2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جنایت ایرانی در نزاع یاکوزاها

جنایت ایرانی در نزاع یاکوزاها

بر اساس محتویات پرونده متهم سال 94 درجریان درگیری میان اعضای باند توزیع مواد مخدر در یکی از آنها به قتل رسید با بررسی‌هایی که پلیس ژاپن انجام داد 8 عضو ایرانی تحت تعقیب قرار گرفتند هرچند 7 تن از آنها دستیگر شدند اما یک نفر موفق به فرار شد.

دوات آنلاین-جوان ایرانی عضو باند مواد مخدر در ژاپن که متهم است ایرانی دیگری را به قتل رسانده‌ است وقتی پای میز محاکمه رفت مدعی شد قتل کار او نبوده و عاملان اصلی این قتل در ژاپن هستند.

 

به گزارش دوات آنلاین، این جوان ایرانی متهم است سال 94 با وارد آوردن ضرباتی بر بدن مقتول باعث مرگ او شده‌ است.

 

بر اساس محتویات پرونده متهم سال 94 درجریان درگیری میان اعضای باند توزیع مواد مخدر یک نفر را به قتل رساند. با بررسی‌هایی که پلیس ژاپن انجام داد 8 عضو ایرانی باند یاکوزا تحت تعقیب قرار گرفتند هرچند 7 نفر از آنها دستگیر شدند اما یک نفر موفق به فرار شد.

 

از آنجایی که مقتول نیز جوانی ایرانی به نام فرشاد بود خانواده او در دادسرای جنایی تهران پرونده‌ای علیه فرد فراری به نام کامران تشکیل داده و خواستار رسیدگی به آن شدند.

 

مدتی بعد پلیس فرودگاه مرد فراری را بازداشت کرد. کامران در بازجویی‌ها مدعی شد قتل کار او نبوده و سایر اعضای باند فرشاد را کشتند.

 

این مرد گفت: ما اعضای یک باند مواد مخدر در ژاپن بودیم. در آنجا سیم‌کارتهایی که فروشندگان و خریداران مواد آن را می‌شناسند خیلی گران است فرشاد یکی از آن سیم‌کارتها را داشت و ما آن را به مبلغ 4 میلیارد تومان خریداری کردیم. 800 میلیون تومان آن را دادیم و مابقی را در تهران به مادرش تحویل دادیم. از آنجایی که کار ما غیرقانونی بود پولها را از طریق سیستم بانکی واریز نمی‌کردیم و نقد کار می‌کردیم. یک ماه از این ماجرا گذشت و فهمیدیم زنگ خور تلفن کم شده‌ است. موضوع را از مشتری‌ها جویا شدیم و فهمیدیم که فرشاد یک کپی از لیست مشتریان برداشته و با همه آنها تماس گرفته و گفته که سیم‌کارت عوض شده و شماره خودش را داده است و آنها هم فقط با فرشاد معامله می‌کنند. وقتی این موضوع رو شد با فرشاد درگیر شدیم ما 8 نفر بودیم من فقط یک ضربه به دست فرشاد زدم و البته با شمشیر این ضربه را زدم اما ضربات بعدی را دیگران زدند.

علت مرگ هم ضربه‌ای بود که به پایش برخورد کرد. 7 تن دیگر بازداشت شدند و حالا در زندان توکیو هستند. آنها به ایران برنمی‌گردند چون قاچاق مواد مخدر کرده‌اند و حکم این کار در ایران اعدام است.

 

هرچند متهم مدعی بود او قاتل نیست اما دادسرای جنایی تهران بر اساس استعلامی که از پلیس ژاپن کرد متوجه شد ضارب ضربه کشنده متهم دستگیر شده‌ است و در نهایت کیفرخواست علیه متهم صادر شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت.

 

متهم امروز پای میز محاکمه رفت و گفت: من مرتکب قتل نشدم و این اتهام را قبول ندارم. روز حادثه ما متهم را دوره کردیم و من دو ضربه به او زدم. یک ضربه با شمیشر به دستش زدم و یک ضربه هم با چوب بیس‌بال به او زدم. ضربه‌ای که باعث مرگ شده ضربه چاقویی بوده‌ که به پای مقتول برخورد کرده‌ است. اولیای‌دم خودشان می‌دانند که من قاتل نیستم اما دستشان به متهمان دیگر نمی‌رسد و از من شکایت کرده‌اند.

 

در ادامه وکیل مدافع متهم در جایگاه قرار گرفت و خواستار صدور حکم برائت موکلش شد.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.