2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چند ترفند برای بلند نشان دادن سقف خانه
یک دکوراتور پیشنهاد می‌دهد:

چند ترفند برای بلند نشان دادن سقف خانه

دوات آنلاین-مهمترین عنصری که در تزئین خانه‌های کوچک باید در نظر گرفت رنگ است. اگر خانه‌ای کوچک دارید بهتر است همه تمرکز خود را در ابتدا روی رنگ آمیزی آن قرار دهید.

محمد گودرزی، دکوراتور درباره بلند دیده شدن سقف خانه‌های کوچک چند توصیه دارد:

 

*سقف خانه را رنگ روشن بزنید. سفید بهترین رنگ برای سقف خانه‌های کوچک است، اگر قصد دارید رنگ دیوارها را تیره کنید باید بدانید که این رنگ خانه شما را کوچک می‌کند اما اگر تصمیم تان جدی است بدانید که باید سقف آن را با توجه به رنگی که به دیوار زده‌اید رنگ کنید. مثلا اگر قصد دارید دیوارهای خانه را آبی درباری کنید سقف باید آبی دریایی باشد. اما توجه کنید بهتر است رنگ دیوارها و سقف کاملا مات باشد. هرچند رنگ براق نور را بازتاب می‌دهد اما توجه داشته‌ باشید که ایرادهای سقف یا دیوار شما را هم نشان می‌دهد که این باعث زشتی خانه می‌شود. بنابراین بهترین انتخاب رنگ مات است.

*به جای استفاده از لوسر‌های بزرگ از هالوژن یا لوسترهایی استفاده کنید که کاملا در سقف جاساز می‌شود. هالوژن های کار گذاشته شده در سقف،  خانه را بسیار زیبا و نورانی می‌کند، از هالوژن های کم مصرف استفاده کنید که هزینه برق هم برای تان کم شود.

*اگر می‌خواهید تابلو به دیوار نصب کنید یادتان باشد بهتر است این تابلوها عمودی باشند تابلوهای عمودی خطای دید ایجاد کرده و دیوارها را بلندتر نشان می‌دهد.

 

*از شلف ها برای گوشه های دیوار استفاده کنید. این شلفها هم اجازه می‌دهد که به زیبایی دیوارها توجه داشته باشید هم تمرکز را روی کشیدگی دیوار قرار می‌دهد. هرچه شلف‌ها بالاتر نصب شود بهتر دیده می‌شود.

 

*بهتر است گوشه‌های سقف را تزئین کنید. می‌توانید از آرک‌های ساده استفاده کنید و رنگی که با رنگ سقف هارمونی داشته باشد به آن بزنید. تابلوهای عمودی چند تکه یا قرار دادن خط‌‌ها و راه‌راه می‌تواند در بلندی سقف به شما کمک کند.

*تا جایی که می‌توانید از وسایلی برای خانه استفاده کنید که کشیده و عمودی است. این کار سقف خانه شما را بلند‌تر نشان می‌دهد.

 

*به طور کلی دکور شلوغ استفاده نکنید و سعی کنید از دکورهای رنگ روشن استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.