2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
گزارش کامل از نتایج خنداننده شو2

گزارش کامل از نتایج خنداننده شو2

برنامه چهارشنبه شب خندوانه یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های این فصل بود و البته غافلگیری بزرگی هم داشت.

دوات آنلاین-برنامه چهارشنبه شب خندوانه یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های این فصل بود و البته غافلگیری بزرگی هم داشت. در این مراسم اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه نهایی خنداننده شو 2 اعلام شد. طبق نظر مردم این سه نفر به مرحله بعدی صعود کردند: علی صبوری، ابوطالب حسینی، امیرحسین قیاسی

 

و اما نفر چهارم: وحید رحیمیان. همان کمدینی که اجرایش را خراب کرد. این انتخاب مردم بسیار غافلگیرکننده بود چون آیت بی‌غم بسیار بهتر از او اجرا کرده بود.

 

علی صبوری در این مرحله با ناصر محبی رقابت کرده بود. ناصر محبی اگرچه نشان داده کمدین کاربلدی است اما باید پذیرفت اجرای آخرش در مقایسه با صبوری از قوت کمتری برخوردار بود. ناصر محبی بسیار امیدوار بود تا فینال صعود کند اما به هر حال رقابت را به جوانی باخت که در عرصه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بسیار فعال است و طرفداران زیادی دارد به همین سبب قابل پیش‌بینی بود که علی در این مرحله برنده شود و حتی احتمال دارد او یکی از فینالیست‌ها باشد. ناصر محبی از این به بعد عرصه استندآپ کمدی را ترک نخواهد کرد. او گفته در تهران می‌ماند و به فعالیت در این رشته هنری ادامه می‌دهد.

 

ببینید: استندآپ کمدی علی صبوری درمرحله یک چهارم نهایی

 

رقیب ابوطالب حسینی نیز در این مرحله جوانی از یکی از روستاهای اراک بود. محمدجواد رضایی در حالی به مرحله یک چهارم راه پیدا کرده بود که دومین اجرای خود را خراب کرده و متن‌اش را از یاد برده بود اما مردم با رای خود به او فرصت دوباره دادند. محمدجواد قبلا گفته بود اگر در این مسابقه حذف شود به روستای‌شان بازمی‌گردد اما بعد از اعلام نتایج گفت در تهران می‌ماند و به تلاش ادامه خواهد داد.

 

ببینید: استندآپ کمدی ابوطالب حسینی که باعث صعودش شد

 

رقیب امیرحسین قیاسی هم محمدمتین  نصیری بود. محمدمتین که تازه 18 ساله شده جوان‌ترین فردی است که تاکنون در خندوانه به اجرای برنامه پرداخته است. اشکان خطیبی مربی محمدمتین برای او آینده‌ای درخشان متصور است و محمدمتین به زودی در نمایشی به نام پزشک نازنین که خطیبی آن را کارگردانی کرده بازی خواهد کرد و برای اولین بار به صورت حرفه‌ای روی سن می‌رود. به هر حال محمدمتین به فردی باخت که پیش بینی می شود او نیز یکی از پاهای فینال باشد.

 

ببینید: استندآپ کمدی امیرحسین قیاسی در این مرحله

 

ببینید: استندآپ کمدی محمدمتین نصیری در مرحله یک چهارم نهایی

 

وحید رحیمیان اجرایش را خراب کرده بود اما مردم تصمیم گرفتند از او حمایت کنند و این حمایت به قیمت حذف آیت بی‌غم تمام شد.

 

ببینید: استندآپ کمدی وحید رحیمیان که خرا ب شد

 

 آیت استندآپ کمدی خوبی را اجرا کرده بود اما همان طور که امیر مهدی ژوله قبلا پیش بینی کرده بود وحید به مرحله بعد راه یافت. بعد از این‌که نام وحید به‌عنوان برنده اعلام شد او در حالی که اشک می‌ریخت نتوانست حرفی بزند و فقط گفت این حق آیت بود که به مرحله بعدی صعود کند.

 

ببینید: استندآپ کمدی وحید رحیمیان در شانس مجدد

 

در برنامه چهارشنبه شب رامبد جوان به انتقادهایی که از او مطرح شده بود جواب داد و گفت تشویق آیت در حضور وحید در پشت صحنه خنداننده شو جزو برنامه بوده و اتفاق فی‌البداهه و عجیبی نبوده است. او همچنین تاکید کرد آیت در این مرحله از وحید بهتر بود اما وحید هم از بچه‌های خندوانه است.

 

فرهاد آییش هم حرف های رامبد جوان را تایید کرد و گفت وحید نتوانست کارش را در برنامه قبلی انجام بدهد اما بعد توضیحات بیشتری داد و گفت : من قبلا گفته بودم اگر وحید برنده شود حق آیت را خورده است اما وقتی بیشتر فکر کردم دیدم نه وحید جان تو حق هیچ کس را نخوردی تو حق خودت را گرفتی.

 

آییش در حالی که بغض کرده بود تاکید کرد وحید استعدادهای بسیار زیادی دارد و بخشی از زندگی او  شده است. آییش همچنین از اشکان خطیبی خواست تا دو نفری با هم مربی وحید باشند تا او بتواند کارش را ادامه بدهد و موفق شود. اشکان خطیبی هم این پیشنهاد را قبول کرد.

 

در مرحله نیمه نهایی قرار است ابوطالب حسینی با وحید رحیمیان در شب اول و امیرحسین قیاسی و علی صبوری در شب دوم با هم رقابت خواهند کرد. رقابت شب دوم در واقع می تواند نوعی فینال زودرس باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
اوا 1399/11/11
به نظر من داداش متین از همشون بهتر بود
ارمغان 1397/05/26
به نظر من هر مسابقه ای اصولی داره که باید رعایت بشه اگه کسی به هر دلیلی از جمله هول شدن یا حتی مضطرب شدن از پس مرحله ای برنیاد طبق قانون مسابقه باید حذف میشد و اصلا نباید اجازه اجرای مجدد بهش داده میشد چون این یک مسابقه است و باید طبق استاندارد های بین‌المللی شوی استعداد یابی انجام بشه، حالا اینکه رامبد این اجازه رو به وحید داد به نظرم هوشمندی و بزرگ منشی اش رو میرسوند و این حرکتش قابل تقدیر هست نه توهین. متاسف شدم که مردم با احساساتی شدن عدالت رو در رای دادنشون کنار گذاشتن. آیت یک اجرای حرفه ای سخت و هوشمندانه رو طراحی کرده بود، پر از لحظات سورئال زیبا در مورد یک خواب. در نهایت هم با یک اجرای تمیز و پایانی زیبا و الهام گرفته شده، اجراش رو به خوبی تمام کرد. اما متاسفانه مردم در اثر یک حس هیجانی و برانگیخته شدن ترحمشون رای رو بر اساس شایسته سالاری ندادن و قطعا هر جایی که عدالت زیر سوال بره احساسی هم زیر پا گذاشته میشه، مگه آیت حس نداره. به نظرم هر کسی قبل رای فقط چند لحظه باید با منطق، انصاف و تشخیصش از استندآپ کمدی واقعی تصمیم میگرفت.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.