2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تعرض به بهانه مشاوره درسی

تعرض به بهانه مشاوره درسی

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت جنسی خبر داد که در آن متهم در پوشش ارائه مشاوره درسی اقدام به آزار و اذیت خانمی جوان کرده است .

دوات آنلاین-سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت جنسی خبر داد که در آن متهم در پوشش ارائه مشاوره درسی اقدام به آزار و اذیت خانمی جوان کرده است .

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : در مورخه 11/05/1397 پرونده ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری 102 پاسداران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا 30 ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود .

 

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از حدود شش ماه پیش در شبکه اینستاگرام با شخصی به نام همایون آشنا شدم ؛ طی این مدت از ایشان در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می گرفتم تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد ؛ از همایون شماره کارت عابربانک خواستم تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کنم  اما از من خواهش کرد تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کنم و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری به من داد تا پول را برایش ببرم .

 

شاکیه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانیکه به درب منزل همایون رسیدم وی به بهانه ی اینکه در منزل خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آنرا به من دارد ، مرا به داخل خانه اش دعوت کرد اما زمانیکه وارد خانه شدم ناگهان وی از این فرصت سوء استفاده کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

 

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون ( 35 ساله ) در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است ؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی ، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان این خبر گفت : متهم در تحقیقات بعمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکبه اعتراف و پس از صدور قرار قانونی ، جهت سیر مراحل قضایی روانه زندان شد .  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.