برخی از کسانی که در چند موسسه مالی که حالا به مشکل خورده‌اند، حساب داشتند، با تجمع‌های متعدد خواستار پس گرفتن پولشان شده‌ان

دوات آنلاین- مشکلات موسسات مالی و اعتباری در چند ماه گذشته جدی‌تر شده است؛ برخی از کسانی که در چند موسسه مالی که حالا به مشکل خورده‌اند، حساب داشتند، با تجمع‌های متعدد خواستار پس گرفتن پولشان شده‌اند و در این میان، زد و خوردی نیز بین نیروهای انتظامی و تجمع‌کنندگان پیش آمد. این مشکلات هنوز حل نشده و برخی از کسانی که در این موسسات حساب دارند، هر روز با نگرانی، مقابل دفتر موسسه می‌روند.

امروز رئیس مجلس شورای اسلامی از مهلت یک هفته‌ای قوه مقننه به بانک مرکزی برای حل هرچه سریعتر مشکل سپرده‌گزاران موسسات مالی و اعتباری سخن گفت.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز، سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی که ساعتی قبل آغاز شد، گفت: از ساعت 8 تا این لحظه با حضور رئیس کل بانک مرکزی برای رسیدگی به مشکلات مردم و کسانی که در موسسات مالی و اعتباری سپرده‌گذاری کرده‌اند، جلسه غیر علنی داشتیم.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: معضل موسسات مالی از سوی مجلس توسط آقای پزشکیان دنبال می‌شود که در این جلسه گزارش ارائه کرد و رییس کل بانک مرکزی نیز تدابیرش را اعلام کرد همچنین تعدادی از نمایندگان نیز راه‌حل‌های پیشنهادی خود را برای حل مشکل ارائه کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خطرنشان کرد: در مجلس این نظر اعلام شد که در اسرع وقت به نحو عام این مشکل باید حل شود. برای این کار اگر نیاز به تصمیم‌گیری مجلس و سایر بخش‌های کشور بود تا هفته آینده نظر خود را به دولت اعلام کنند و اگر دولت توانست مشکل را حل کند، این کار را انجام دهد.

لاریجانی تاکید کرد: از بانک مرکزی خواستیم با سرعت این مشکل را حل کنند. امیدوارم در هفته آینده این مشکل حل شود.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.