2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پیشنهادی ویژه برای آنها که تازه پدر شده‌اند
یک کارشناس تشریفات مطرح کرد:

پیشنهادی ویژه برای آنها که تازه پدر شده‌اند

خلاقیت در ثبت لحظه‌ها یکی از مهمترین کارهایی است که برای فرزندتان می‌توانید انجام دهید. رابطه پدر و فرزند زمانی مستحکم‌تر و قوی می‌شود که فرزند احساس کند چقدر برای پدرش ارزشمند است.

دوات آنلاین-عکسها برای خیلی از ما تنها راه برگشتن به گذشته و نگاه کردن به پشت‌سر است. وقتی بچه‌دار می‌شویم اولین‌کاری که می‌کنیم گرفتن یک عکس یادگاری از فرزندمان است. از همان لحظه است که می‌خواهیم همه اتفاقات خوب دنیا و همه امکانات جهان را برای فرزندمان داشته‌ باشیم. دوست داریم همه لحظه‌های زندگی با او را ثبت کنیم اما ثبت عکس‌های یادگاری به تنهایی نمی‌تواند واقعیت‌ را ذخیره کند.سپهر عفتی کارشناس تشریفات ایده‌ای را برای ثبت بهترین یادگاری از فرزندمان به ما معرفی می کند:

 

خلاقیت در ثبت لحظه‌ها یکی از مهمترین کارهایی است که برای فرزندتان می‌توانید انجام دهید. رابطه پدر و فرزند زمانی مستحکم‌تر و قوی می‌شود که فرزند احساس کند چقدر برای پدرش ارزشمند است.

 

یکی از بهترین کارها این است که فقط به عکس گرفتن از فرزندتان بسنده نکنید. بهترین یادگاری که از لحظه‌های بزرگ شدن فرزندتان به عنوان یک پدر می‌توانید به او بدهید قالبی است که از دست یا پای او می‌گیرید. شما می‌توانید این قالب را در پایان قاب بگیرید و زمانی که فرزندتان بزرگ شد به او یادگاری بدهید.

 

قرار نیست تبدیل به یک مجسمه ساز بشوید شما می‌توانید حتی با خمیر‌های بازی که برای کودک خود می‌خرید این قاب ها را درست کنید. بهتر است خمیر یک رنگ بگیرید آن را خوب ورز دهید بعد پای کودک خود را رنگی کنید. و آن را داخل خمیر فشار دهید یادتان باشد این فشار نباید آنقدر شدید باشد که پای کودک شما را درد آورد.

البته می‌توانید کف پای کودک خود را با رنگ‌هایی که برای کودکان ضرر ندارد رنگی کنید و داخل خمیر قرار دهید.

 

همین کار را می‌توانید با دست کودک تان هم بکنید. خمیر را روی یک پارچه بچسبانید و با یک قاب مناسب و مقاوم از آن محافظت کنید.

 

از بدو تولد تا 7 سالگی که دست و پای کودک هنوز حالت کودکانه و ظریف خود را دارد می‌توانید این کار را انجام دهید. هر کدام از این آثار را قاب بگیرید و در خانه نگهداری کنید.

 

می‌توانید در پایین خمیر تاریخی که این کار کردید با فشار انگشت روی خمیر ثبت کنید.

بعد از هفت سالگی می‌توانید ته مانده اولین مدادی که برای او خریداری شده، اولین کارنامه‌ای که گرفته را کنار اولین دندان شیری که افتاده روی یک پارچه زیبا بچسبانید و قاب بگیرید. فرزند شما برای هر مرحله از زندگی که پشت سر می‌گذارد یک قاب خواهد داشت.

 

زمانی که کودک شما بزرگ شد، به دانشگاه و سربازی رفت یا وقتی که خواست ازدواج کند این قابها را به عنوان یادگاری به او بدهید. یک هدیه خاص برای فرزند شما خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.