2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
پربازدیدترین‌های هفته گذشته/ از جنجال‌های خندوانه‌ای تا زندگی خانوادگی سحر دولتشاهی

پربازدیدترین‌های هفته گذشته/ از جنجال‌های خندوانه‌ای تا زندگی خانوادگی سحر دولتشاهی

جنجال هایی که بر سر برنامه خندوانه راه افتاده یکی از پربازدیدترین مطالب هفته گذشته بود. 7 مطلب پربیننده هفته گذشته را در زیر ببینید:

دوات آنلاین-جنجال هایی که بر سر برنامه خندوانه راه افتاده یکی از پربازدیدترین مطالب هفته گذشته بود.  7 مطلب پربیننده هفته گذشته را در زیر ببینید:

 

جنجال‌های خندوانه‌ای بالا گرفت

محمدحسین فرحبخش: رامبد جان! تا سه سال قبل اگر ماشینت را می‌دزدیدند نمی‌توانستی جایگزین کنی و حالا...!؟ بیخودی برای مردم گرسنه نقش بازی نکن! اگر روراست هستی بیا و عقبه اسپانسرهای برنامه‌ات را افشا کن. آیا این اسپانسرها متصل به بیت‌المال نیستند؟ پول اسپانسرهایی که وارد برنامه‌ات شدند برای مردم پابرهنه نیست که در آبادان و خرمشهر آب هم ندارند؟

 

 

 

 

زندگی خانوادگی سحر دولتشاهی

پدرش مهندس مکانیک است و سال‌ها شرکتی در زمینه نصب ماشین‌آلات پلاستیک داشت. مادرش نیز ورزشکاری حرفه‌ای است. او که سال‌ها عضو هیات علمی دانشگاه تربیت معلم بوده مقام نایب رییسی فدراسیون شنا را هم برعهده داشت.

 

 

 

نوشیدنی خاص برای آب‌کردن شکم

آب جعفری و سبزیجات حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، K ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶، B۱۲ ، پروتئین، سدیم، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، روی، مس، کربوهیدرات، اسید فولیک، فیبر و قند است.

 

 

 

 

سناریوی عجیب خانم روان‌شناس برای انتقام

دختر روان‌شناس پس از آن که خواستگارش متوجه سن واقعی او شد، دست به اقدام عجیبی زد. او برای مجبور کردن پسر جوان جهت ازدواج با صحنه‌سازی از او و خانواده‌اش به اتهام سرقت شکایت کرد.

 

 

 

 

 

روش کاشت سبزیجات در آپارتمان

در نخستین قدم باید ببینید که گلدان‌ها در انتهای خود حتما سوراخ داشته باشند. سپس، روی سطح سوراخ‌ها را با پارچه توری (که امکان عبور آب را دارد) بپوشانید تا خاک از گلدان بیرون نریزد.

 

 

 

 

شیک‌ترین تیپ تابستانی برای زنان

دامن‌های چین‌دار و کلوش برای خانم‌هایی که پایین‌تنه چاق هم دارند بسیار مناسب است چراکه می‌تواند ترکیب بدن انها را زیباتر نشان داده و ویژگیهای مثبت اندامی آنها را پررنگتر کند. برای افراد لاغر هم خیلی مناسب است چراکه لاغری مفرط آنها را می‌پوشاند.

 

 

 

 

 

 

توقف کسب‌و‌کار غیراخلاقی یک زن

طبق بررسی‌های انجام شده گروه‌های تلگرامی مربوط به متهم از ۵٠هزار تا ٨٠هزار عضو از سراسر کشور داشته است که طبق دستور این گروه‌ها مسدود شدند.

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.