2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دروغ‌هایی که اکثر خانم‌ها می‌گویند

دروغ‌هایی که اکثر خانم‌ها می‌گویند

دروغ گفتن دلایل متعددی دارد اما برخی دروغ‌ها گاه آنقدر آشکار هستند که هر دو طرف می‌دانند منظور دروغ‌گویی نیست. دروغ‌هایی که اکثر زن‌ها می‌گویند اینها هستند:

دوات آنلاین-دروغ گفتن دلایل متعددی دارد اما برخی دروغ‌ها گاه آنقدر آشکار هستند که هر دو طرف می‌دانند منظور دروغ‌گویی نیست. دروغ‌هایی که اکثر زن‌ها می‌گویند اینها هستند:

 

من علاقه‌ای به این رمانتیک بازی‌ها ندارم!

 

  • منظور واقعی زنها: بالاخره ما هم انسانیم و احساس داریم و عشق و عاشقی هم می‌تواند اتفاق بیفتد، اما از پیله کردن و وابسته شدن در رابطه‌ی عاشقانه بیزارم.

 

چه باید کرد: اگر دختر مورد علاقه‌تان چنین حرفی به شما زد به این معنی نیست که دوست ندارد عشق‌تان را به او ابراز کنید و هوایش را داشته باشید، بلکه منظورش این است که نمی‌خواهد تبدیل به یک عاشق وسواسی شوید که می‌خواهد عشقش را مدام کنترل کند و اجازه‌ی نفس کشیدن هم به او ندهد!

 

پنج دقیقه‌ی دیگه آماده‌ام!

 

  • منظور واقعی زنها: ممکن است پنج دقیقه طول بکشد، شاید هم ۴۵ دقیقه طول بکشد! نگران نباش.

 

چه باید کرد: شاید لازم باشد یک نوشیدنی برای خودتان آماده کنید، گوشی موبایل‌تان را بردارید و با صبر و حوصله وقت کُشی کنید! همسرتان واقعا می‌خواهد در عرض پنج دقیقه آماده شود، اما دیگر پیش بینی نکرده که ممکن است مشکلی پیش بیاید و او را عقب بیندازد، مثلا موهایش با او همکاری نکند یا آینه به او بگوید که دستبندش مناسب تیپش نیست و باید یکی دیگر را انتخاب کند!

 

من مشکلی با خواسته‌های تو ندارم ...!

 

  • منظور واقعی زنها: من واقعا آدم سهل گیری هستم تا زمانیکه همه چیز آنطور که من دوست دارم پیش برود!

 

چه باید کرد: بیشتر زن‌ها دوست دارند تا حدودی امور را کنترل کنند و اغلب علاقه مندی‌های خودشان را دارند و فرقی نمی‌کند نظر شما چه باشد! شما باید سعی کنید همسرتان را بهتر بشناسید، تا پیشنهادهای‌تان در راستای علاقه‌مندی‌های همسرتان باشد! البته منظور این نیست که خواسته‌های خودتان را قربانی کنید بلکه خواسته‌های شما نباید چیز‌هایی باشند که همسرتان از آن‌ها متنفر است!

 

برای آرایشم خیلی وقت صرف نکردم!

 

  • منظور واقعی زنها: نمی‌خواهم فکر کنی زیبایی‌ام مصنوعیست، من فقط کمی آرایش کردم و این زیبایی خودم است که چند برابر شده!

 

چه باید کرد: اگر همسرتان مژه مصنوعی گذاشته، بوتاکس کرده یا هر کار دیگری که نباید به رویش بیاورید خب این کار را نکنید! بیشتر زن‌ها کار‌هایی برای زیباتر جلوه کردن انجام می‌دهند، همه‌ی زن‌ها دوست دارند عطر خوب بزنند و لباس‌هایی بپوشند که حس خوبی به آن‌ها بدهد. شما مرد‌ها شاید این را ندانید، اما گاهی برنزه کردن ارزش این را دارد که پوست به زیبایی بدرخشد و جلوه‌ی بیشتری به زیبایی بدهد. این را درک کنید!

 

من زود عصبانی نمی‌شم!

 

  • منظور واقعی زنها: من عصبانی نمی‌شوم مگر اینکه دلخور شوم!

 

چه باید کرد: اگر چیزی را از همسرتان پنهان می‌کنید، چون فکر می‌کنید ممکن است عصبانی شود، پس حتما عصبانی می‌شود! تا زمانی هم که سیر تا پیاز را برایش توضیح ندهید ول‌تان نخواهد کرد. پس واقعا راهی بهتر از این وجود ندارد که به این مرحله نرسید؛ روراست باشید و همه چیز را بگویید یا اینکه عواقبش را بپذیرید!

 

منبع: برترین‌ها

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.