2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعدام برای جوان متجاوز

اعدام برای جوان متجاوز

متهم یک سال قبل دستگیر شد. آن زمان چند نوجوان به پلیس شکایت کردند که مردی آنها را به یک کانال آب کشانده ومورد آزار قرار داده‌است.

دوات آنلاین-جوانی که متهم است 9 پسربچه را ربوده و مورد تجاوز قرار داده‌است به اعدام، 144 سال زندان و 100 ضربه شلاق محکوم شد.

 

متهم یک سال قبل دستگیر شد. آن زمان چند نوجوان به پلیس شکایت کردند که مردی آنها را به یک کانال آب کشانده ومورد آزار قرار داده‌است.

 

با ارجاع چند شکایت به ماموران پلیس و آغاز بررسی‌ها مشخص شد جوان متجاوز مردی پراید سوار است که در منطقه شرق تهران اقدام به ربودن پسربچه‌ها می‌کند. با به دست آمدن شماره پلاک پراید مشخص شد این ماشین متعلق به مردی میانسال است صاحب خودرو مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: ماشین متعلق به من است اما پسرم از آن استفاده می‌کرد و برای رفتن به سر کار انجام کارهای دیگر ماشین را در اختیار او گذاشته ‌بودم.

 

بعد از دستگیری ایمان او از سوی چند نوجوان شناسایی شد. متهم گفت: من این اتهام را قبول ندارم و کاری با بچه‌ها نکردم اما وقتی که فیلم دوربین‌های مدار بسته اطراف محل جرایم بررسی شد مشخص شد که ایمان چند بار با پسربچه‌ها به داخل کانال آبی رفته و بیرون آمده‌است. ایمان که اسناد پلیس را دید لب به اعتراف گشود و گفت: بچه‌ها را به بهانه اینکه در قسمت سرپوشیده کانال آب در شرق تهران یک توله سگ نگهداری می‌کنم به آنجا می‌بردم و مورد آزار قرار می‌دادم. البته من چندبار هم با ماشین مادرم که 206 است بچه‌ها را به ان کانال آب بردم.

 

پلیس با توجه به دامنهه جرایم متهم از مردم خواست درصورتی که از سوی این جوان مورد آسیب قرار گرفتند شکایت خود را مطرح کنند. سرانجام 9 کودک شکایت خود را در این خصوص مطرح و متهم را نیز شناسایی کردند این در حالی بود که در شکایت اولیه بچه‌ها به پزشکی قانونی رفته و آزار جنسی آنها مورد تایید قرار گرفته‌بود. متهم بعد از اینکه پای میز محاکمه رفت اتهام را رد کرد و گفت: من فقط بچه‌ها را می‌بردم و کمی آزارشان می‌دادم من اصلا به انها تجاوز نکردم. با این حال بر اساس مدارک موجود قضات شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران متهم را به اعدام و 144 سال حبس به خاطر 6 فقره ادم ربایی و 100 ضربه شلاق محکوم کردند.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.