2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فصل دوم سریال پدر ساخته می‌شود

فصل دوم سریال پدر ساخته می‌شود

فصل دو سریال پدر به زودی ساخته می‌شود. این خبر کاملا موثق را اینستاگرام رسمی سریال پدر اعلام کرده است.

دوات آنلاین-فصل دو سریال پدر به زودی ساخته می‌شود. این خبر کاملا موثق را اینستاگرام رسمی سریال پدر اعلام کرده است.

 

فصل اول سریال پدر در حالی به پایان رسید که در پایان معلوم نشد فردی که با لیلا تماس گرفته چه کسی بوده و آیا حامد زنده است یا نه؟

 

برخی بینندگان عقیده دارند حامد زنده است و در ثانیه پایانی سریالی او به لیلا تلفن کرده است. برخی دیگر هم بدبینانه به موضوع نگاه می‌کنند و نه تنها زنده بودن حامد را نمی‌پذیرند بلکه معتقد هستند حاج علی و همسرش هم تصادف کرده و فوت شده‌اند و تلفن آخر برای دادن این خبر بوده.

 

اگر حاج علی و همسرش هم فوت شده باشند آن وقت این سوال پیش می‌آید که در فصل دوم چه شخصیت‌هایی در سریال حضور خواهند داشت؟ از طرفی نویسنده و بازیگران سریال پدر مرتب گفته بودند در آخر سریال اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد. بنابراین چنین فرضیه‌ای نمی‌تواند درست باشد.

با توجه به این‌که قرار است فصل دوم سریال پدر ساخته شود به احتمال بسیار زیاد حامد زنده است و بازخواهد گشت. چون بار اصلی سریال را این شخصیت به دوش می‌کشد و همه او را دوست دارند.

 

در این صورت در فصل دوم به این پرداخته خواهد شد که حامد در این مدت کجا بوده و چه اتفاقاتی برایش رخ داده بود؟

 

برخی عقیده دارند داماد حاج علی حامد را زندانی کرده بود اما با توجه به این که داماد حاج علی در پایان سریال سر به راه شده بود این احتمال بسیار ضعیف است.

 

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید چه اتفاقات تازه‌ای در راه است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1398/04/02
سریال پدر فوق العادست .از نظر من اگر کارگردان بخواهد برای جذب مخاطبینش کاری انجام دهد بهتر است که بازیگر نقش حامد و لیلا حتما در فصل دوم فیلم شان حضور داشته باشند و الا کل فیلمشون از نظر مردم بی مزه و بی معنی میشه و مثل فصل اول مخاطب زیادی نداره . پس لطفا بازیگر نقش حامد و لیلا رو در فیم تون قرار بدید .
ناشناس 1398/03/19
من میگم حامد زنده اس دامادشون حامدو یه جایی قایم کرده هم لو نره وهم ارث حاج علی رو صاحب بشه
ناشناس 1398/03/17
سریال پدر فصل دوم کی آغاز خواهد شد
.... 1398/03/17
فصل دومش را زودتر بسارین لطفااااااااااا خوااااااهشششششش میکنممممممم
وانیا 1398/03/14
تو رو خدا حامد تو فصل بعدی پدر باشه وگرنه فیلم بی مزه میشه.لطفا زود تر هم فصل دو رو بسازید.ممنون
ناشناس 1398/03/01
سریال پدر عالیه حامد زنده است وقتی تصادف کردند حامد پریده بیرون و زنده است و یک خانواده ی روستایی دارند از حامد مراقبت میکنند حامد هوشیاری اش را به دست می اورد و وقتی حاج علی و شریفه خانم رفتند که مامان شریفه موسسه خیریه را به لیلا سپرده حامد هوشیاری اش بر میگردد وبه موسسه خیریه زنگ میزند وقتی لیلا بر میدارد شوکه میشود وبعد پایین میزند و این پایان نیست فصل دوم پدر ساخته میشود اقای کارگردان جناب حامد عنقا لطفا لیلا رو بیرون نکنید وگنه ببخشید دیگه من فیلم شما را نمیبینم لطفا لیلا را بیرون نکنید
لیجانگ 1398/02/31
من میگم وقتی بعد از مرگ حامد حاج علی به تلفنش زنگ زد .گوشی حامد تو اتاق بود و داش زنگ میخورد اگه حامد زنده هس پس گوشی چطوری رفته اتاق؟
mahdiyeh 1398/02/31
اولين سريال ايراني بود كه ديدم واقعا خيلللللي قشنگ واموزنده بود به نظرم حامد زنده وحافظه شوازدست ميده......شنيدم درفصل2ليلاحضور نداره بدون اون فيلم معني نداره
ناشناس 1398/02/30
سلام من شنیدم که لیلا در فصل ۲حضور نداره پس می دونم که فیلمتون الکی میشه خواهش می کنم بذارید شخصیت لیلا در فیلم باشه اگرم می خواد لیلا حذف بشه،پس یه بازیگر مثل خودش بیارید
ناشناس 1398/02/29
اگ حامد زنده باشه ک اینطوری نمیشه اخه اسم پسرشم گذاشتن حامد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.